رقص واژگان در سماع عارفان با تکیه بر صورت و ساختار شرح شطحیات روزبهان بقلی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
رقص واژگان در سماع عارفان با تکیه بر صورت و ساختار شرح شطحیات روزبهان بقلی دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد رقص واژگان در سماع عارفان با تکیه بر صورت و ساختار شرح شطحیات روزبهان بقلی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رقص واژگان در سماع عارفان با تکیه بر صورت و ساختار شرح شطحیات روزبهان بقلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن رقص واژگان در سماع عارفان با تکیه بر صورت و ساختار شرح شطحیات روزبهان بقلی :
تعداد صفحات :۶
چکیده مقاله:
یکی از نظریههای نقد ادبی که توسط منتقد بزرگ رولان بارت مطرح شده است، متن خواندنی و متن نوشتنی و تمایزبین آن میباشد. متن خواندنی متنی است که معنای خود را به آسانی بر خواننده عرضه میکند و بر سر راه خواندن و فهمآسان آن مانعی وجود ندارد اما در برابر، در متن نوشتنی، خواننده، در حین فرایند خواندن، معنایی را میآفریند و در حقیقت دوباره می نویسد همچنین صورتگرایی و ساختارگرایی آثار عرفانی که کمتر مورد توجه قرار گرفته است دریچهای روشن در جهت اعتلای فهم متن و معناکاوی بهتر این آثار میباشد. از اینرو توجه به ساختار و صورت واژگان در مطالعهی متون عرفانی امری ضروری است.این مقاله بر آن است تا نمونههایی از احوال و اقوال عارفان در شرح شطحیات روزبهان بقلی را بر اساس نظریهی رولان بارت مطرح سازد و رقص واژگان را که حاصل شاعرانگی متن است به تصویر در آورد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.