تاثیر اجرای برنامه فلسفه برای کودکان P4C بر خلاقیت دانش آموزان پایه ششم ابتدایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر اجرای برنامه فلسفه برای کودکان P4C بر خلاقیت دانش آموزان پایه ششم ابتدایی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر اجرای برنامه فلسفه برای کودکان P4C بر خلاقیت دانش آموزان پایه ششم ابتدایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر اجرای برنامه فلسفه برای کودکان P4C بر خلاقیت دانش آموزان پایه ششم ابتدایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر اجرای برنامه فلسفه برای کودکان P4C بر خلاقیت دانش آموزان پایه ششم ابتدایی :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

امروزه بیشتر اندیشمندان و محققان معتقدند که اساس قدرت انسان، ناشی از خلاقیت اوست و رشد این خلاقیت در سنین کودکی در بالاترین سطح خود قرار دارد. بنابراین برنامه آموزشی باید بدین سمت تغییر کند. یکی از روش های رشد خلاقیتبرنامه فلسفه برای کودکان است. هدف اصلی این پژوهش بررسی تاثیر اجرای برنامه فلسفه برای کودکان بر خلاقیت دانش آموزان پایه ششم ابتدایی دبستان ایران در شهر آبادان بود. جامعه آماری پژوهش ۳۵ دانش آموز دختر بودند که به روش نمونهگیری تصادفی انتخاب شدند. پس از سنجش میزان خلاقیت توسط پرسشنامه خلاقیت تورنس- فرم الف، دانش آموزان در ۱۹جلسه ۴۵ دقیقه ای، سه بار در هفته، تحت آموزش فلسفه برای کودک توسط شش داستان از داستانهای فکری رابرت فیشر قرار گرفتند و پس از آموزش مجددا خلاقیت کودکان سنجیده شد. یافته ها نشان داد که دانش آموزان پس از این دوره آموزشی به سطح بالاتری از خلاقیت نسبت به قبل از برنامه فلسفه برای کودکان دست یافتند P=0/003 بنابراین می توان نتیجه گرفت می توان از برنامه فلسفه برای کودکان جهت پرورش انسان هایی با خلاقیت و تفکر انتقادی بالاتر در آینده بهره گرفت

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.