تاثیرات اجتماعی، ارزش ادراک شده و رفتار مصرف کننده در تجارت الکترونیک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیرات اجتماعی، ارزش ادراک شده و رفتار مصرف کننده در تجارت الکترونیک دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیرات اجتماعی، ارزش ادراک شده و رفتار مصرف کننده در تجارت الکترونیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیرات اجتماعی، ارزش ادراک شده و رفتار مصرف کننده در تجارت الکترونیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیرات اجتماعی، ارزش ادراک شده و رفتار مصرف کننده در تجارت الکترونیک :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

امروزه مزایای استفاده از تجارت الکترونیک بر کسی پوشیده نیست. با وجود رشد فرآیند استفاده از معاملات الکترونیکی و همچنین مزایای غیر قابلانکار آنها هنوز هم استفاده از روشهای سنتی از سوی برخی از مصرف کنندگان ترجیح داده می شود، ریسک و عدم قطعیت ذاتی، معمولا از استفادهمصرف کنندگان از آن به عنوان یک کانال خرید جلوگیری می کند. کاربران مختلف این نوع تجارت را با دلایل مختلفی – افزایش بهره وری،سرگرمی و … – ارزش گذاری می کنند. بنابراین ارزش درک شده – شامل ارزش منفعت گرایانه و لذت گرایانه – به عنوان یک انگیزه برای استفاده ازبرنامه معرفی می شود. به علاوه کاربران برنامه می توانند ارتباط آنلاین و در نتیجه آن، افزایش روابط اجتماعی را داشته باشند. برای مثال برنامه هایشبکه های اجتماعی مثل فیسبوک به کاربران اجازه می دهد که اطلاعاتشان را از طریق متن، عکس، ویدیو و پیام صوتی توسط موبایل هایشان تبادلکنند. بنابراین تاثیرات اجتماعی – شامل هنجارهای اجتماعی و هویت های اجتماعی – به عنوان باورهای اجتماعی شناخته می شود و نقش مهمی درتعیین تمایلات یک کاربر- برای استفاده از برنامه و خرید درون برنامه ای- ایفا می کنند. در این پژوهش سعی شده است تا تاثیر دو عامل تاثیراتاجتماعی و ارزش ادراک شده بر رفتار مصرف کنندگان بررسی و تبیین گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.