بررسی و تبیین ارتباطات یکپارچه بازاریابی، ارتقاء برند و تمایلات رفتاری مشتریان درشعب بانک کشاورزی شهر تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی و تبیین ارتباطات یکپارچه بازاریابی، ارتقاء برند و تمایلات رفتاری مشتریان درشعب بانک کشاورزی شهر تهران دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی و تبیین ارتباطات یکپارچه بازاریابی، ارتقاء برند و تمایلات رفتاری مشتریان درشعب بانک کشاورزی شهر تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی و تبیین ارتباطات یکپارچه بازاریابی، ارتقاء برند و تمایلات رفتاری مشتریان درشعب بانک کشاورزی شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی و تبیین ارتباطات یکپارچه بازاریابی، ارتقاء برند و تمایلات رفتاری مشتریان درشعب بانک کشاورزی شهر تهران :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هدف اصلی تحقیق بررسی و تبیین ارتباطات یکپارچه بازاریابی، ارتقاء برند و تمایلات رفتاری مشتریان درشعب بانک کشاورزی شهر تهران می باشد. روش تحقیق از نظر هدف کاربردی است و از نظر گردآوری اطلاعات توصیفی – پیمایشی می باشد. نتایج نشان دادند که ابعاد ارتباطات بازاریابی یکپارچه یعنی تبلیغات، پیشبرد فروش، روابط عمومی و بازاریابی مستقیم نیز بر ارتقاء برند در شعب بانک کشاورزی شهر تهران تاثیر معناداری دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.