بررسی نیازهای مشتریان تلفن همراه بر مبنای بازاریابی استعاره ای


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نیازهای مشتریان تلفن همراه بر مبنای بازاریابی استعاره ای دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نیازهای مشتریان تلفن همراه بر مبنای بازاریابی استعاره ای  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نیازهای مشتریان تلفن همراه بر مبنای بازاریابی استعاره ای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نیازهای مشتریان تلفن همراه بر مبنای بازاریابی استعاره ای :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

امروز سازمان های بزرگ دنیا جهت شناخت مشتریان از ابزار و تکنیک های مختلف نوینی استفاده می کنند. یکی از این تکنیک ها که از انواع روش های تحقیق کیفی است، تحلیل استخراج استعاره های زالتمن می باشد. تکنیک استخراج استعاره زالتمن (Zaltman Metaphor Elicitation Technique) یک روش تحقیق کیفی است که اولین بار توسط پرفسور جرالد زالتمن استاد دانشگاه هاروارد به جهان معرفی شد. در این روش محقق می تواند به عمق ذهنمصرف کنندگان به خصوص ضمیر ناهشیار آنها پی ببرد و بدین ترتیب به خلق محصولات جدید ایجاد برند و خلق تبلیغات موثر و اثربخش بپردازد. در اینروش به دنبال آن هستیم که بدانیم در ذهن مشتری چه می گذرد و به چه چیزی فکر می کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.