بررسی تاثیر تبلیغات محیطی و میدانی بر رفتار رای دهندگان در انتخابات


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر تبلیغات محیطی و میدانی بر رفتار رای دهندگان در انتخابات دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر تبلیغات محیطی و میدانی بر رفتار رای دهندگان در انتخابات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر تبلیغات محیطی و میدانی بر رفتار رای دهندگان در انتخابات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر تبلیغات محیطی و میدانی بر رفتار رای دهندگان در انتخابات :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

در عصر رقابت هر چقدر بیشتر به پیش می رویم ، اهمیت تبلیغات، ابزارهای تبلیغاتی و نقش آن در موفقیت های کسب وکار در صحنه های مختلف زندگیبشر پر رنگ تر می شود. در گذشته ، مقوله تبلیغات صرفا در حوزه های تجاری و بازرگانی مورد استفاده قرار می گرفت. اما امروزه بدلیل دستاورد هایارزشمندی که از مطالعات مربوط به چیستی و چرایی تبلیغات بدست آمده، در بخش های مختلف دیگر از جمله تعاملات سیاسی نیز ، از این مهم ، با توجه خاص به مفاهیم و الگوهای مطرح در علم بازاریابی ، استفاده وافر می شود. در این راستا پژوهش حاضر به بررسی تاثیر تبلیغات محیطی و میدانی بر رفتار رای دهندگان در انتخابات پرداخته است. لذا به منظور سنجش متغیرهای پژوهش و بررسی مدل پژوهش ، میزان تاثیر تبلیغات محیطی و میدانی بر رفتار رای دهندگان در بین اعضای نمونه آماری (۳۸۲ نفر) مورد مطالعه قرار گرفته است. ابزار مورد استفاده در مطالعه ی میدانی ، پرسشنامه محق قساز بوده که جهت تعیین پایایی ، از آلفای کرونباخ استفاده و عدد ۰/۷۵۲ بدست آمده است. این پژوهش بر حسب هدف ، کاربردی و بر اساس شیوه گردآوری داده ها ، از نوع توصیفی-پیمایشی است . جهت تحلیل داده ها از آزمون کولموگروف- اسمیرنوف و آزمون t تک گروهی استفاده شده که یافته های پژوهش نشان می دهد که تبلیغات محیطی و میدانی بر رفتار رای دهندگان در انتخابات تاثیر معناداری دارد . نتایج این پژوهش، به فعالین سیاسی و احزاب قانونی در کشور کمک می کند تا سرمایه گذاری های تبلیغات انتخاباتی و سیاسی خود را با اطمینان بیشتری به سمت و سوی تبلیغات محیطی و میدانی سوق دهند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.