بررسی تاثیر بازاریابی و چابکی سازمان برعملکرد مالی با استفاده از مدل معادلات ساختاری (مطالعه موردی: بانک صادرات شهر اهواز)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر بازاریابی و چابکی سازمان برعملکرد مالی با استفاده از مدل معادلات ساختاری (مطالعه موردی: بانک صادرات شهر اهواز) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر بازاریابی و چابکی سازمان برعملکرد مالی با استفاده از مدل معادلات ساختاری (مطالعه موردی: بانک صادرات شهر اهواز)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر بازاریابی و چابکی سازمان برعملکرد مالی با استفاده از مدل معادلات ساختاری (مطالعه موردی: بانک صادرات شهر اهواز)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر بازاریابی و چابکی سازمان برعملکرد مالی با استفاده از مدل معادلات ساختاری (مطالعه موردی: بانک صادرات شهر اهواز) :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

این تحقیق با هدف بررسی تاثیر چابکی سازمان و بازاریابی بر عملکرد مالی در بانک صادرات اهواز صورت گرفته است. در این تحقیق سرعت، شایستگی، پاسخگویی و انعطاف پذیری به عنوان ابعاد چابکی سازمان، فروش، مدیریت بازار، سهم بازار به عنوان ابعاد بازاریابی و مدیریت ارزش، کنترل ریسک و کنترل هزینه به عنوان ابعاد عملکرد مالی در نظر گرفته شده است. از نظر دسته بندی تحقیقات بر حسب هدف یک تحقیق کاربردی می باشد، از نظر نحوه گردآوری داده ها توصیفی- غیرآزمایشی است و در میان انواع روش های تحقیق توصیفی در زمره مطالعه موردی قرار گرفته است. جامعه آماری تحقیق ۴۵۰ نفره از کارکنان بانک های صادرات اهواز می باشد که با استفاده از فرمول کوکران تعداد ۲۰۷ نفر به عنوان نمونه در نظر گرفته شده است. روش نمونه گیری روش های به دست آمده با استفاده از نرم افزار آماری نمونه گیری تصادفی بوده است. چابکی و بازاریابی بر عملکرد مالی شرکت در قالب یک مدل معادلات ساختاری ارایه گردیده است. تجزیه و تحلیل داده های به دست آمده با استفاده از نرم افزار آماری SPSS و LISREL صورت گرفته است. بر اساس نتایج تحقیق اثبات شد، چابکی و بازاریابی و هریک از ابعاد آن ها تاثیر معنی داری بر عملکرد مالی دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.