نقش سیستم های مغزی رفتاری در پیشبینی اهمالکاری تحصیلی -دانشجویان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
نقش سیستم های مغزی رفتاری در پیشبینی اهمالکاری تحصیلی -دانشجویان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد نقش سیستم های مغزی رفتاری در پیشبینی اهمالکاری تحصیلی -دانشجویان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش سیستم های مغزی رفتاری در پیشبینی اهمالکاری تحصیلی -دانشجویان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن نقش سیستم های مغزی رفتاری در پیشبینی اهمالکاری تحصیلی -دانشجویان :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
زمینه و اهداف: اهمال کاری تحصیلی یکی از معضلات شایع در دوران تحصیل است و تبعات منفی زیادی به همراه دارد؛ اینگونه به نظر می رسد که دو سیستم فعال کننده ی رفتاری و باز دارنده ی رفتاری در اهمال کاری تحصیلی نقش ایفا می کنند؛ بنابراین هدف از پژوهش حاضر بررسی نقش سیستم های مغزی و رفتاری در پیش بینی اهمال کاری تحصیلی در دانشجویان می باشد. مواد و روش ها: پژوهش حاضر از نوع طرح های توصیفی همبستگی (_پیش بینی) می باشد؛ بدین منظور تعداد ۳۰۴ نفر ۱۵۶ نفر دختر و ۱۴۸ نفردختر و ۱۴۸ نفر دختر از بین دانشجویان دانشگاه تبریز به صورت خوشه ای چندمرحله ای انتخاب و با استفاده از مقیاس بازداری و فعال سازی رفتار کارور و وایت ۱۹۹۴ مقیاس اهمال کاری تحصیلی تاکمن ۱۹۹۱ مورد بررسی قرار گرفتند. یافته ها: یافته های پژوهش بیانگر آن بود که که بین سیستم های مغزی رفتاری و اهمال کاری تحصیلی دانشجویان رابطه معنی داری وجود دارد؛ – به نحوی که ۲۰ درصد اهمال کاری توسط سیستم های مغزی رفتاری پیش بینی می شود. نتیجه گیری: نتایج این پژوهش نشان – دهنده نقش پیش بینی کننده ی سیستم های مغزی و رفتاری در زمینه اهمال کاری تحصیلی دانشجویان است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.