مقایسه انگیزه تحصیلی در شیوه یادگیری ترکیبی و سنتی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقایسه انگیزه تحصیلی در شیوه یادگیری ترکیبی و سنتی دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقایسه انگیزه تحصیلی در شیوه یادگیری ترکیبی و سنتی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه انگیزه تحصیلی در شیوه یادگیری ترکیبی و سنتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقایسه انگیزه تحصیلی در شیوه یادگیری ترکیبی و سنتی :
تعداد صفحات :۵
چکیده مقاله:
هدف پژوهش حاضر، مقایسه انگیزه تحصیلی در شیوه یادگیری ترکیبی و سنتی بوده است. روش پژوهش علی (مقایسه ای) و جامعه آماری آن شامل دانشآموزان مدارس هوشمند و سنتی پایه پنجم ابتدایی شهر تهران که با استفاده از روش نمونهگیری تصادفی ساده انتخاب شده اند، بوده است. ابزار جمعآوری دادهها پرسشنامه استاندارد انگیزه تحصیلی هارتر با ضریب پایایی ۰/۸۵ بوده است. تجزیه و تحلیل دادهها به واسطه آزمون یومانویتنی انجام شده است. نتایج به دست آمده نشان داده است که انگیزه تحصیلی در شیوه یادگیری ترکیبی و سنتی متفاوت است، بطوریکه یادگیرندگان ترکیبی بیشهتر از یادگیرندگان سنتی از انگیزه تحصیلی بررخوردار هستند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.