مقایسه اثر بخشی آموزش معنویت وآموزش راهبردهای یادگیری بر جهت گیری هدفیوخود تنظیمی دانشآموزان سال سوم دبیرستان شهر اصفهان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه اثر بخشی آموزش معنویت وآموزش راهبردهای یادگیری بر جهت گیری هدفیوخود تنظیمی دانشآموزان سال سوم دبیرستان شهر اصفهان دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه اثر بخشی آموزش معنویت وآموزش راهبردهای یادگیری بر جهت گیری هدفیوخود تنظیمی دانشآموزان سال سوم دبیرستان شهر اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه اثر بخشی آموزش معنویت وآموزش راهبردهای یادگیری بر جهت گیری هدفیوخود تنظیمی دانشآموزان سال سوم دبیرستان شهر اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه اثر بخشی آموزش معنویت وآموزش راهبردهای یادگیری بر جهت گیری هدفیوخود تنظیمی دانشآموزان سال سوم دبیرستان شهر اصفهان :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش بررسی تاثیر آموزش معنویت وآموزش راهبرد های یادگیری بر جهت گیری هدفی و خود تنظیمی دانشآموزان سال سوم متوسطه رشته ریاضی و تجربی دختر وپسر بود. طرح پژوهش یک طرح نیمه تجربی باپیش آزمون و پس آزمون، با گروه آزمایش و کنترل بود. در این پژوه از روش نمونه گیری تصادفی خوشه ای استفاده گردید، به این ترتیب که از بین دانش آموزان رشته ریاضی فیزیک وتجربی مدارس دخترانه وپسرانه به شیوه تصادفی ۴۰ دختر و ۴۰ پسر بدون توجه به نمره ومعدل دانشآموزان انتخاب و به طورکاملا تصادفی و به شکل مساوی به ۴ گروه آزمایشی و کنترل تخصیص داده شدند. بنامهای گروه آموزش راهبردهای یادگیری وگروه آموزش معنویت وگروه توام آموزش راهبردهای یادگیری ومعنویت باهم تشکیل شد. ابتدا پرسشنامه های جهت گیری هدفی( AGQO ) بوفارد ۱۹۹۸ و پرسشنامه خودتنظیمی MSLQ ل ۶پینتریچ ودی گروت ۱۹۹۰ به عنوان پیش آزمون بر روی گروه های آزمایشی و کنترل اجرا گردید و سپس برای گروه آزمایش راهبردهای یادگیری، از یک بسته آموزشی راهبرد های یادگیری به مدت ۱۶ جلسه وبرایگروه آزمایش معنویت از یک بسته آموزشی به مدت ۱ جلسه وبرای گروه آزمایشی آموزش معنویت توام با آموزش راهبردهای یادگیری از دو بسته نام برده شده در دوگروه قبل استفاده شد. کل این جلسات در مدت ۸۴ هفته اجرا شد. اما گروه کنترل بدون هیچ آموزشی به فعالیت های معمول خود ادامه دادند. سپس مجددا پرسشنامه ها به عنوان پس آزمون اجرا گردید و داده ها با استفاده از روش آماری تحلیل کواریانس واستفاده از نرم افزار SPSS مورد تحلیل قرار گرفت. نتایج تحلیل دادهها نشان داد که، آموزش راهبرد های یادگیری جهت گیری هدفی و خود تنظیمی دانشآموزان سال سوم متوسطه را افزایش میدهد p0/01 اما آموزش این راهبردها بر جهت گیری عملکرد تبحری تاثیری کمتری داشته است. ولی نکته جالب اینکه آموزش توام معنویت با راهبردهای یادگیری تاثیر بسیار خوبی واثر بخش تری نسبت به دو عامل آموزش معنویت و آموزش راهبردهای یادگیری دارد p0/01

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.