رابطه بین پیوند والدینی و بلوغ عاطفی با اهمالکاری دختران پیشدانشگاهی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه بین پیوند والدینی و بلوغ عاطفی با اهمالکاری دختران پیشدانشگاهی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه بین پیوند والدینی و بلوغ عاطفی با اهمالکاری دختران پیشدانشگاهی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه بین پیوند والدینی و بلوغ عاطفی با اهمالکاری دختران پیشدانشگاهی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه بین پیوند والدینی و بلوغ عاطفی با اهمالکاری دختران پیشدانشگاهی :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر به بررسی رابطه بین پیوند والدینی و بلوغ عاطفی با اهمالکاری در دختران دوره پیش دانشگاهی پرداخته است. جامعهی آماری این پژوهش شامل کلیهی دانش آموزان دختر دوره پیش دانشگاهی منطقه ۷ تهران بود و نمونهی پژوهش شامل ۲۴۹ دانش آموز دختر دوره پیش دانشگاهی است که به روش نمونه گیری خوشه ای چندمرحله ای انتخاب شدند. دانش آموزان به پرسشنامه های پیوند والدینی پارکر ۱۹۷۹ ، اهمالکاری تاکمن ۱۹۹۱ و بلوغ عاطفی یاشویر سینگ و ماهیش بهارگاوا ۱۹۹۱ پاسخ دادند. به منظور تجزیه وتحلیل دادههای پژوهش از آزمونهای همبستگی پیرسون و رگرسیون چند متغیره استفاده شد. نتایج آزمون همبستگی بین پیوند والدینی و اهمالکاری نشان داد که اهمالکاری با مولفه های توجه مادر و توجه پدر در سطح P<0/01 رابطه معکوس و معنیدار دارد. اما بین اهمالکاری با حمایت افراطی مادر و حمایت افراطی پدر، رابطه معنی داری مشاهده نشد. نتایج آزمون همبستگی نشان داد که اهمالکاری با عدم بلوغ عاطفی رابطه ی مثبت و مستقیم دارد. نتایج تحلیل رگرسیون نشان داد که مجموع متغیرهای بکار رفته (پیوند والدینی و بلوغ عاطفی) ۳۴% از واریانس پیشبینی اهمالکاری دختران دوره پیش دانشگاهی را پیش بینی میکند و عدم بلوغ عاطفی در سطح =۰/۰۱ به صورت مستقیم ومعنیدار و توجه پدر در سطح =۰/۰۱ صورت معکوس و معنیدار قادر به پیشبینی اهمالکاری دختران دوره پیش دانشگاهی میباشند وعبارتی با افزایش نمره عدم بلوغ عاطفی و کاهش نمره توجه پدر، نمره اهمالکاری دختران دوره پیش دانشگاهی بالا میرود و بالعکس همچنین مشخص شد که عدم بلوغ عاطفی با ضریب تبیین ۰/۴۴ سهم بیشتری را در پیشبینی اهمالکاری دختران دوره پیش دانشگاهی دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.