نقش بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان باشگاه های پرورش اندام شهر کرمانشاه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان باشگاه های پرورش اندام شهر کرمانشاه دارای ۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان باشگاه های پرورش اندام شهر کرمانشاه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان باشگاه های پرورش اندام شهر کرمانشاه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان باشگاه های پرورش اندام شهر کرمانشاه :

تعداد صفحات :۴

چکیده مقاله:

امروزه ورزش دیگر به مانند یک فعالیت صرفا تفریحی به شمار نم یآید بلکه جهان ورزش دوران جدید و تازه ای را تجربه می نماید تحولات سریع و گسترده در تمامی ابعاد ورزشی، استفاده از شیوه ها و فنون بازاریابی را در ورزش مورد توجه قرار داده است از طرفی دانش بازاریابی ورزشی در سالهای گذشته اهمیت بسزایی برای سازمانهای ورزشی پیدا کردهاست و این مووضع بدان حد اهمیت یافته که می توان آنرا به عنوان یکی از اجزاء مهم بقای سازمانیهای ورزشی به شماراورد (حسن زاده، ۱۳۸۴) . تانمین در سال ۲۰۱۲ در تحقیقی با عنوان تاثیرگذاری کیفیت ارتباط بر وفاداری مشتری به این نتیجه رسید که برخی ساختهای بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتری تاثیرگذار است و برخی دیگر نیز چنین نیستند تنها ساختمهای تعهد، و اعتماد و همچنین کیفیت عملکرد در صورت ترکیبی با دو ساخت اول به وفاداری می انجامند. ارتباطات موثر سودهای وفاداری ویژه و سودهای اجتماعی هرگز وفاداری را سبب نمی شوند (به نقل از افچنگی و همکاران، ۱۳۹۲)

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.