بررسی ارتباط بین مدیریت زمان و اثربخشی سازمانی در کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان لرستان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی ارتباط بین مدیریت زمان و اثربخشی سازمانی در کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان لرستان دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی ارتباط بین مدیریت زمان و اثربخشی سازمانی در کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان لرستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ارتباط بین مدیریت زمان و اثربخشی سازمانی در کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان لرستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی ارتباط بین مدیریت زمان و اثربخشی سازمانی در کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان لرستان :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

هدف از تحقیق حاضر بررسی ارتباط بین مدیریت زمان و اثربخشی سازمانی در کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان لرستان می باشد. از لحاظ هدف کاربردی و جزء تحقیقات میدانی می باشد. جامعه آماری این تحقیق کلیه کارکنان ( رسمی، پیمانی و قراردادی ) ادارات کل ورزش و جوانان استان لرستان در سال ۱۳۹۴ برابر ۱۵۷ نفر بود. که حجم نمونه براساس جدول کرجسی و مورگان ۱۱۲ نفر تعیین شد که بر اساس روش نمونه گیری تصادفی انتخاب شدند و در نهایت ۱۰۰ پرسشنامه عودت و مورد تجزیه و تحلیل آماری قرار گرفتند. با توجه به نتایج بدست آمده، بین مدیریت زمان و اثربخشی سازمان رابطه ی مثبت و معناداری مشاهده شد. همچنین ضریب همبستگی به دست آمده بین دو متغیر معادل ۰/۵۷۳ می باشد، که شنان دهنده وجود رابطه معنادار بین دو متغیر یاد شده می باشد. با توجه به سطح معناداری به دست آمده این فرضیه در سطح معناداری ۰/۰۵ تایید می گردد. به عبارت دیگر، هر چه مدیریت زمان افزایش یابد، میزان اثربخشی سازمان نیز افزایش می یابد. به طور کلی نتیجه می گیریم که فرد باید ارزش زمان را درک کند و اجزای زمان را به خوبی بشناسد. و به دنبال شناسایی زمان به راهبردهای عملی تر دست بزند که در این میان تقسیم بندی و تفکیک زمان، اولویت بندی امور زندگی و بهبود زمان و مدت بهره برداری از وقت از اهمیت بالایی برخوردار است. همچنین به سازمان ها پیشنهاد می شود که با برگزاری کارگاه های آموزشی در خصوص چگونگی مدیریت زمان برای مدیران، کارکنان و پرسنل اداره در بالا بردن سطح اثربخشی سازمان کمک نمایند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.