ارتقاء یادگیری ،روحیه ی رقابت وهمکاری و نگرش های صمیمانه از طریق رویکرد آموزش تلفیقی تربیت بدنی بر علوم تجربی برمبنای بازی های گروهی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارتقاء یادگیری ،روحیه ی رقابت وهمکاری و نگرش های صمیمانه از طریق رویکرد آموزش تلفیقی تربیت بدنی بر علوم تجربی برمبنای بازی های گروهی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارتقاء یادگیری ،روحیه ی رقابت وهمکاری و نگرش های صمیمانه از طریق رویکرد آموزش تلفیقی تربیت بدنی بر علوم تجربی برمبنای بازی های گروهی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارتقاء یادگیری ،روحیه ی رقابت وهمکاری و نگرش های صمیمانه از طریق رویکرد آموزش تلفیقی تربیت بدنی بر علوم تجربی برمبنای بازی های گروهی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارتقاء یادگیری ،روحیه ی رقابت وهمکاری و نگرش های صمیمانه از طریق رویکرد آموزش تلفیقی تربیت بدنی بر علوم تجربی برمبنای بازی های گروهی :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

مطالعه حاضر باهدف ارتقاء یادگیری ، روحیه ی رقابت – همکاری و نگرش های صمیمانه از طریق رویکرد آموزش تلفیقی تربیت بدنی بر علوم تجربی برمبنای بازی های گروهی انجام گرفت. روش پژوهش، نیمه آزمایشی و از نوع طرح پیش آزمون و پس آزمون با گروه کنترل بود. جامعه آماری شامل کلیه دانش آموزان پایه هفتم متوسطه اول به تعداد ۳۰۴ نفر بود که در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴ در منطقه بیستون مشغول به تحصیل بودند. نمونه آماری شامل دو کلاس ۲۰ نفره از دانش آموزان دختر پایه هفتم دبیرستان های متوسطه اول صدیقه کبری (س) و سمیه منطقه بیستون که از بین تمام مدارس متوسطه اول دخترانه منطقه که شامل ۱۸ آموزشگاه بود که به روش خوشه ای در دسترس انتخاب شده بودند. ابزار اصلی گردآوری داده ها پرسشنامه یادگیری محقق ساخته ، پرسشنامه حس رقابت و همکاری (مارتین، ۱۹۷۶ ) و پرسشنامه نگرش های صمیمانه (الکسیسجی. واکرولینداتامپسون (IS)) بود. برای تجزیه و تحلیل داده ها از شاخص های آمار توصیفی شامل میانگین و انحراف معیار و در بخش آمار استنباطی از آزمون تحلیل کوواریانس استفاده شد. نتایج تحلیل کوواریانس نشان دهنده این مطلب بود که آموزش تلفیقی برمبنای بازی های گروهی بر میزان یادگیری، روحیه ی رقابت- همکاری و نگرش های صمیمانه دانش آموزان تاثیر معنی داری داشت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.