نقش شبکه های اجتماعی برتوسعه تجارت الکترونیکی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
10 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش شبکه های اجتماعی برتوسعه تجارت الکترونیکی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش شبکه های اجتماعی برتوسعه تجارت الکترونیکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش شبکه های اجتماعی برتوسعه تجارت الکترونیکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش شبکه های اجتماعی برتوسعه تجارت الکترونیکی :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

با توجه به اینکه در دنیای رقابتی امروز، افزون بر عوامل اقتصادی، عوامل اجتماعی نیز می تواند بر کسب وکارها تاثیرگذار باشند؛ شبکه های اجتماعی به منزله یک مشخصه اجتماعی، نیرویی محرکه و پایه ای، برایانسجام اجتماعی در تجارت الکترونیک نقش بسیار مهمی دارند. هدف این مقاله بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی بر تجارت الکترونیک است . روش پژوهش این مقاله از نظر ماهیت ، توصیفی همبستگی و از نظر -هدف ، کاربردی است . جامعه آماری این پژوهش شامل مشتریانی است که بواسطه شبکه های اجتماعی ، به تجارت الکترونیک پرداخته اند که با محاسبه فرمول کوکران، ۴۸۳ نفر با روش نمونه گیری تصادفی سیستماتیکبا ابزار پرسشنامه ارزیابی شدند. طبق نتایج به دست آمده، تعداد دوستان شبکه های اجتماعی و همچنین تعدادکاربران شبکه های اجتماعی تاثیر مستقیم و معناداری بر تجارت الکترونیک دارند . در کنار آن ادراک اجتماعیو حس گروهی هم بر تجارت الکترونیک تاثیر مستقیم و معناداری داشته که این خود بصورت معناداری بر رضایت مشتریان تاثیر گذار می باشد .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.