راهبردهای توسعه پایدارگردشگری ساحلی باتاکیدبراستان گیلان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 راهبردهای توسعه پایدارگردشگری ساحلی باتاکیدبراستان گیلان دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد راهبردهای توسعه پایدارگردشگری ساحلی باتاکیدبراستان گیلان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی راهبردهای توسعه پایدارگردشگری ساحلی باتاکیدبراستان گیلان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن راهبردهای توسعه پایدارگردشگری ساحلی باتاکیدبراستان گیلان :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

استان گیلان با داشتن ۲۷۰ کیلومتر مرز ساحلی با ذخایر غنی از منابع طبیعی ارزشمند،اکوسیستمهای مولد و حساس دارای ظرفیت بالایی از نظر توسعه گردشگری است و هر ساله مسافران و گردشگران زیادی را بسوی خود فرا می خواند. منطقه ساحلی؛فصل مشترک زمین و دریاست و خط ساحلی، نوار مرزی بین خشکی و آب است.به دنبال افزایش جمعیت و فشار بر روی محیط زیست، مسیله گردشگری اثرات نامطلوبی بر نواحی ساحلی برجای گذاشته است، بهبود مدیریت زیست محیطی تسهیلاتگردشگری برای کاهش آسیبهای آن گام نخست برای رسیدن به اهداف توسعه پایدار گردشگری است.مناطق ساحلی از پربارترین و پویا ترین نقاط و بستر فعالیتهای عظیم اقتصادی و اجتماعی در جهان به شمار می روند. منابع ارزشمند اکولوژیکی، تنوع زیستی بالا، این مناطق را به یکی از حساسترین و ارزشمندترین مناطق در جهان تبدیل کرده است.اما بهدلیل بهره برداری نادرست از این منابع ارزشمند اغلب مناطق ساحلی با وضعیتی نامناسبی مواجهند به گونه ای که فشارهای واردهبر آنها بسیار بیشتر از ظرفیت تحمل زیست محیطی آنهاست.افزایش جمعیت بهره برداری بی رویه از منابع، آلوده سازی مناطق ساحلی، توسعه فعالیتهای ناسازگار با محیط و عدم هماهنگی بین فعالیتها در نوار ساحلی از مهمترین دلایل ایجاد فشار بر این مناطق است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.