انتخاب بهینه ی رنگ پس زمینه در سامانه پردازش تصویر به منظور ارزیابی رنگ دود برای تشخیص خرابی موتور


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 انتخاب بهینه ی رنگ پس زمینه در سامانه پردازش تصویر به منظور ارزیابی رنگ دود برای تشخیص خرابی موتور دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد انتخاب بهینه ی رنگ پس زمینه در سامانه پردازش تصویر به منظور ارزیابی رنگ دود برای تشخیص خرابی موتور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی انتخاب بهینه ی رنگ پس زمینه در سامانه پردازش تصویر به منظور ارزیابی رنگ دود برای تشخیص خرابی موتور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن انتخاب بهینه ی رنگ پس زمینه در سامانه پردازش تصویر به منظور ارزیابی رنگ دود برای تشخیص خرابی موتور :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

این تحقیق به منظور انتخاب بهینه ی رنگ پس زمینه برای دود خروجی موتور تک سیلندر به منظور ارزیابی رنگ دود با استفاده از پردازش تصویر انجام گرفت. در این تحقیق دو نوع خرابی مرتبط با احتراق شامل روغن سوزی و افزایش نسبت سوخت به هوا در موتور شبیه سازی شد و از دود خروجی وارد محفظه ای تصویربرداری می شد که مجهز به بک گراند قابل تعویض بود. آزمایشات روغن سوزی در سه سطح روغن سوزی ۵ ،%۱۰ ،%۱۵ %انجام شد و آزمایشات مربوط به افزایش نسبت سوخت به هوا در سه سطح شامل تعویض نازل سوخت پاش اصلی (با سایز روزنه به قطر ۶/۰ میلی متر) با نازل سوخت پاش های با سایز روزنه ۸/۰ ، ۰/۱ و ۲/۱ میلی متر بودند. تمامی این آزمایشات با پنج تکرار انجام شدند. تصاویر ثبت شده توسط نرم افزار متلب پردازش شد و فاکتورهای رنگی R ،G ،B ،H ،S ،V ،Gray به دست آمد. سپس داده های به دست آمده توسط نرم افزارهای Excel و SPSS تحلیل شدند و تحلیل گرافیکی و آماری روی داد ها انجام گرفت. نتایج نشان داد که طبق تحلیل گرافیکی بهترین رنگ پس زمینه برای روغن سوزی، سیاه و بهترین بک گراند برای خرابی افزایش نسبت سوخت به هوا پس زمینه ی سفید است. تحلیل آماری داده ها نشان داد بین همه ی سطوح مختلف خرابی در روغن سوزی ارتباط معنی داری وجود دارد به جز درصدهای روغن سوزی ۱۰ %و ۱۵ .%برای آزمایشات تغییر نازل سوخت پاش مشاهده شد که هیچ گونه ارتباط معناداری بین نازل سوخت پاش های مختلف وجود ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.