بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی بر بازاریابی داخلی مطالعه موردی: شرکت گاز استان ایلام


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی بر بازاریابی داخلی مطالعه موردی: شرکت گاز استان ایلام دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی بر بازاریابی داخلی مطالعه موردی: شرکت گاز استان ایلام  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی بر بازاریابی داخلی مطالعه موردی: شرکت گاز استان ایلام،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی بر بازاریابی داخلی مطالعه موردی: شرکت گاز استان ایلام :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

این تحقیق با هدف تعیین تاثیر فرهنگ سازمانی بر بازریابی داخلی در شرکت گاز استان ایلام انجام شد روش تحقیق همبستگی و رگرسیون بود و به صورت میدانی اجرا شد. جامعه آماری این پژوهش کارکنان شرکت گاز استان ایلام بود. با توجه به محدود بودن جامعه و عدم همکاری برخی کارکنان نمونه برابر (۷۳=n (در نظر گرفته شد. به منظور جمع آوری داده ها از پرسشنامه فرهنگ سازمانی دنیسون و پرسشنامه بازریابی داخلی (۹۰ (استفاده شد. جهت تجزیه و تحلیل داده ها از امار توصیفی و استنباطی شامل آزمون کلوموگروف- اسمیرنوف برای تعیین نرمال بودن داده ها و برای تعیین ارتباط از آزمون ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون استفاده شد. نتایج نشان داد بین فرهنگ سازمانی و ابعاد آن با بر بازریابی داخلی تاثیر مثبت و معناداری دارد.نتایج آزمون فریدمن نشان داد که در بین ابعاد فرهنگ سازمانی، رسالت سازمانی بالاترین تاثیر و سازگاری کمترین تاثیر را دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.