بررسی تاثیر برند الکترونیکی بانک بر اعتماد مشتریان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر برند الکترونیکی بانک بر اعتماد مشتریان دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر برند الکترونیکی بانک بر اعتماد مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر برند الکترونیکی بانک بر اعتماد مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر برند الکترونیکی بانک بر اعتماد مشتریان :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

با توجه به افزایش نقش اینترنت در زندگی روزمره افراد و افزایش استفاده کنندگان از اینترنت در ایران می توان از آن به عنوان یکی از مهمترین بازارهای ارایه خدمات در ایران نام برد.بانک ها نیز در این بازار نوظهور فعالیت های متنوعی مانند وب سایت ، اپلیکیشن و درگاه های پرداختی و غیره دارد.اما نکته بسیار مهم در استفاده از اینترنت به عنوان مکانی مجازی برای ارایه خدمات اعتماد مشتریان بانک ها به آن می باشد چرا که در اینترنت مشتریان با برند الکترونیکی این بانک مواجه هستندکه آگاهی از عوامل موثرتاثیر برند الکترونیکی از اهمیت بسیاری برخوردار است لذا در این پژوهش به بررسی تاثیر برند الکترونیکی بانک ها براعتماد مشتریان پرداخته شده است.نتایج این تحقیق نشان می دهد که تداعی از برند،آگاهی از برند،کیفیت ادراک شده بر اعتماد مشتریان تاثیر دارد.مدیران بانک ها می توانند از نتایج این تحقیق برای افزایش وفاداری اعتماد و مشتریان استفاده نمایند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.