بررسی تاثیر خدمات ارایه شده به مشتری بر رضایت و وفاداری مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر خدمات ارایه شده به مشتری بر رضایت و وفاداری مشتری دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر خدمات ارایه شده به مشتری بر رضایت و وفاداری مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر خدمات ارایه شده به مشتری بر رضایت و وفاداری مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر خدمات ارایه شده به مشتری بر رضایت و وفاداری مشتری :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

امروزه، رضایت مشتری و به تبع آن کسب وفاداری مشتری از مهمترین چالش های هر سازمان موفق به شمار می آید. با افزایش سطح کیفیت خدمات، رضایت مشتریان و وفاداری آن ها افزایش می یابد. بنابراین سازمان ها با برنامه ریزی و اتخاذ استراتژی های رقابتی متناسب جهت وفادارکردن مشتریان و افزایش نرخ وفاداری آن ها می توانند در فضای رقابتی بقای خود را پایدار کرده و منافع بلندمدت خود را تضمین نمایند. در این مقاله ، رابطه بین تاثیر خدمات مشتری با رضایت و وفاداری مشتری در فروشگاه فرهنگیان شهر قاین مورد بررسی قرار گرفته است. داده مورد استفاده در تحقیق از ۱۳۰ مشتری مراجع به فرشوگاه فرهنگیان انتخاب شده بر اساس روش خوشه ای واقع در شهر قاین، جمع آوری شده است . نتایج نشانگر رابطه معنادار بین خدمات مشتری با رضایت مشتری و خدمات مشتری با وفاداری مشتری است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.