معیارهای پذیرش تبلیغات دهان به دهان الکترونیک توسط مشتریان در رسانه های اجتماعی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 معیارهای پذیرش تبلیغات دهان به دهان الکترونیک توسط مشتریان در رسانه های اجتماعی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد معیارهای پذیرش تبلیغات دهان به دهان الکترونیک توسط مشتریان در رسانه های اجتماعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی معیارهای پذیرش تبلیغات دهان به دهان الکترونیک توسط مشتریان در رسانه های اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن معیارهای پذیرش تبلیغات دهان به دهان الکترونیک توسط مشتریان در رسانه های اجتماعی :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

علیرغم تاثیر پیام های تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در فرآیند تصمیم گیری، مطالعات اندکی عوامل تعیین کننده پیام های تبلیغاتی دهان به دهان الکترونیکی متقاعدکننده را در میان کاربران رسانه های اجتماعی مورد بررسی قرار داده اند. هدف این مقاله بررسی معیارهایی که مصرف کنندگان را ترغیب به پذیرش تبلیغات دهان به دهان الکترونیک در بافت رسانه های اجتماعی می کند می باشد. این مطالعه با بررسی مقالات موجود در این زمینه این معیارهای ترغیب کننده را بررسی می کند. در نهایت نتیجه گرفته می شود که تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی یکی از مهمترین ابزارهای بازاریابی به منظور همسویی با استراتژی های جهانی می باشد. در این مقاله کیفیت مناظره و مباحثه، جذابیت منبع، ادراک از منبع و سبک منبع از جمله عوامل موثر در ترغیب مصرف کنندگان به استفاده از تبلیغات دهان به دهان الکترونیک در بافت رسانه اجتماعی در نظر گرفته شده است و هرکدام اثرات متفاوتی بر نگرش کاربران اعمال می کنند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.