پتانسیل های بازاریابی و مشتری مداری در ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پتانسیل های بازاریابی و مشتری مداری در ایران دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پتانسیل های بازاریابی و مشتری مداری در ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پتانسیل های بازاریابی و مشتری مداری در ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پتانسیل های بازاریابی و مشتری مداری در ایران :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

بی شک میتوان گفت مهمترین دارایی اغلب سازمان ها مشتریان آنها هستند. امروزه برای رشد و بقاء در عرصه رقابت اقتصادی ، شرکت ها و سازمان ها باید به مشتری مداری اهمیت ویژه ای داده و ارتباط خود را با خریداران کالا بیش از پیش افزایش دهند .در روند های کسب و کاری جدید و بازاریابی خرده فروشی آنلاین به دست آوردن رضایت مشتریان جایگاهی مهم و حیاتی در اهداف شرکت ها به خود اختصاص داده است و مدیران ارشد به خوبی می دانند موفقیت آن ها در راه رسیدن به اهداف سازمانی ، در گرو جلب رضایت مشتریان و توجه ویزه به مشتری مداری است.از سوی دیگر نمی توان گفت همه مشتریان به یک اندازه در موفقیت شرکت نقش دارند.بنابراین جلب رضایت مشتریان کلیدی ، حساسیت بیشتری خواهد داشت. با افزایش رقابت بازرگانیهای آنلاین و سنتی، راضی نگه داشتن مشتری، افزایش فروش بالقوه و حفظ وفاداری مشتری همگی در موفقیت تجارت از نظر استراتژیکی مهم تلقی شده اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.