مقایسه گرایش و نگرش مخاطبان رسانه های چاپی نوشتاری با رسانه هایاینترنتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه گرایش و نگرش مخاطبان رسانه های چاپی نوشتاری با رسانه هایاینترنتی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه گرایش و نگرش مخاطبان رسانه های چاپی نوشتاری با رسانه هایاینترنتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه گرایش و نگرش مخاطبان رسانه های چاپی نوشتاری با رسانه هایاینترنتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه گرایش و نگرش مخاطبان رسانه های چاپی نوشتاری با رسانه هایاینترنتی :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هدف از انجام این پژوهش عبارت است از بررسی، مقایسه گرایش و نگرش مخاطبان رسانه های چاپی و نوشتاری با رسانه های اینترنتی دانشجویان تهرانی بوده است. به همین منظور پرسشنامه استاندارد سازی شده ای که اعتبار صوری و محتوایی ابزار را جمعی از متخصصان تایید شده بود، در اختیار ۶۰ نفر N=60 قرار گرفت. پایایی آن را نیز بعد از استفاده از روشهای تحلیل عاملی و انجام مطالعات مقدماتی ۰/۷۸ و =۰/۷۸ محاسبه شد. یافته های اولیه نشان دهنده ی این موضوع بود که گروه های سنی زیر ۴۰ سال علاقه بیشتری به استفاده کردن از ره های نوین روزنامه نگاری یعنی اینترنتی را دارند. اما گروههای سنی بالای ۴۰ سال بالعکس روزنامه های چاپی را ترجیح می دهند. همچنین یافته ها نشان داد که با افزایش میزان تحصیلات میزان گرایش به رسانه های اینترنتی رو به افزایش خواهد بود. همچنین در مورد رابطه ی بین شغل و نگرش نسبت به رسانه های چاپی ویا اینترنتی تفاوت معنی داری مشاهده نشد. نتایج نشان داد که بیشترین چالش افراد عدم اعتماد به روزنامه نگاری اینترنتی باعث شد تا همان راه رسانه های چاپی را انتخاب کنند. همچنین بیشترین دلیل نگرش مثبت به رسانه های اینترنتی عواملی مانند سرعت و فراوانی محتوا برآورد شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.