عوامل موثر بر میسان رضایت مشتریان از کیفیت خدمات براساسمدل سرو کوال ( مطالعه موردی: مشتریان باشگاههای بدنسازیشهراصفهان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عوامل موثر بر میسان رضایت مشتریان از کیفیت خدمات براساسمدل سرو کوال ( مطالعه موردی: مشتریان باشگاههای بدنسازیشهراصفهان) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عوامل موثر بر میسان رضایت مشتریان از کیفیت خدمات براساسمدل سرو کوال ( مطالعه موردی: مشتریان باشگاههای بدنسازیشهراصفهان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عوامل موثر بر میسان رضایت مشتریان از کیفیت خدمات براساسمدل سرو کوال ( مطالعه موردی: مشتریان باشگاههای بدنسازیشهراصفهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عوامل موثر بر میسان رضایت مشتریان از کیفیت خدمات براساسمدل سرو کوال ( مطالعه موردی: مشتریان باشگاههای بدنسازیشهراصفهان) :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هدف از پژوهشهای بررسی عوامل موثر بر میزان رضایت مشتریان باشگاه بدنسازی شهر اصفهان از کیفیت خدمات براساس مدل سروکوال می باشد، روش پژوشهای توصیفی پیمایشی است جامعه آماری شامل کلیه مشتریان مرد باشگاه های بدنسازی شهر اصفهان می باشند که به استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده و مراجعه به جدول کرجسی و مورگان تعداد ۱۲۰ نفر از آنان به عنوان نمونه گیری انتخاب شدند. برای سنجش کیفیت خدمات در جهت رضایت مشتریان از مدل کیفیت خدمات معروف و به سروکوال با ۲۲ سوال و ۵ موله با اقتباس از مقیاس پارامورامان و همکاران ۱۹۸۵ و بومی شده متناسب با شرایط فرهنگی و اجتماعی کشور استفاده شد. به منظور تعیین پایایی پرسشنامه ابتدا ۳۰ پرسشنامه بین آزمودنی ها توزیع گردید و با استفاده از آزمون الفای کرونباخ ضریب پایایی پرسشنامه ۰/۸۱ به دست آمد همچنین جهت تایید روایی پرسشنامه به دیدگاه متخصصین مدیریت استناد گردید به داده ها حاصل با استفاده از آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن و ازمون t مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. یافته های پژژوهش نشان داد که ابعااد قابلیت اطمینان و مسیولیت پذیری و ابعاد اهری و فیزیکی بر رضایت مشتریان از کیفیت خدمات باشگاه های بدنسازی تاثیرگذار بوده ولی ابعاد همدلی و ضمانت بر میزان رضایت مشتریان تاثیر ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.