رابطه کاربرد اصول مدیریت کیفیت فراگیر و تعارضهای سامزانی بین فردی در فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه کاربرد اصول مدیریت کیفیت فراگیر و تعارضهای سامزانی بین فردی در فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه کاربرد اصول مدیریت کیفیت فراگیر و تعارضهای سامزانی بین فردی در فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه کاربرد اصول مدیریت کیفیت فراگیر و تعارضهای سامزانی بین فردی در فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه کاربرد اصول مدیریت کیفیت فراگیر و تعارضهای سامزانی بین فردی در فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

تحقیق حاضر با هدف مطالعه و بررسی رابطه کاربرد اصول مدیریت کیفیت فراگیر بر تعارض سازمانی بین فردی و در فدراسیون بستکبال جمهوری اسلامی ایران می باشد این پژوهش با روش توصیفی پیمایشی انجام گرفته است جامعه آماری ان شامل کلیه، مدیران و کارکنان فدراسیون بسکتبال می باشد N=50 , و نمونه آماری آن به علت محدود بودن جامعه به روش تمام شمار کلیه جامعه در نظر گرفته شد N=50 می باشد. باری جمع آوری اطلاعات از دو پرسشنامه محقق ساخته اصول مدیریت کیفیت فراگیر و پرسشنامه تعارض سازمانی بین فردی که روایی آنها با استفاده از نظرات جمعی از اساتید تایید شده و پایایی آنها با استفاده از آزمون آلفای کرونباخ به ترتیب ۰/۹۲ و ۰/۹۳ بدست آمده است داده های بدست آمده از با استفاده از آزمونهای همبستگی رگرسیون چند متغیره ازمون میانگین، آزمون تحلیل واریانس و آزمون T تجزیه و تحلیل قرار گرفت نتایج پژوهش نشان داد که از میان مولفه های مدیریت کیفیت، مشتری مداری با مقدار میانگین ۱۸/۵۵ و انحراف معیار ۲/۳۲ دارای میانگین و انحراف معیار بیشتری است. همچنین یافته های پژوهش نشان داد که از بین مولفه های مدیریت کیفیت فراگیر فقط دو مولفه ارزشیابی کارکنان و درگیری و مشارکت کارکانان با تعارض سازمانی رابطه معنی داری مشاهده نشد. P> 0/05بقیه مولفه ها همگی معنی دار و تایید شده اند. همچنین مشاهده شد که از طریق مولفه های حمایت و رهبری توانمندسازی کارکنان مشتری مداری آموزش و شناسایی کارکنان برنامه ریزی راهبردی اصل بهبود مستمر، تجزیه و تحلیل اطلاعت و استفاده از نظام پیشنهادها می توان تعارض سازمانی را پیش بینی کرد. P<0/05 ولی در مولفه ی ارزشیابی کارکنان و درگیری و مشارکت کارکنان نمرات تعارض سامانی نمی باشند. P> 0/05 و از مدل پیش بینی خارج شدند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.