بررسی افت راندمان بویلرهای نیروگاهی بدلیل عدم توازن نسبت هوای اضافی به سوخت، در فرایند احتراق (نمونه مورد مطالعه: بویلر G13 نیروگاه ترکیبی دماوند)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی افت راندمان بویلرهای نیروگاهی بدلیل عدم توازن نسبت هوای اضافی به سوخت، در فرایند احتراق (نمونه مورد مطالعه: بویلر G13 نیروگاه ترکیبی دماوند) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی افت راندمان بویلرهای نیروگاهی بدلیل عدم توازن نسبت هوای اضافی به سوخت، در فرایند احتراق (نمونه مورد مطالعه: بویلر G13 نیروگاه ترکیبی دماوند)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی افت راندمان بویلرهای نیروگاهی بدلیل عدم توازن نسبت هوای اضافی به سوخت، در فرایند احتراق (نمونه مورد مطالعه: بویلر G13 نیروگاه ترکیبی دماوند)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی افت راندمان بویلرهای نیروگاهی بدلیل عدم توازن نسبت هوای اضافی به سوخت، در فرایند احتراق (نمونه مورد مطالعه: بویلر G13 نیروگاه ترکیبی دماوند) :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

بررسی عملکرد احتراق در بویلرهای نیروگاهی یکی از مباحث مهم در تعیین تلفات انرژی خروجی از دودکش یک نیروگاه حرارتیمی باشد.عوامل موثر در وضعیت عملکرد احتراق در بویلرها متاثر از پارامترهای متعددی می باشد که در این مقاله مورد بحث و بررسی قرارمی گیرد. در این مقاله ابتدا عملکرد احتراق یک بویلر نیروگاهی در قالب محاسبات مربوط مقدار هوای واقعی و هوای تیوری با استفاده از موازنههای انرژی و مواد در واکنش ها بررسی و میزان هوای مورد نیاز احتراق در شرایط ایده آل و واقعی بررسی و جهت افزایش راندمان بویلرهاینیروگاهی با استفاده از تکنیک تصحیح ضریب (ضریب رقیق بودن) مقادیر ایده آل نسبت هوای اضافی به سوخت بیان می گردد. پس از آن به اختصار به حالت های مختلف اتلاف حرارتی در بویلر اشاره می گردد و در ادامه نتایج آنالیز ذرات معلق در محصولات احتراق خروجی از دودکش بویلر G13 نیروگاه سیکل ترکیبی دماوند که با استفاده از دستگاه های Flue Gas-Analyzer و Humidifiers- Analyzer اندازه گیری شده است ،مورد بررسی و تحلیل فنی قرار می گیرد و بدین ترتیب تاثیر عدم توازن نسبت های اضافی به سوخت مصرفی، بر راندمان بویلرنشان داده می شود. در پایان گزارشی از آنالیزهای صورت گرفته در سایر نیروگاه های کشور ارایه و نتیجه اقدامات انجام شده در راستایجلوگیری از افت راندمان بیان می گردد. لازم به توضیح است مقاله حاضر با همکاری و مشاوره علمی پروفسور مسعود رستم آبادی، مشاورپژوهشی سازمان ملل و وزارت نیرویی آمریکا که از چهره های علمی مطرح دانشگاه ایلینویز در امریکا می باشند، گردآوری شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.