واکاوی نقش آموزشکده ها و دانشکده های فنی وحرفه ای درایجاد اشتغال وتقویت روحیه کارآفرینی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 واکاوی نقش آموزشکده ها و دانشکده های فنی وحرفه ای درایجاد اشتغال وتقویت روحیه کارآفرینی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد واکاوی نقش آموزشکده ها و دانشکده های فنی وحرفه ای درایجاد اشتغال وتقویت روحیه کارآفرینی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی واکاوی نقش آموزشکده ها و دانشکده های فنی وحرفه ای درایجاد اشتغال وتقویت روحیه کارآفرینی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن واکاوی نقش آموزشکده ها و دانشکده های فنی وحرفه ای درایجاد اشتغال وتقویت روحیه کارآفرینی :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش، بررسی تاثیر نقش دانشکده های فنی وحرفه ای باهنر شهر شیراز درایجاد اشتغال وتقویت روحیه کارآفرینی دانش آموختگان سال ۹۲-۱۳۹۱بوده است. پژوهش حاضر از نوع تحقیقپیمایشی می باشد. به منظور اجرای پژوهش از یک مقیاس محقق ساخته ۹۱ سوالی استفاده شد؛ روایی و پایایی هر دو مقیاس با روش روایی محتوایی و آلفای کرونباخ مورد تایید قرار گرفت. برایگردآوری داده ها، نمونه آماری مربوط به دانش آموختگان، از روشنمونه گیری طبقه ای و تصادفی به تفکیک مدرک تحصیلی و رشته تحصیلی استفاده شد. تجزیه وتحلیل آماری داده ها نشان داد که: ۱-رابطه معناداری بین تقویت روحیه کارآفرینی و اشتغال دانش آموختگان وجود دارد؛ به ترتیب، ابعاد: استفاده از استعداد ها و توانایی های زیر دستان،تفویض اختیار به زیردستان،تمایل به مخاطره آمیزی، خصوصیات خلقی، تاکید بر شیوه های نوین و آکادمیک،نحوهاستفاده از منابع انسانی و مادی، از قدرت پیش بینی مناسبی برایاشتغال دانش آموختگان برخوردار هستند. اما ابعاد: صرفه جویی در منابع، و دست و پا گیری قوانین و آیین نامه ها دولتی از قدرت پیشبینی مناسبی برای اشتغال دانش آموختگان برخوردار نبودند. ۲ -بینمیزان اشتغال و تقویت روحیه کارآفرینی دانش آموختگان بر حسب وضعیت تاهل آنها تفاوت مثبت و معناداری وجود دارد. ۳ -بین میزان اشتغال و تقویت روحیه کارآفرینی دانش آموختگان بر حسب مدرک تحصیلی آنها تفاوت مثبت و معناداری وجود دارد. ۴-رشته تحصیلیدر افزایش اشتغال و تقویت روحیه کارآفرینی دانش آموختگان تاثیرمثبت و معناداری داشته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.