شناسایی عوامل حیاتی موفقیت توسعه محصول جدید در کسب و کارهای کوچک و متوسط مستقر درپارک علم و فناوری خراسان جنوبی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
11 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی عوامل حیاتی موفقیت توسعه محصول جدید در کسب و کارهای کوچک و متوسط مستقر درپارک علم و فناوری خراسان جنوبی دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی عوامل حیاتی موفقیت توسعه محصول جدید در کسب و کارهای کوچک و متوسط مستقر درپارک علم و فناوری خراسان جنوبی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی عوامل حیاتی موفقیت توسعه محصول جدید در کسب و کارهای کوچک و متوسط مستقر درپارک علم و فناوری خراسان جنوبی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی عوامل حیاتی موفقیت توسعه محصول جدید در کسب و کارهای کوچک و متوسط مستقر درپارک علم و فناوری خراسان جنوبی :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

کسب و کارهای کوچک و متوسط کسب وکار هایی هستند که زیر ۵۰ نفر پرسنل دارند ، بر اساس تعریف اتحادیه اروپا کسب و کار هایی که بین ۵تا ۳۰۰ نفر پرسنل داشته باشند کسب وکار کوچک و متوسط اطلاق می شود . مقصود از توسعه محصول جدید اجرای یکی از استراتژی هایی است که در اجرای آن شرکت می کوشد از طریق بهبود بخشیدن یا اصلاح محصولات و خدمات کنونی بر میزان فروش بیفزاید. معمولا اصلاح محصول مستلزم هزینه های بسیار زیاد تحقیق و توسعه می شود. اما امروزه سرعت یافتن فرایندهای توسعه محصول و ارایه سریعتر محصولات در بازار مسیله ای است که شرکت ها و سازمانها توجه خاصی به آن دارند.عوامل حیاتی موفقیت شامل عوامل تجاری ، بازاریابی ، مدیریتی ، و تکنولوزیکی هستند. فرضیه تحقیق در این پژوهش این است که بی ن عوامل کلیدی موفقیت و موفقیت شرکت های مستقر در پارک علم وفناوری خراسان جنوبی رابطه معنی داری وجود دلرد . روش تحقیق و تکنیک جمع آوری داده ها در این تحقیق از نوع پیمایشی است و ابزار گرد آوری داده ها پرسشنامه می باشد . در این تحقیق برای سنجش و پایایی پرسشنامه از آزمون آلفای کرو نباخ استفاده شده است. در این تحقیق برای آزمون فرضیات از آزمون t تک نمونه ای استفاده گردیده است . نتایج حاصل از تحقیق نشان می دهد که هر چهار عامل مدیریتی ، تجاری ، بازاریابی و تکنولوژیکی در توفیق فرآیند محصول جدید موثر هستند .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.