تعیین و اولویت بندی پارامترهای اثرگذار برکاربران در محیط کتابخانه ها مبتنی بر دانش ارگونومی با رویکرد تحلیل سلسله مراتبی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تعیین و اولویت بندی پارامترهای اثرگذار برکاربران در محیط کتابخانه ها مبتنی بر دانش ارگونومی با رویکرد تحلیل سلسله مراتبی دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تعیین و اولویت بندی پارامترهای اثرگذار برکاربران در محیط کتابخانه ها مبتنی بر دانش ارگونومی با رویکرد تحلیل سلسله مراتبی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعیین و اولویت بندی پارامترهای اثرگذار برکاربران در محیط کتابخانه ها مبتنی بر دانش ارگونومی با رویکرد تحلیل سلسله مراتبی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تعیین و اولویت بندی پارامترهای اثرگذار برکاربران در محیط کتابخانه ها مبتنی بر دانش ارگونومی با رویکرد تحلیل سلسله مراتبی :

تعداد صفحات :۵

چکیده مقاله:

از آنجاییکه کتابخانهها باید به دنبال ایجاد محیط ی مناسب، روح بخش، شاد و جذاب باشند، محلی که در آن همان احساس شاد ی و نشاط به مراجعهکننده دست دهد ، در ای ن تحقیق ضمن بررسی محیط کتابخانه ای از نظر دانش ارگونومی ، به توسعه ابتکارها و خلاقیتهای گوناگون پرداخته شده تا م حیط مطلوب تری ایجاد گردد. این امر در کشور ما با توجه به سرانه پایین کتابخوانی و مراجعه به کتابخانه ها امری مهم و شایان توجه می باشد. از عم ده دلایل عدم مراجعه کاربران به کتابخانهها، محیط نه چندان مناسب کتابخانهها میباشد. بدین منظور با استفاده از دانش ارگونومی به شناسایی پارامترهای موثر در مورد راحتی کاربران پرداخته و سپس با ارایه راهکارهایی سعی در افزایش بهرهوری کاربران کتابخانهها نموده شده است. لازم به ذکر است که این الویت بندی عوامل موثر در این امر با بکارگیری از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی صورت میگیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.