تاثیر کارآفرینیگرایی و استراتژیهای رقابتی در جهت بهبود عملکرد شرکت های قطعه ساز خودرو


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر کارآفرینیگرایی و استراتژیهای رقابتی در جهت بهبود عملکرد شرکت های قطعه ساز خودرو دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر کارآفرینیگرایی و استراتژیهای رقابتی در جهت بهبود عملکرد شرکت های قطعه ساز خودرو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر کارآفرینیگرایی و استراتژیهای رقابتی در جهت بهبود عملکرد شرکت های قطعه ساز خودرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر کارآفرینیگرایی و استراتژیهای رقابتی در جهت بهبود عملکرد شرکت های قطعه ساز خودرو :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

مفهوم کارآفرینیگرایی از مطالعاتی که تعیین استراتژی را برحسب الگوهای عمل یا سبکهای تصمیمگیری نشات گرفته است. تدوین یک استراتژی مناسب برای بهبود عملکرد شرکتها، مطالعه و تبیین مفهوم کارآفرینیگرایی از اهمیت بالایی برخوردار است. هدف این پژوهش که از نوع توصیفی- همبستگی است، بررسی تاثیر کارآفرینیگرایی و ابعاد آن بر استراتژیهای رقابتی و سپس تاثیر این استراتژیها بر عملکرد شرکتهای قطعهساز خودرو است. آلفای کرونباخ برای کارآفرینیگرایی ۸۸,۰ و برای استراتژیهای رقابتی ۸۵,۰ و برای عملکرد ۷۷,۰ به دست آمد. در مرحله بعد با استفاده از مدل معادلات ساختاری، رابطه ساختاری بین متغیرها بررسی گردید که نتایج نشان داد ضریب مسیر بین کارآفرینیگرایی و استراتژیهای رقابتی ۷۷,۰ و بین استراتژیهای رقابتی و عملکرد ۷۳,۰ میباشد. همچنین مقدار t محاسبه شده بزرگتر از ۲ بوده و نشان دهنده معنادار بودن تاثیر کارآفرینیگرایی بر استراتژیهای رقابتی و سپس استراتژیها بر عملکرد دارد. نتایج تحلیل رگرسیون چندگانه حاکی از تاثیر بعد پیشگامی با ضریب ۳۵۴,۰و رقابت تهاجمی با ضریب ۱۷۳,۰بر استراتژی تمرکز، بعد ریسک پذیری با ضریب ۱۱,۰ و پیشگامی با ضریب ۰۸۹,۰ و بعد رقابت تهاجمی با ضریب ۰۷۹,۰ بر استراتژی تمایز و بعد نوآوری با ضریب ۲۳۲,۰ و بعد ریسک پذیری با ضریب ۲۹۹,۰ بر استراتژی رهبری هزینه دارد. همچنین هر سه استراتژی رقابتی بر عملکرد شرکتهای قطعه سازی تاثیر گذار بود. بنابراین شرکتهای قطعهسازی باید استراتژیهای مناسبی را با توجه به شرایط و موقعیت کنونی و آیندهی خود، انتخاب نمایند زیرا به بقا و رشد این شرکتها در عرصهی رقابتی صنعت قطعهسازی کمک میکند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.