بررسی رابطه ی نقش کیفیت آموزش های ضمن خدمت و توانمندسازی کارکنان اداره ی کل آموزش وپرورش استان سیستان و بلوچستان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه ی نقش کیفیت آموزش های ضمن خدمت و توانمندسازی کارکنان اداره ی کل آموزش وپرورش استان سیستان و بلوچستان دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه ی نقش کیفیت آموزش های ضمن خدمت و توانمندسازی کارکنان اداره ی کل آموزش وپرورش استان سیستان و بلوچستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه ی نقش کیفیت آموزش های ضمن خدمت و توانمندسازی کارکنان اداره ی کل آموزش وپرورش استان سیستان و بلوچستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه ی نقش کیفیت آموزش های ضمن خدمت و توانمندسازی کارکنان اداره ی کل آموزش وپرورش استان سیستان و بلوچستان :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر، بررسی رابطه ی نقش کیفیت آموزش های ضمن خدمت و توانمندسازی کارکنان اداره ی کل سیس تان و بلوچستان می باشد. یکی از مسایلی که توجه صاحبنظران توسعه ی سازمانی را به خود جلب نموده مسیله ی کیفیت آموزش های ضمن خدمت در توسعه و توانمندی منابع انسانی است که متناسب با تغییرات عصر کنونی می باشد، در سازمان ها ی توانمند،کارکنان همواره درحال یادگیری هستند، توانا یی خود را درتصمیم گیری،برقراری ارتباط، فردشناسی، رقابت، مسیولیت پذیری، خلاقیت،رعایت عدل و انصاف، سازگاری و کنکاشگری توسعه م یدهند.فرضیات پژوهش عبارت انداز: فرضیه اول: بین کیفیت آموزش های ضمن خدمت و توانمندسازی کارکنان رابطه وجود دارد.فرضیه دوم: بین کیفیت آموزش های ضمن خدمت و توانمندسازی برحسب احساس شایستگی رابطه وجود دارد.فرضیه سوم: بین کیفیت آموزش های ضمن خدمت و توانمندسازی برحسب احساس داشتن حق انتخاب رابطه وجود دارد.فرضیه چهارم: بین کیفیت آموزش های ضمن خدمت و توانمندسازی برحسب احساس موثر بودن رابطه وجود دارد.فرضیه پنجم: بین کیفیت آموزش های ضمن خدمت و توانمندسازی بر حسب احساس معنی دار بودن رابطه وجود دارد.فرضیه ششم: بین کیفیت آموزش های ضمن خدمت و توانمندسازی بر حسب احساس داشتن اعتماد به دیگران رابطه وجود دارد. برای سنجش میزان کیفیت آموزش های ضمن خدمت از پرسشنامه ی محقق ساخته ی ارزیابی و سنجش کیفیت واثربخشی آموزش های ضمن خدمت، براساس الگوی CIPP ،همچنین برای سنجش میزان توانمندسازی کارکنان از پرسشنامه ی استاندارد توانمندسازی اسپریتزر(۱۹۹۵ (و میشرا(۱۹۹۴ (استفاده شد.پژوهش از لحاظ نوع، کاربردی و از لحاظ روش شناسی توصیفی و از نوع همبستگی بود. اطلاعات به دست آمده با استفاده از جمع آوری پرسشنامه ها در محیط نرم افزار Spss در سطح آمار توصیفی(فراوانی، درصد، میانگین و انحراف معیار و آمار استنباطی( همبستگی پیرسون، تحلیل واریانس یک راهه، آزمون تعقیبی توکی و آزمون tمستقل) مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتا یج حاصله از تجزیه و تحلیل نشانگر این بود که رابطه ی مثبت و معناداری بین کیفیت آموزش های ضمن خدمت و توانمندسازی کارکنان اداره ی کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان وجود دارد هرچه آموزش های ضمن خدمت از کیفیت بیشتری برخوردار باشد، میزان توانمندسازی،احساس شایستگی، داشتن حق انتخاب، موثر بودن و اعتماد به دیگران بالاتر می رود و رابطه ی مثبت و معناداری با یکدیگر دارند اما با احساس معنی دار بودن رابطه ی معنا درای ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.