پاوپوینت نقش بازاریابی در توسعه تجارت ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاوپوینت نقش بازاریابی در توسعه تجارت ایران دارای ۲۵۷ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاوپوینت نقش بازاریابی در توسعه تجارت ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز پاوپوینت نقش بازاریابی در توسعه تجارت ایران۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاوپوینت نقش بازاریابی در توسعه تجارت ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاوپوینت نقش بازاریابی در توسعه تجارت ایران :

پاوپوینت نقش بازاریابی در توسعه تجارت ایران

پاوپوینت نقش بازاریابی در توسعه تجارت ایران در۱۷ اسلاید می باشد ودر رشته ی اقتصاد قابل استفاده می باشد .

اهداف درس :

آشنایی با مهمترین مفاهیم اقتصادی نظیر هزینه فرصت، کمیابی، منحنی امکانات تولید، نظامهای مختلف اقتصادی،
عرضه، تقاضا، تولید، رفتار مصرف کننده و مطلوبیت، کشش،
بازارهای مختلف و … و بررسی ابعاد و جوانب گوناگون مسائل مطروحه فوق در زمره مهمترین اهداف این درس میباشند.

جایگاه درس:

درس اصول علم اقتصاد ۱ بعنوان نخستین درس در سلسله دروس اقتصادی رشته حسابداری بوده و چون بسیاری از مفاهیم بنیادی که در سایر دروس اقتصادی
این رشته ها از جمله اقتصاد کلان، پول و ارز و بانکداری، توسعه اقتصادی و مالیه عمومی مطرح خواهند شد برای اولین بار در این درس مورد
بررسی قرار میگیرند، از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.
چون آشنایی و معارفه دانشجو با علم اقتصاد از این درس آغاز میشود، ضرورت تعمق و دقت بیشتر در جهت تفهیم
مفاهیم و اصطلاحات مربوطه بیشتر احساس میشود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.