نقش سبک های فرزند پروری در هویت یابی و از خود بیگانگی دانش آموزان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش سبک های فرزند پروری در هویت یابی و از خود بیگانگی دانش آموزان دارای ۱۰۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش سبک های فرزند پروری در هویت یابی و از خود بیگانگی دانش آموزان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز نقش سبک های فرزند پروری در هویت یابی و از خود بیگانگی دانش آموزان۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش سبک های فرزند پروری در هویت یابی و از خود بیگانگی دانش آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش سبک های فرزند پروری در هویت یابی و از خود بیگانگی دانش آموزان :

نقش سبک های فرزند پروری در هویت یابی و از خود بیگانگی دانش آموزان

چکیده

هدف از پژوهش حاضر نقش سبک های فرزند پروری در هویت یابی و از خود بیگانگی دانش آموزان مدارس دولتی و غیر دولتی است جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه دانش آموزان مدارس دولتی و غیر دولتی شهرستان اردبیل که در سال تحصیلی ۹۲-۹۳مشغول به تحصیل هستند. نمونه آماری تحقیق به روش تصادفی ساده استفاده شده است . نمونه پژوهش تعداد ۳۰ نفر از دانش آموزان مدارس دولتی و ۳۰ نفر از دانش آموزان مدارس غیر دولتی بودند.روش گردآوری اطلاعات در این تحقیق میدانی می باشد.ابزارگرد آوری اطلاعات مقیاس از خود بیگانگی ، پرسشنامه شیو ه های فرزندپروری و دیاناباوم ریند، پرسشنامه هویت یابی می باشد .نتایج نشان داد سبک فرزند پروری در دانش آموزان مدارس دولتی و غیر انتفاعی از نظر یکی از متغییر ها تفاوت معناداری وجود دارد. شیوه فرزند پروری سهل گیرانه در دانش آموزان مدارس دولتی و سهل گیرانه در دانش آموزان مدارس غیر انتفاعی بیشتر است. از خود بیگانگی در دانش آموزان مدارس دولتی و غیر انتفاعی از نظر یکی از متغییر ها تفاوت معناداری وجود دارد مقیاس های هنجاری و ناتوانی و انزوا در دو گروه دانش آموزان مدارس عادی و غیر انتفاعی متفاوت است و متغیر هنجاری در دانش آموزان مدارس عادی و ناتوانی و انزوا در دانش آموزان مدارس غیر انتفاعی بالاتر است. خرده مقیاس های آشفته،زود شکل گرفته ،پیشرفته در دو گروه دانش آموزان مدارس عادی و غیر انتفاعی متفاوت است و متغیر آشفته و زود شکل گرفته و تعویق افتاده در دانش آموزان مدارس غیر انتفاعی و متغیر هویت پیشرفته در دانش آموزان مدارس عادی بالا گزارش شده است . بین هویت به تعویق افتاده در دانش آموزان مدارس عادی و غیر انتفاعی تفاوتی مشاهده نشده است.

نقش سبک های فرزند پروری در هویت یابی و از خود بیگانگی دانش آموزان
فهرست مطالب

چکیده. د‌

فصل اول : کلیات پژوهش

بیان مسئله. ۱

اهمیت وضرورت پژوهش…. ۶

اهداف پژوهش…. ۶

فرضیه ها: ۷

فرضیه اصلی: ۷

تعریف نظری وعملیاتی متغیرها ۸

تعریف مفهومی و عملیاتی فرزند پروری.. ۸

ادبیات و پیشه پژوهش…. ۱۱

فصل دوم : ادبیات و پیشینه پژوهش

مقدمه. ۱۲

فرزند پروری.. ۱۲

تاریخچه شیوه های فرزند پروری.. ۱۵

نظریه های شیوه های فرزندپروری.. ۱۶

نظریه اریکسون. ۱۶

نظریه آدلر. ۱۸

ابعاد شیوه های فرزندپروری.. ۱۹

بعد گرم بودن والدین.. ۱۹

بعد کنترل. ۲۰

جنبه های منفی والدین.. ۲۰

پیامدهای شیوه های فرزندپروری.. ۲۲

شیوه های فرزند پروری.. ۲۵

روش فرزند پروری استبدادی.. ۲۵

روش فرزند پروری مقتدرانه (دموکرتیک) ۲۶

روش فرزند پروری سهل گیر. ۲۸

روش فرزندپروری بی اعتنا یابی مسئولیت… ۲۹

از خود بیگانگی.. ۳۰

تاریخچه از خود بیگانگی.. ۳۰

تعریف جامع از خود بیگانگی.. ۳۲

قلمرو روان‌شناسی اجتماعی از ازخود بیگانگی.. ۳۴

اشکال پنج گانه سمین از خود بیگانگی عبارتند از. ۳۷

هویت… ۴۱

نظریه های هویت… ۴۲

نظریه اریکسون. ۴۲

نظریه مارسیا ۴۴

دیدگاه کگان. ۴۷

نظریه برزونسکی.. ۴۸

پیشینه پژوهش…. ۵۱

فصل سوم : روش شناسی پژوهش

روش پژوهش…. ۵۶

جامعه آماری.. ۵۶

حجم نمونه و روش نمونه گیری.. ۵۶

روش جمع آوری داده ها ۵۸

ابزارگرد آوری اطلاعات… ۵۸

روش تجزیه و تحلیل داده ها ۶۰

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها

الف-ویژگی های جمعیت شناختی.. ۶۲

ب- یافته های توصیفی.. ۶۵

ج- یافته های استنباطی.. ۶۶

فصل پنجم : بحث و نتیجه گیری

بحث و نتیجه گیری.. ۷۳

محدودیت های پژوهش…. ۷۷

پیشنهادات پژوهشی.. ۷۷

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.