تجارت الکترونیک و نقش آن در تحول اقتصادی از دیدگاه مدیریت بازرگانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تجارت الکترونیک و نقش آن در تحول اقتصادی از دیدگاه مدیریت بازرگانی دارای ۹۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تجارت الکترونیک و نقش آن در تحول اقتصادی از دیدگاه مدیریت بازرگانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز تجارت الکترونیک و نقش آن در تحول اقتصادی از دیدگاه مدیریت بازرگانی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تجارت الکترونیک و نقش آن در تحول اقتصادی از دیدگاه مدیریت بازرگانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تجارت الکترونیک و نقش آن در تحول اقتصادی از دیدگاه مدیریت بازرگانی :

تجارت الکترونیک و نقش آن در تحول اقتصادی از دیدگاه مدیریت بازرگانی

چکیده :

در یک نگاه کلی می توان تجارت الکترونیک را زیر مجموعه ای از کسب و کار الکترونیک[۱] که ارمغان فن آوری اطلاعات می باشد دانست استقرار الکترونیک نیازمند بسترسازیهای مناسب اقتصادی و فنی مخابراتی حقوق انسانی و فرهنگی می باشد. هدف از تحقیق بررسی نقش تجارت الکترونیک در تحول ودگرگونی اقتصادی است .پروژه حاضر به روش کتابخانه ای است . تأثیر مستقیم و غیرمستقیم فناوری اطلاعات و ارتباطات در کلیه ساختارها و سطوح زندگی مردم عادی و نفوذ و توسعه ابزارهای این پدیده عصر جدید در پیچیده ترین فعالیتها، مؤثرترین عامل در راه توسعه تکنولوژیک و به تبع آن اطلاعاتی بشر بوده است. ظرفیتهای بالقوه فناوری اطلاعاتی و ارتباطات مدیران پیشرون مجاب می کند تا با نگرشی عمیق بر ابزارهای این پدیده جهانی به منصه ظهور برسانند با این دیدگاه سعمی می شود تا با نگاهی گسترده زمینه های بهترسازی فناوری اطلاعات و ارتباطات و کارکردهای آن در تحولات درون سازمانی و ارتباطات برون سازمانی مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد.

کلمات کلیدی :تجارت الکترونیک –تحول اقتصادی –مدیریت بازرگانی

تجارت الکترونیک و نقش آن در تحول اقتصادی از دیدگاه مدیریت بازرگانی
فهرست مطالب

مقدمه. ۱۰

تاریخچه تجارت الکترونیک… ۱۱

تجارت الکترونیکی در ابعاد جهانی.. ۱۱

ضرورت اجرای پژوهش… ۱۲

اهداف پژوهش… ۱۴

تعاریف کلی.. ۱۷

تجارت الکترونیکی مفاهیم و شاخص‌های آن. ۱۸

انواع مدل های تجارت الکترونیکی در اقتصاد ۱۹

تجارت مصرف کننده با مصرف کننده ۲۳

تجارت مصرف کننده با فروشنده ۲۴

تجارت فروشنده با اداره ۲۵

جایگاه تجارت الکترونیکی در جهان. ۳۰

عوامل محرک تجارت الکترونیکی.. ۳۲

دنیای جدید کسب و کار. ۳۳

فشارهای کسب و کار. ۳۵

پژوهش های داخلی.. ۳۵

توسعه اقتصادی.. ۳۶

تاریخچه توسعه اقتصادی.. ۳۷

تعاریف… ۳۸

چند تعریف از دانشمندان توسعه. ۳۹

توسعه اقتصادی.. ۳۹

عدالت اقتصادی.. ۴۱

نقش دولت در توسعه اقتصادی.. ۴۳

تکنولوژی و توسعه اقتصادی.. ۴۴

انواع اقتصاد ۴۵

اقتصاد خرد ۴۵

اقتصاد کلان. ۴۵

ب: سیاست پولی و مالی کسر بودجه. ۴۷

سیستم های اقتصادی.. ۴۷

۱ – اقتصاد با برنامه ریزی متمرکز: ۴۷

۲- اقتصاد بازار آزاد ۴۸

۳- سیستم اقتصادی مخلوط (بازار دولت) ۴۹

مشکلات ساختاری اقتصاد ایران. ۵۰

۱- کندی و نوسان رشد اقتصادی.. ۵۰

۲- تورم بالا. ۵۰

۳- نابرابری توزیع درآمد. ۵۲

۱- مفهوم و ساختار توسعه لایه ای.. ۵۳

۲- مفهوم و ساختار سطوح توسعه. ۵۴

تجارت الکترونیکی و بیکاری.. ۵۴

بخش پولی و اثرات تجارت الکترونیکی.. ۵۷

تجارت الکترونیکی و تورم. ۶۲

تجارت الکترونیکی و تجارت بین‌الملل. ۶۵

تجارت الکترونیکی و سرمایه‌گذاری.. ۶۵

تجارت الکترونیکی و بودجه دولت.. ۶۶

تجارت الکترونیکی و رفاه و توسعه اقتصادی.. ۶۹

مقدمه. ۷۲

مروری بر مطالعات گذشته. ۷۳

چارچوب نظری.. ۷۷

روش تحقیق. ۸۰

موانع و چالشهای تجارت الکترونیکی در ایران. ۸۳

تجربه های موفق در تجارت الکترونیک… ۸۴

مدیریت و تجارت الکترونیک… ۸۵

راهکارهای لازم برای توسعه تجارت الکترونیک در کشور. ۸۶

منابع به ترتیب حروف الفبا ۸۸


[۱] – Electronic Business

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.