بررسی رابطه ی بین نگرش و ارزش مشتری و انتخاب برند موبایل


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه ی بین نگرش و ارزش مشتری و انتخاب برند موبایل دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه ی بین نگرش و ارزش مشتری و انتخاب برند موبایل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز بررسی رابطه ی بین نگرش و ارزش مشتری و انتخاب برند موبایل۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه ی بین نگرش و ارزش مشتری و انتخاب برند موبایل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه ی بین نگرش و ارزش مشتری و انتخاب برند موبایل :

بررسی رابطه ی بین نگرش و ارزش مشتری و انتخاب برند موبایل

بیان مسأله اساسی تحقیق به طور کلی (شامل تشریح مسأله و معرفی آن، بیان جنبه‏های مجهول و مبهم، بیان متغیرهای مربوطه و منظور از تحقیق) :

دلایل متعددی در ادبیات مربوط به برند به جهت رشد برند سازی در صنایع امروزی بیان شده است که بازارهای گوشی موبایل از جمله­ی این صنعت هستند. از دیدگاه مشتری کاهش ریسک­های ادراک شده­ی مالی و غیر مالی و هزینه­های تحقیق از منافع کلیدی انتخاب برندها هستند. از نظر صاحبان برند موضوع کلیدی توانائی ارائه قیمت­های مناسب­تر نسبت به رقیب، توانائی کسب سهم بازار بیشتر، توانائی حفظ مشتریان از طریق ایجاد وفاداری به برند و کاهش هزینه­های بازاریابی بخش خدمات، اندازه­گیری ارزش ویژه برند و در نظر گرفتن جنبه­های شناختی آن تقریبا موضوعی جدید در مفهوم بازاریابی است که باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد(Chen,2010). یک برند خوب انتخاب مصرف­کنندگان را جهت می­دهد و بر وفاداری مشتریان می­افزاید. از آنجایی که مشتریان در انتخاب خود اکثرا به سمت برندهایی می­روند که تجربه­ی خوبی از استفاده­ی آن برند دارند. این موضوع از لحاظ نگرشی باعث انتخاب و وفاداری نسبت به برند مورد نظر می­شود. نام­های تجاری قوی(برند) ورود به بازارهای جدید را ممکن می­سازد. احتمالا شرکت­های دارای نام­های تجاری قوی در ورود به بازارهای به مراتب موفق­ترند(رشیدی و رحمانی،۱۳۹۲).

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.