ارزیابی عوامل موثر بر رضایت مشتری شرکت¬های بیمه با استفاده از تئوری خاکستری و کانو فازی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ارزیابی عوامل موثر بر رضایت مشتری شرکت¬های بیمه با استفاده از تئوری خاکستری و کانو فازی دارای ۹۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ارزیابی عوامل موثر بر رضایت مشتری شرکت¬های بیمه با استفاده از تئوری خاکستری و کانو فازی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز ارزیابی عوامل موثر بر رضایت مشتری شرکت¬های بیمه با استفاده از تئوری خاکستری و کانو فازی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی عوامل موثر بر رضایت مشتری شرکت¬های بیمه با استفاده از تئوری خاکستری و کانو فازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ارزیابی عوامل موثر بر رضایت مشتری شرکت¬های بیمه با استفاده از تئوری خاکستری و کانو فازی :
ارزیابی عوامل موثر بر رضایت مشتری شرکت¬های بیمه با استفاده از تئوری خاکستری و کانو فازی
چکیده
اکنون که در اقتصاد جهانی، مشتریان بقای شرکت را رقم می¬زنند، شرکت¬ها دیگر نمی¬توانند به انتظارات و خواسته¬های مشتریان بی¬توجه باشند. آن¬ها باید همه فعالیت¬ها و توانمندی¬های خود را متوجه رضایت مشتری کنند. میزان رضایت مشتری، موفقیت یا شکست هر سازمانی را تعیین می¬کند، بنابراین آگاهی از اینکه مشتریان تا چه حد راضی هستند اهمیت خاصی دارد. در این پژوهش ابتدا به شناسایی عوامل مؤثر بر رضایت مشتریان شرکت¬های بیمه پرداخته شده و تعداد آن¬ها ۲۶ عدد تعیین، سپس با استفاده از تکنیک تئوری خاکستری این عوامل پالایش و به ۱۰ عدد تعدیل و پس از آن به کمک روش کانو فازی عوامل باقی¬مانده دسته بندی و در طبقه¬های اساسی، عملکردی و انگیزشی قرار گرفتند، بدین صورت که اتخاذ برنامه¬های لازم جهت حفظ مشتریان و شناسایی و اصلاح مشکلات موجود در واحد¬های خدمت¬رسانی مشتریان در طبقه اساسی؛ شناسایی مشتریان وفادار و درنظر گرفتن خدمات ویژه برای آن¬ها، تعهد نسبت به بهبود مستمر، مکانیزه و بروز کردن سیستم¬های ارائه¬دهنده خدمات بیمه، صرف نمودن هزینه¬های کافی و اثربخش برای کسب رضایت مشتریان و مناسب بودن نحوه برخورد کارمند در برابر مشتریان در طبقه عملکردی و ساده¬سازی فرایند¬ها و کار¬ها، تشویق کارکنان فعال و مؤثر در مشتری¬مداری و ایجاد نظام ارزیابی و دریافت پیشنهادات به¬منظور دریافت نظرات مشتریان و شنیدن صدای آن¬ها در طبقه الزامات انگیزشی قرار گرفتند. نتایج این تحقیق می¬تواند راهنمای خوبی برای شرکت¬های بیمه باشد تا بدین وسیله به اهداف خود در بازار رقابت بپردازند.
کلمات کلیدی: ،صنعت بیمه، تئوری خاکستری، مدل کانو، کانو فازی
ارزیابی عوامل موثر بر رضایت مشتری شرکت¬های بیمه با استفاده از تئوری خاکستری و کانو فازی
فهرست مطالب
فصل اول: کلیات پژوهش
۱-۱-بیان مسئله ۲
۱-۲-اهداف پژوهش ۴
۱-۳-سوالات پژوهشی ۴
۱-۴-اهمیت و ضرورت پژوهش ۴
۱-۵- محدودیتهای تحقیق ۵
۱-۶- فصل بندی تحقیق ۶
۱-۷- شرح واژهها و اصطلاحات به کار رفته در تحقیق ۶
۱-۸- دامنه زمانی ۸
۱-۹- جامعه تحقیق ۸
۱-۱۰- مراحل انجام پژوهش ۸
مقدمه فصل ۱۱
قسمت اول: رضایت مشتری ۱۱
۲-۱-۱- مقدمه ۱۱
۲-۱-۲- تعریف مشتری ۱۲
۲-۱-۳- ارزش مشتری ۱۲
۲-۱-۴- تعریف رضایت مشتری ۱۲
۲-۱-۵- سطوح رضایت مشتریان ۱۳
۲-۱-۶- سنجش رضایت مشتری ۱۳
۲-۱-۷- مدل شکلگیری رضایت مشتری ۱۵
قسمت دوم: تئوری خاکستری ۲۰
۲-۲-۱- مقدمه ۲۰
۲-۲-۲- تعریف تئوری خاکستری ۲۰
۲-۲-۳- تئوری سیستم های خاکستری ۲۱
۲-۲-۳-۱- مفاهیم اساسی سیستم های خاکستری ۲۱
۲-۲-۳-۲- اصول بنیادی سیستمهای خاکستری ۲۴
قسمت سوم: سازمانهای بیمه ۲۸
۲-۳-۱- مقدمه ۲۸
۲-۳-۲- مروری کوتاه بر تاریخچه بیمه ۲۸
۲-۳-۳- دیدگاههای مختلف در مورد بیمه ۲۹
۲-۳-۴- نقش بیمه ۲۹
قسمت چهارم: مدل کانو ۳۰
۲-۴-۱- مقدمه ۳۰
۲-۴-۲- معرفی مدل کانو ۳۱
۲-۴-۳- ایجاد پرسشنامه کانو ۳۴
۲-۴-۴- مزایای تقسیم بندی ویژگی های کالاها و خدمات به وسیله مدل کانو بسیار آشکار است: ۳۴
قسمت پنجم: مدل کانو فازی ۳۵
۲-۵-۱- معرفی مدل فازی ۳۵
۲-۵-۲- پرسشنامه کانو فازی ۳۷
قسمت ششم: پیشینه تحقیق ۳۸
۳-۱- روش گردآوری اطلاعات ۴۲
۳-۲- روایی و پایایی ابزار پژوهش ۴۴
۳-۲-۱- روایی محتوا ۴۵
۳-۲-۲- پایایی ۴۶
۳-۳- قلمرو تحقیق ۴۷
۳-۳-۱- دوره زمانی تحقیق ۴۷
۳-۳-۲- مکان تحقیق ۴۷
۳-۴- جامعه آماری ۴۷
۳-۵- مدل مفهومی طرح ۴۸
۳-۶- مراحل انجام پژوهش ۴۸
۳-۷- محدودیتهای پژوهش ۴۹
۴-۱- تعیین معیارها و پالایش آنها در تئوری خاکستری ۵۱
۴-۲- تحلیل پرسشنامه فازی کانو ۵۲
۵-۱- نتایج و یافتههای تحقیق ۵۸
۵-۲- پیشنهادات پژوهشی جهت تحقیقات آتی ۶۰
ارزیابی عوامل موثر بر رضایت مشتری شرکت¬های بیمه با استفاده از تئوری خاکستری و کانو فازی
فهرست جدول¬ها
جدول ۲-۱) مقایسه بین سیستم¬های سیاه، سفید و خاکستری ۲۳
جدول ۲-۲) طبقه¬بندی نیاز¬های کانو ۳۴
جدول ۳-۱) ارجحیت وزنی گزینه¬های پرسشنامه خاکستری ۴۴
جدول ۴-۱) پرسشنامه تکمیل شده کانو فازی در مورد ویژگی¬های ساده سازی فرایند¬ها و کار¬ها ۵۳
جدول ۴-۲) نتایج کلی طبقه¬بندی ویژگی¬های محصول ۵۶
ارزیابی عوامل موثر بر رضایت مشتری شرکت¬های بیمه با استفاده از تئوری خاکستری و کانو فازی
فهرست شکل¬ها
شکل ۲-۱) تقسیم¬بندی مدل¬های سنجش رضایت¬مندی مشتری ۱۵
شکل ۲-۲) مدل شکل¬گیری رضایت¬مندی مشتری ۱۶
شکل ۲-۳) سیستم خاکستری ۲۲
شکل ۲-۴) مدل کیفیت دو بعدی ۳۱
شکل ۲-۵) مدل کانو ۳۲
عنوان : ارزیابی عوامل موثر بر رضایت مشتری شرکت¬های بیمه با استفاده از تئوری خاکستری و کانو فازی
فرمت : doc
تعداد صفحات :۹۶
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.