نکته حلقه باز در محیط های واقعی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نکته حلقه باز در محیط های واقعی دارای ۱۵۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نکته حلقه باز در محیط های واقعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز نکته حلقه باز در محیط های واقعی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نکته حلقه باز در محیط های واقعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نکته حلقه باز در محیط های واقعی :

نکته حلقه باز در محیط های واقعی

توجه :

شما می توانید با خرید این محصول فایل ” قلق های پایان نامه نویسی (از عنوان تا دفاع)” را به عنوان هدیه دریافت نمایید.

خلاصه

درسیستم فرض بصری یک مدلی کالبدشناسی قوی از رابطه بین درک بصری به عمل موتوری است. فرضیه ها مدعی می شوند که دو جریان پردازش بصری مستقل با مغز انسان نمایش مستقل از فضای اطراف را حفظ می کند. گرایشی پروسه بینایی یک نقشه میانی فضا را نگهداری می کند. در حالی که جریان حسی حرکتی پروسه بنیان یک نقشه مکانی را نگهداری می کند.عکس العمل بین این در نقشه های مکانی معتقدند که باید برای یک جدایی ظاهری بین پاسخ های حس حرکتی و گرایشی مسئول بود که در حجم زیادی از موقعیتهای مصنوعی قرار گیرد. دلایل ذاتی دو فرض سیستم بصری را حمایت می کند. تنظیم از مطالعه مرزض های با خرابی مغز برای مطالعات روانشناسی نرمال موضوعاتی که شامل حضور فرض های بصری می شود را فراهم میکند زیرا هر یک از سیستم های واقعی مجازی عالی عمل می کند و می توان بصورت غیرعمدی نمایش بصری را ترکیب کرد که با فرض های بصری مشترک هستند. دو فرض سیستم بصری ممکن است در راهنمایی- طراحی و ارزیابی تکنیک های عملیات برای درخواست واقعی پیشنهاد می کند که کلاس های شناختی ذاتی تکنیک های عکس العمل مانند رفتار صوتی و حلقه بسته( با بازخورد بصری) اشارات موضوعاتی برای اجرای اشتباهات مخصوص در حالیکه کلاس های موتور تکنیکی عکس العمل مانند حلقه باز( بدون بازخورد بصری) نکته ندارد. این تحقیق، یک تحقیق تجربی حلقه باز و حلقه بسته که اشاره به مقایسه پایه صدای ورودی در مقیاس بزرگ نمایش فعال است نتایج بصری تحقیق می کند که اشتباهات گمراه کننده غیرعمدی که بوسیله دو فرض سیستم بصری ظاهر می شود با استفاده از عکس العمل صوتی در حضور فرضیه بصری به عنوان اثر Roelofs شناخته می شود. اشتباهات پاسخ مشابه دو لقه دسته کشف شده اولی اشتباهات گمراه کننده حقیقی در حلقه باز بوجود می آید. در امتحان عقب ماندگی اسناد تبدیل به اشتباهات پاسخ فرض می شوند این یافته ها ما را از ادعایمان حمایت می کند که دو فرض سیستم بصری می تواند دربهبود قابلیت استفاده درخواست ها واقعیت بصری مؤثر باشد.

خلاصه

نکته حلقه باز در محیط های واقعی
فهرست مطالب

لیست موضوعاتی

لیست شکل ها

قدردانی

۱- مقدمه

۱-۱ سهام پایان نامه

۲-۱ خلاصه پروژه

۲- واقعیت مجازی و دو سیستم فرض بصری

۱-۲ واقعیت و دو فرض سیستم بصری

۲-۱-۲ دستکاری مستقیم و عمل در واقعیت مجازی

۳-۱-۲ مقاله ها و محدودیت ها با واقعیت مجازی

۲-۳ دو سیستم فرض بصری

۱-۲-۲ یک راهنمایی کوتاهتر و در ک بصری

۲-۲-۲ جریان ventral و جریان Dorsal: درک” چه” و “چگونه”

۳-۲-۲ تاریخچه دو سیستم فرض بینایی

۴-۲-۲ تعریف دو فرض سیستم بینایی

۵-۲-۲ حمایت مدرک دو سیستم بصری

۶-۲-۲ مطالعات با انگیزه Roelufs Effect

۳-۲ درک و عمل در میحط های بینایی

۱-۳-۲ اتصال یک محیط ادراک و عمل در VR

۲-۳-۲اثرتوهم بینایی و بازخورد در VR

۳- دو تجربه در سیستم های بینایی در واقعیت مجازی

۱-۳ هدف ها و فرضهای تجربه

۲-۳ یک تجربه در نکته حلقه باز

۱-۲-۳ تشریح محیط واقعی

۳-۳ معرفی تجربه

۳-۳ ارائه معرفی آزمایشی

۱-۳-۳ رضایت موضوع و تدارک

۲-۳-۳- گزارش موقعیت شناختی با پاسخ های صوتی

۳-۳-۳ موقعیت های موتور گزارشی با پاسخ های نکته ای

۴-۳-۳ تجربیات خلاصه و موضوع جبران

۴-۳- تجربیات

۱-۴-۳ استفاده صوتی از آموزش موضوعات

۲-۴-۳ تعیین فرشته بینایی- موضوعات بصری

۳-۴-۳ استفاده از Polhemus Fastrak بعنوان یک نکته جداگانه بصری

۴-۴-۳ Calibrating and lagging the Fastrak

۴- نتایج تجربی

۱-۴- خلاصه نتایج

۲-۴- موقعیتگر درش شناختی

۳-۴- موقعیت نکته حلقه باز

۴-۴- موقعیت نکته حلقه بسته

۵-۴- نکته حلقه با Latoncy فعال

۶-۴- مشاهدات و موضوعات پیشنهادی

۷-۴- جنسیت و سفارش آثار

۸-۴- خصوصیت موضوع موتور انجام

۹-۴- یک آنالیز متفاوت از آثار توهم

۵- بحث و تفسیر

۱-۵- دو سیستم بینایی پدیده در VR

۲-۵- پیشرفت VR با دو مدل سیستم بینایی

۳-۵- چرا درک حلقه باز بررسی می شود؟

۶- نتیجه گیری

مراجع

پیوست A گزارشی صوتی نسخه برا ی آموزش موضوع

۱.A نکته کلی و آموزش رعایت موضوعات

۲.A آموزش ها و موقعیت گزارش شناختی

۳.A آموزش های موقعیت نکته حلقه باز

۴.A نکته حلققه بسته آموزشهای موقعیت

۵. A گزارش شناختی معرفی اصل نکته ها

۶.A شرکت نکات اصلی معرفی نکته ها

۷. A گزارش شناختی پیشرفت آزمایشی

۸. A نکته های حلقه باز پیشرفت آزمایشی

۹.A نکته های پیشرفت آزمایشی

۱۰.A نکته های شامل موقعیت

۱۱. A نکته های شامل موقعیت

۱۲. A علامت صوتی و بازخورد

۱-۱۲- A علامت صوتی پاسخ

۲-۱۲-A تمرین بازخورد صوتی آزمایشی

لیست نمودارها( شکلها)

۱-۲- ویژگی کلیدید جریانات درک بینایی

۱-۳- نام شماره معرفی آزمایشی در تجربه

۱-۴- آثار Induced Roelf در طول موقعیتها و موضوعات

۲-۴- معنی magnitude های موضوعات با آثار Induced Roelfs

۳-۴- معنی Magnitude موضوعات بدون آثار Induced Roelfs

۴-۴- درصد پاسخ در گزارش شناختی

۵-۴-درصد پاسخ موضوع درنکته حلقه باز

۶-۴- درصد پاسخ موضوع در نکته حلقه بسته

۷-۴- درصد پاسخ موضوع در نکته حلقه بسته با عقب ماندگی

لیست شکلها

۱-۲-یک خلاصه کلی از سیتسم بینایی انسان

۲-۲- سلوهلهای retinal در Transduction (Dowling& Boucott1966 )

۳-۲- دایره های( بالا) Ebbinghaus و خطای ادراک مولر لایر

۴-۲- یک مثال از اثرهای Induced Roelofs

۵-۲- دو مدل سیستم بصری دریک و عمل VR

۱-۳- خلاصه برنامه محیط مجازی تجربه

۲-۳- قاب و اندازه برای Stimuli ببنایی حاضر

۳-۳ تغییر زوایای بصری یا تکنیک های trigonometric

۴-۳-نکته بصری configuration با Ray Costing

۱-۴- اثر Roelfs Effect در طول موقعیتها

۲-۴- معنانی حاشیه ای تخمین برای پاسخ های شناختی جداگانه

۳-۴- Scatterplot های حلقه باز پاسخ های جداگانه

۴-۴ Scatterplot های حلقه بازو نکته واریانس حلقه بسته

۵-۴- مقایسه معنایی Marginal از دو موقعیت های حلقه بسته

۶-۴- مقایسه Scutterplot های دو موقعیت حلقه بسته

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.