تدوین استراتژی بر اساس Swot و فرآیند تحلیل شبکه ای (ANP ) مطالعه موردی انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تدوین استراتژی بر اساس Swot و فرآیند تحلیل شبکه ای (ANP ) مطالعه موردی انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش دارای ۱۸۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تدوین استراتژی بر اساس Swot و فرآیند تحلیل شبکه ای (ANP ) مطالعه موردی انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز تدوین استراتژی بر اساس Swot و فرآیند تحلیل شبکه ای (ANP ) مطالعه موردی انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تدوین استراتژی بر اساس Swot و فرآیند تحلیل شبکه ای (ANP ) مطالعه موردی انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تدوین استراتژی بر اساس Swot و فرآیند تحلیل شبکه ای (ANP ) مطالعه موردی انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش :

تدوین استراتژی بر اساس Swot و فرآیند تحلیل شبکه ای (ANP ) مطالعه موردی انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش

چکیده:
شناسایی مسائل و مشکلات موجود سازمانها از نظر داخلی و خارجی که در نهایت منجر به کشف و تبیین نقاط قوت و ضعف داخلی و فرصتها و تهدیدات خارجی می‌شود بعنوان بخشی از فرآیند برنامه‌ریزی استراتژیک است. یکی از ابزارهایی که در مرحله¬ی تدوین استراتژی برای تحلیل موارد استراتژیک درونی و بیرونی به کار می¬رود تحلیلSWOT می باشد که قادر است مهمترین فاکتورهای درونی و بیرونی که می توانند آینده¬ی یک سازمان را تحت تاثیر قرار دهند را خلاصه کند. هدف اصلی تحقیق حاضر تدوین استراتژی انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش بر اساس تحلیل SWOTو با استفاده از فرآیند تحلیل شبکه ای (ANP) فازی بوده است. روش تحقیق توصیفی پیمایشی بوده و از حیث هدف کاربردی می باشد. ابزار جمع آوری داده ها پرسشنامه و روش جمع آوری داده ها بصورت ترکیبی کتابخانه ای و میدانی بوده استو جامعه آماری این پژوهش شامل ۱۵ نفر از سرمایه گذاران و مدیران نهادهای دولتی حاکم بر کیش و کارشناسان شامل هیئت امناء و همچنین اعضای انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش بوده اند که به این تعداد پرسشنامه توزیع گردید. نتایج تجزیه و تحلیل با استفاده از رویکرد FANP نشان داد رتبه بندی استراتژی هایانجمن در تبیین نقاط قوت و ضعف داخلی و فرصتها و تهدیدات خارجی به ترتیب عبارت بودند از استراتژی های نقاط قوت و فرصتها، نقاط قوت و تهدیدها، نقاط ضعف و فرصتها، نقاط ضعف و تهدیدها که در این ارتباط با توجه به رتبه بدست آمده باید راهکارهای مؤثری در جهت تقویت و تعدیل استراتژی ها توسط دست اندرکاران انجمن اندیشیده و بکار گرفته شود.
واژه های کلیدی: تدوین، استراتژی، SWOT، FANP، انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش.

تدوین استراتژی بر اساس Swot و فرآیند تحلیل شبکه ای (ANP ) مطالعه موردی انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش
فهرست مطالب
چکیده ۱
فصل اول – کلیات تحقیق
۱-۱- مقدمه ۳
۱-۲- بیان مسأله ۳
۱-۳- اهمیت و ضرورت ۴
۱-۴- اهداف تحقیق ۶
۱-۴-۱- هدف اصلی ۶
۱-۴-۲- اهداف فرعی ۶
۱-۵- سؤالات تحقیق ۶
۱-۶- قلمرو تحقیق ۷
۱-۷- تعریف واژه ها و اصطلاحات ۷
فصل دوم – مروری بر تحقیقات انجام شده
۲- ۱- مقدمه ۱۰
۲-۱-۱- برنامه ریزی استراتژیک ۱۱
۲-۱-۲- فرآیند برنامه‌ریزی و مدیریت استراتژیک ۱۳
۲-۱-۳- برنامه‌ریزی بلند‌مدت، برنامه‌ریزی جامع و برنامه‌ریزی استراتژیک…………………………………………… ۱۵
۲-۱-۴- تحلیل SWOT 17
۱- تعاریف نقاط قوت و ضعف و فرصتها و تهدیدات ۱۸
۲- قواعد حاکم بر استراتژیهای SWOT 18
۳- کار برد تحلیلSWOT در سطح کشورها ۱۹
۲-۱-۵- برخی مدلها و رویکردهای برنامه‌ریزی استراتژیک ۲۰
۱- فرآیند برنامه‌ریزی جامع ۲۰
۲- مدل استراتژی صنعتی ۲۱
۳- تدوین و تعیین استراتژی مناسب ۲۲
۴- مدل فیلیپس ۲۴
۵- مدل رایت ۲۵
۶- مدل فریمن یا ذینفعان ۲۷
۷- مدل تحلیل رقابتی ۲۸
۸- مدل هیل ۲۹
۹- مدل خط‌مشی هاروارد ۳۰
۱۰- نظامهای برنامه‌ریزی استراتژیک ۳۱
۱۱- برنامه‌ریزی استراتژیک بعنوان قالبی برای نوآوری ۳۱
۱۲- افزون‌گری منطقی ۳۲
۱۳- مذاکرات استراتژیک ۳۲
۱۴- مدل مدیریت مسائل استراتژیک ۳۳
۱۵- مدل استراتژی چافی ۳۳
۱۶- مدل فرد آر دیوید ۳۴
۲-۱-۶- نوعشناسی استراتژیها ۴۳
۲-۱-۶-۱- انواع استراتژیها از نظر مایلز واسنو ۴۳
۲-۱-۶-۲- انواع استراتژیها از نظر « فرد. آر. دیوید »……………………………………………………………………………4
۲-۱-۶-۳- استراتژیهای سازمانهای بخش دولتی از دیدگاه روبین ۴۹
۲-۱-۶-۴- انواع استراتژیها از نظر بری ۵۰
۲-۱-۶-۵- انواع استراتژی مینتزبرگ و واترز ۵۱
۲-۱-۶-۶- شیوه‌ها و استراتژیهای گولد وکمبل ۵۳
۲-۲- سابقه پژوهش ها و مطالعات انجام گرفته ۵۴
۲-۲-۱- سابقه پژوهش ها و مطالعات انجام گرفته داخلی ۵۴
۲-۲-۲- سابقه پژوهش ها و مطالعات انجام گرفته خارجی ۵۸
۲-۲-۳- جمع‌بندی مطالعات و تحقیقات مشابه ۶۴
۲-۳- انجمن سرمایه گزاران و کارآفرینان کیش ۶۸
۲-۴- چشم انداز انجمن سرمایه گزاران و کارآفرینان کیش ۶۹
فصل سوم – روش تحقیق
۳-۱- مقدمه ۷۲
۳-۲- روش تحقیق ۷۲
۳-۳- جامعه آماری ۷۲
۳-۴- ابزار جمع آوری داده ها ۷۲
۳-۵- روش تجزیه و تحلیل داده‌ها و اطلاعات ۷۳
۳-۵-۱- فرآیند تحلیل شبکهای (ANP) فازی ۷۴
۳-۵-۲- ماتریس SWOT انجمن سرمایه گذاری و کارآفرینی کیش ۷۳
فصل چهارم – نتایج
۴-۱- مقدمه ۸۲
۴-۲- مشخصات پاسخگویان ۸۳
۴-۲-۱- مطالعه توصیفی نمونه آماری با توجه به متغیر جنسیت ۸۳
۴-۲-۲- مطالعه توصیفی نمونه آماری با توجه به متغیر تأهل ۸۴
۴-۲-۳- مطالعه توصیفی نمونه آماری با توجه به متغیر سن ۸۵
۴-۲-۴- مطالعه توصیفی نمونه آماری با توجه به متغیر میزان تحصیلات ۸۶
۴-۳- رویکردFANP در تحلیل استراتژی های SWOT انجمن سرمایه گذاری و کارآفرینی کیش ۸۷
۴-۳-۱- مراحل بهدست آوردن وزن مؤلفهها با تحلیل شبکهای فازی (FANP) 88
۴-۳-۲- رویکرد FANP در استراتژیO S 95
۴-۳-۳- رویکرد FANP در استراتژیT S 98
۴-۳-۴- رویکرد FANP در استراتژیO W 100
۴-۳-۵- رویکرد FANP در استراتژیWT 103
فصل پنجم- بحث و نتیجه گیری
۵-۱- مقدمه ۱۰۸
۵-۲- با توجه به مسئله اصلی تحقیق، سؤالات به صروت زیر نیز مطرح گردید: ۱۰۸
۵-۳- یافتهها ۱۱۳
۵-۴- بحث ۱۲۲
۵-۵- پیشنهادات کاربردی ۱۲۴
۵-۶- پیشنهاداتی برای تحقیقات آینده ۱۲۷
تدوین استراتژی بر اساس Swot و فرآیند تحلیل شبکه ای (ANP ) مطالعه موردی انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش
فهرست منابع
منابع فارسی ۱۳۰
منابع غیرفارسی ۱۳۲
پیوست ها
پیوست شماره یک- پرسشنامه ۱۳۷
چکیده انگلیسی ۱۵۱

تدوین استراتژی بر اساس Swot و فرآیند تحلیل شبکه ای (ANP ) مطالعه موردی انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش
فهرست جدول ها
جدول شماره ۲-۱- برخی تفاوتهای برنامه‌ریزی استراتژیک و برنامه‌ریزی بلندمدت (Fahey, 1989) 15
جدول ۲-۲ ۲۸
جدول شماره ۲-۳- جمع‌بندی سابقه تحقیقات مشابه ۶۴
جدول ۳-۱ ۷۸
جدول-۴-۱- میانگین مقایسات زوجی نسبت به هدف ۸۹
جدول -۴-۲- میانگین مقایسات زوجی نسبت به s 89
جدول-۴-۳- میانگین مقایسات زوجی نسبت به w 89
جدول -۴-۴- میانگین مقایسات زوجی نسبت به o 90
جدول -۴- ۵- میانگین مقایسات زوجی نسبت به t 90
جدول ۴-۶- ۹۱
جدول ۴-۷- ماتریس بردار ویزه گزینه ها نسبت به معیار ها و زیرمعیار ها ۹۱
جدول ۴-۸- ماتریس اوزان نهایی معیار ها نسبت به هدف ۹۳
جدول ۴-۹ – ماتریس اوزان نهایی گزینه ها نسبت به هدف ۹۴
جدول ۴-۱۰- ماتریس مقایسات زوجی استراتژی های SO 95
جدول۴-۱۱- ماتریس بردار ویژه استراتژی های SO 96
جدول ۴-۱۲- ماتریس بردار ویزه نقاط قوت و فرصتها به استراتژی SO 96
جدول ۴-۱۳- ماتریس اوزان نهایی استراتژی های SO 97
جدول ۴-۱۴ – ماتریس مقایسات زوجی استراتژی های ST 98
جدول ۴-۱۵- ماتریس بردار ویژه استراتژی های ST 98
جدول ۴-۱۶- ماتریس بردار ویزه نقاط قوت و تهدیدها به استراتژیST 99
جدول ۴-۱۷- ماتریس اوزان نهایی استراتژی های ST 99
جدول -۴-۱۸- ماتریس مقایسات زوجی استراتژی های WO 100
جدول ۴-۱۹- ماتریس بردار ویژه استراتژی های WO 101
جدول ۴-۲۰- ماتریس بردار ویزه نقاط ضعف و فرصتها به استراتژیWO 101
جدول ۴-۲۱- ماتریس اوزان نهایی استراتژی های WO 102
جدول ۴-۲۲- ماتریس مقایسات زوجی استراتژی های WT 103
جدول ۴-۲۳- ماتریس بردار ویژه استراتژی های WT 103
جدول ۴-۲۵- ماتریس اوزان نهایی استراتژی های WT 105
جدول ۵-۱ ۱۱۴
جدول ۵-۲ ۱۱۸
جدول ۵-۳ ۱۱۹
جدول ۵-۴ ۱۲۰
جدول ۵-۵ ۱۲۱
جدول ۵-۶ ۱۲۲
جدول ۵-۷ ۱۲۳

تدوین استراتژی بر اساس Swot و فرآیند تحلیل شبکه ای (ANP ) مطالعه موردی انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش
فهرست نمودارها
نمودار شماره ۲-۱- مدل استراتژی صنعتی ۲۱
نمودار شماره ۲-۲- مدل ماتریس استراتژی اصلی (GSM) 22
نمودار شماره ۲-۳- مدل رایت ۲۷
نمودار شماره ۲-۴- مدل تحلیل رقابتی پرتر ۲۹
نمودار شماره ۲-۵- مدل هیل ۳۰
نمودار شماره ۲-۶- الگوی جامع مدیریت استراتژیک ۳۵
نمودار شماره ۴-۱- توزیع فراوانی نمونه آماری از نظر جنسیت ۸۳
نمودار شماره ۴-۲- توزیع فراوانی نمونه آماری از نظر تأهل ۸۴
نمودار شماره ۴-۳- توزیع فراوانی نمونه آماری از نظر سن ۸۵
نمودار شماره ۴-۴- توزیع فراوانی نمونه آماری از نظر تحصیلات ۸۶
نمودار ۴-۵- ساختار شبکه ای مدل SWOT 87
نمودار ۴-۶- اوزان نهایی معیار ها نسبت به هدف ۹۳
نمودار ۴-۷- اوزان نهایی گزینه ها نسبت به هدف ۹۴
نمودار۴-۸- اوزان نهایی استراتژی های SO 97
نمودار ۴-۹- اوزان نهایی استراتژی هاT S 100
نمودار ۴-۱۰- اوزان نهایی استراتژی ها WO 102
نمودار ۴-۱۱- اوزان نهایی استراتژی های WT 106

تدوین استراتژی بر اساس Swot و فرآیند تحلیل شبکه ای (ANP ) مطالعه موردی انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش
فهرست شکل ها
شکل ۳-۱- تفاوت ساختاری ANP و AHP 74
شکل ۳-۲- ساختار شبکهای ANP 74
شکل ۳-۳- سوپرماتریس با ساختار شبکهای ۷۶

عنوان : تدوین استراتژی بر اساس Swot و فرآیند تحلیل شبکه ای (ANP ) مطالعه موردی انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش
فرمت : doc
تعداد صفحات :۱۸۲

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.