رابطه میان فرهنگ سازمانی و کارآفرینی سازمانی در شعب بانک سپه استان مرکزی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه میان فرهنگ سازمانی و کارآفرینی سازمانی در شعب بانک سپه استان مرکزی دارای ۱۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه میان فرهنگ سازمانی و کارآفرینی سازمانی در شعب بانک سپه استان مرکزی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز رابطه میان فرهنگ سازمانی و کارآفرینی سازمانی در شعب بانک سپه استان مرکزی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه میان فرهنگ سازمانی و کارآفرینی سازمانی در شعب بانک سپه استان مرکزی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه میان فرهنگ سازمانی و کارآفرینی سازمانی در شعب بانک سپه استان مرکزی :

رابطه میان فرهنگ سازمانی و کارآفرینی سازمانی در شعب بانک سپه استان مرکزی

این پژوهش با هدف ارتباط میان فرهنگ سازمانی با کارآفرینی سازمانی بانک سپه شعبات استان مرکزی در سال ۱۳۹۲ صورت گرفت. جامعه آماری تحقیق شامل ۳۱۶ نفر از کارکنان شاغل در بانک­ سپه شعبات استان مرکزی بود که از این میان با استفاده از فرمول کوکران و روش نمونه­گیری تصادفی­طبقه­ای ۱۷۴ نفر بعنوان حجم ­نمونه درنظر گرفته شد. روش جمع­آوری داده­ها بر اساس پرسشنامه انجام گرفت. ویژگی­های فنی پرسشنامه شامل پایایی و روایی با استفاده از معیارهای مختلف بررسی شد؛ بطور نمونه روش آلفای کرونباخ بعنوان یکی از روش­های ارزیابی پایایی برای این پژوهش استفاده شد که ضریب پایایی در مورد پرسشنام استاندارد فرهنگ سازمانی دنیسون ۹۰/۰ و برای پرسشنام استاندارد کارآفرینی سازمانی بارینگر و بلودُرن ۸۰/۰ بدست آمد و همینطور از روایی محتوا نیز بمنظور آزمون روایی پرسشنامه استفاده شد. تجزیه و تحلیل اطلاعات بدست آمده از اجرای پرسشنامه­ها از طریق نرم­افزار SPSS و Smart PLS در دو بخش مدل اندازه­گیری و بخش ساختاری انجام پذیرفت. در بخش مدل اندازه­گیری ویژگی­های فنی پرسشنامه شامل پایایی، روایی همگرا و روایی واگرا بررسی گردید و اصلاحات لازم صورت پذیرفت و در بخش ساختاری، ضرایب ساختاری مدل برای بررسی فرضیه­های پژوهش مورد استفاده قرار گرفتند. نتایج پژوهش حاکی از وجود ارتباط مثبت و معنی­دار میان دو ساز فرهنگ سازمانی و کارآفرینی سازمانی و همچنین ارتباط میان تمام ابعاد فرهنگ سازمانی بر کارآفرینی سازمانی دارد.

واژه­های کلیدی: فرهنگ سازمانی، کارآفرینی سازمانی، بانک سپه، خلاقیت، نوآوری.

چکیده ۱

فصل اول: کلیات پژوهش… ۲

۱-۱.مقدمه. ۳

۱-۲.بیان مسأله. ۳

۱-۳.اهمیت و ضرورت پژوهش… ۵

۱-۴.اهداف پژوهش… ۶

۱-۴-۱. هدف کلی.. ۶

۱-۴-۲. اهداف جزئی.. ۶

۱-۵-۱. فرضیه اصلی.. ۷

۱-۵-۲. فرضیه های فرعی.. ۷

۱-۶.تعاریف نظری و عملیاتی پژوهش… ۷

۱-۶-۱. تعاریف نظری.. ۷

۱-۶-۲. تعاریف عملیاتی.. ۹

فصل دوم(ادبیات و پیشینه پژوهش) ۱۰

مقدمه. ۱۱

۱-۲-کارآفرینی سازمانی.. ۱۱

۲-۱-۱. مفاهیم و تعاریف کارآفرینی.. ۱۲

۲-۱-۲. انواع کارآفرینی از دیدگاه صمد آقایی (۱۳۸۲) ۱۴

۲-۱-۳. مفهوم کارآفرینی سازمانی.. ۱۵

۲-۱-۴.انواع کارآفرینی سازمانی از دیدگاه (تورنبری،۲۰۰۳) ۱۷

۲-۱-۵. ضرورت و اهمیت کارآفرینی سازمانی.. ۱۸

۲-۱-۶. رشد و توسعه کارآفرینی سازمانی.. ۱۸

۲-۱-۷. موانع و محدودیت‌های کارآفرینی سازمانی.. ۱۹

۲-۱-۸. سازمان کارآفرین.. ۱۹

۲-۱-۹. ویژگی های سازمان کارآفرین.. ۱۹

۲-۱-۱۰. مقایسه‌ ویژگی های سازمان های سنتی و سازمان های کارآفرین.. ۲۰

۲-۱-۱۱. ساختار سازمان کارآفرین.. ۲۱

۲-۱-۱۲. عوامل مؤثر بر کارآفرینی سازمانی از دید مقیمی(۱۳۸۷) ۲۲

۲-۱-۱۳. ابعاد کارآفرینی سازمانی.. ۲۳

۲-۱-۱۴. مدل های کارآفرینی سازمانی.. ۲۴

۲-۲. فرهنگ سازمانی.. ۲۶

۲-۴-۱. تعاریف و مفاهیم فرهنگ سازمانی.. ۲۷

۲-۴-۲. اهمیت شناخت فرهنگ سازمانی.. ۲۸

۲-۴-۳. نحوه شکل گیری و تداوم فرهنگسازمانی.. ۳۰

۲-۴-۴. مراحل ایجاد فرهنگ سازمان. ۳۱

۲-۴-۵. سطوح فرهنگ سازمانی.. ۳۱

۲-۴-۶. نقش و کارکردهای فرهنگ سازمان. ۳۲

۲-۴-۸. ویژگی های فرهنگسازمانی.. ۳۴

۲-۴-۹. تقسیم بندی انواع فرهنگسازمانی.. ۳۶

۲-۴-۱۰. مدل ها و الگوهای فرهنگ سازمانی.. ۳۷

۲-۴-۱۰-۲. ابعاد فرهنگ سازمانی.. ۴۱

۲-۴-۱۱. فرهنگ سازمانی و کارآفرینی سازمانی.. ۴۲

۲-۳. پیشینه پژوهش… ۴۶

۲-۳-۱. پیشینه خارجی.. ۴۶

۲-۳-۲. پیشینه داخلی.. ۴۹

۲-۳-۳. مدل مفهومی تحقیق.. ۵۳

فصل سوم: روش شناسی پژوهش… ۵۴

۳-۱. مقدمه. ۵۵

۳-۲. فرآیند پژوهش… ۵۵

۳-۳. روش تحقیق.. ۵۵

۳-۴. جامعه آماری.. ۵۶

۳-۵. نمونه، روش نمونه‌گیری و حجم نمونه. ۵۶

۳-۶. متغیرهای تحقیق.. ۵۷

۳-۷. روش گردآوری داده‌ها (اطلاعات) ۵۷

۳-۸. ابزار گردآوری داده‌ها (اطلاعات) ۵۸

۳-۸-۱. نحوه امتیاز بندی و تفسیر نتایج پرسشنامه ها ۵۹

۳-۸-۲. روایی و پایایی ابزار گردآوری داده ها ۶۰

۳-۹. روش تجزیه و تحلیل داده‌ها (اطلاعات) ۶۴

۳-۱۰. قلمرو تحقیق.. ۶۶

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده‌ها (اطلاعات) ۶۸

۴-۱. مقدمه. ۶۹

۴-۲. توصیف متغیرها ۶۹

۴-۳. تحلیل داده ها ۷۱

۴-۳-۱. آزمون همبستگی میان متغیرها ۷۱

۴-۳-۳. آزمون رگرسیون چندگانه. ۷۴

۴-۳-۴. تحلیل داده ها با روش مدل معادلات ساختاری.. ۷۵

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری.. ۸۲

۵-۱. مقدمه. ۸۳

۵-۲. تفسیر یافته های پژوهش… ۸۴

بحث و جمع بندی فرضیات.. ۸۷

۵-۳. محدودیت های خارج از اختیار پژوهش… ۸۸

۵-۴. محدودیت های در اختیار پژوهشگر. ۸۹

۵-۵. پیشنهادهای برگرفته از یافته های پژوهش… ۸۹

۵-۶. پیشنهاد های برای پژوهش های بعدی.. ۹۱

رابطه میان فرهنگ سازمانی و کارآفرینی سازمانی در شعب بانک سپه استان مرکزی
فهرست منابع. ۹۲

پیوست ها ۱۰۱

رابطه میان فرهنگ سازمانی و کارآفرینی سازمانی در شعب بانک سپه استان مرکزی
فهرست جدول‌ها

جدول ۲-۱. مقایسه سازمان های کارآفرین و سنتی.. ۲۰

جدول ۲-۲. مقایسه ساختار سازمانی سازمان های کارآفرینانه و سنتی.. ۲۱

جدول ۳-۱. سوالات و ابعاد هر یک از پرسشنامه ها ۵۹

جدول ۳-۲. انواع روایی.. ۶۰

جدول ۳-۳. بررسی روایی همگرا با معیار AVE. 61

جدول ۳-۴. بررسی روایی واگرا ۶۲

جدول ۳-۵. بررسی پایایی با معیار آلفای کرونباخ. ۶۲

جدول ۳-۶. بررسی پایایی با معیار پایایی ترکیبی.. ۶۳

جدول ۳-۷. تأثیر حذف هریک از سوالات بر میزان آلفای کرونباخ. ۶۳

جدول ۴-۱. ماتریس همبستگی میان سازه ها در فرضیه اصلی.. ۷۲

جدول ۴-۲. ماتریس همبستگی میان سازه ها در فرضیه فرعی ۱. ۷۲

جدول ۴-۳. ماتریس همبستگی میان سازه ها در فرضیه فرعی ۲. ۷۳

جدول ۴-۴. ماتریس همبستگی میان سازه ها در فرضیه فرعی ۳. ۷۳

جدول ۴-۵. ماتریس همبستگی میان سازه ها در فرضیه فرعی ۴. ۷۴

جدول ۴-۶. نتایج آزمون رگرسیون چندگانه مربوط به تأثیر ابعاد فرهنگ سازمانی بر کارآفرینی سازمانی.. ۷۴

جدول ۴-۷. نتایج آزمون فرضیه های پژوهش… ۸۱

رابطه میان فرهنگ سازمانی و کارآفرینی سازمانی در شعب بانک سپه استان مرکزی
فهرست نمودارها و اشکال

شکل ۲-۱: سیر تحول مفهوم کارآفرینی سازمانی.. ۱۵

شکل۲-۲: مدل کارآفرینی سازمانی اکلس و نک(۱۹۹۸) ۲۴

شکل ۲-۳:مدل شکل گیری فرهنگ سازمانی کاتر و هسکت (۱۹۹۲) ۳۱

شکل ۲-۴: سطوح فرهنگ سازمانی، از نظر شاین(۱۹۹۲) ۳۲

شکل ۲-۵: مدیریت فرهنگ سازمانی(لاورنس و فرمن،۲۰۰۹،ص۲۰۲) ۳۴

شکل ۲-۶: مدل فرهنگ سازمانی دنیسون(۲۰۰۰) ۴۱

شکل ۲-۷. مدل مفهومی تحقیق(محقق ساخته) ۵۳

نمودار ۴-۱: تفکیک پاسخ دهندگان بر اساس جنسیت.. ۶۹

نمودار ۴-۲: تفکیک پاسخ دهندگان بر اساس سن.. ۷۰

نمودار ۴-۳: تفکیک پاسخ دهندگان بر اساس میزان تحصیلات.. ۷۰

نمودار ۴-۴: تفکیک پاسخ دهندگان بر اساس سابقه خدمت.. ۷۱

شکل ۴-۱: تحلیل عاملی تأییدی مربوط به متغیر فرهنگ سازمانی و ابعاد آن. ۷۶

شکل ۴-۲: مقادیر t-values مربوط به متغیر فرهنگ سازمانی و ابعاد آن. ۷۷

شکل ۴-۳: تحلیل عاملی تأییدی مربوط به متغیر کارآفرینی سازمانی و ابعاد آن. ۷۸

شکل ۴-۴: مقادیر t-values مربوط به متغیر کارآفرینی سازمانی و ابعاد و سوالات آن. ۷۹

شکل ۴-۵: رابطه میان فرهنگ سازمانی و کارآفرینی سازمانی همراه با ضرایب استانداردشده ۸۰

شکل ۴-۶: رابطه میان فرهنگ سازمانی و کارآفرینی سازمانی همراه با مقادیر t-values. 81

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.