بررسی رابطه بین اخلاق حرفه ای و هوش معنوی در مدیران دبیرستان های شهرستان مشهد
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه بین اخلاق حرفه ای و هوش معنوی در مدیران دبیرستان های شهرستان مشهد دارای ۲۰۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه بین اخلاق حرفه ای و هوش معنوی در مدیران دبیرستان های شهرستان مشهد کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز بررسی رابطه بین اخلاق حرفه ای و هوش معنوی در مدیران دبیرستان های شهرستان مشهد۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین اخلاق حرفه ای و هوش معنوی در مدیران دبیرستان های شهرستان مشهد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه بین اخلاق حرفه ای و هوش معنوی در مدیران دبیرستان های شهرستان مشهد :
اخلاق حرفه ای به عنوان یکی از ویژگی های سرمایه ی انسانی و معنوی هر جامعه یا سازمان است اخلاق گرایی می تواند وسیله ای برا ی رشد معنوی افراد باشد. چرا که انسان معنوی نمی تواند اخلاقی زندگی نکند هوش معنوی نه تنها در حوزه های فردی بلکه در حوزه های سازمانی نیز مورد توجه است و علاوه بر حوزه های روانشناختی وارد سایر حوزه های علوم انسانی از جمله مدیریت شده است. هدف این پژوهش بررسی رابطه اخلاق حرفه ای و هوش معنوی در مدیران دبیرستان های دولتی شهرستان مشهد بود،پژوهش به صورت توصیفی- همبستگی انجام شد. با استفاده از نمونه گیری طبقه ای سه ناحیه آموزش و پرورش انتخاب و از طریق جدول مورگان تعداد ۱۱۸ نفر به عنوان نمونه نهایی انتخاب شدند برای گردآوری داده ها از پرسشنامه استاندارد اخلاق حرفه ای و هوش معنوی استفاده شد که پایایی پرسشنامه اخلاق حرفه ای۷۷/۰و پرسشنامه هوش معنوی از پایایی ۷۸ /۰ برخوردار است و داده های گردآوری شده از طریق نرم افزار spss نسخه ۱۶ مورد تجزیه وتحلیل قرار گرفت. نتایج پژوهش نشان داد که بین اخلاق حرفه ای و هوش معنوی رابطه وجود دارد. همچنین از بین ابعاد هوش معنوی سه بعد تفکر کلی و انتقادی،سجایای اخلاقی و خود آگاهی و عشق با اخلاق حرفه ای رابطه معنی داری داشته و بین توانایی مقابله با مشکلات و اخلاق حرفه ای رابطه معنی داری دیده نشد.
واژگان کلیدی:
اخلاق حرفه ای،هوش معنوی،مولفه های هوش معنوی
بررسی رابطه بین اخلاق حرفه ای و هوش معنوی در مدیران دبیرستان های شهرستان مشهد
فهرست مطالب
چکیده
فصل اوّل: کلیات پژوهش
۱-۱ مقدمه
۱-۲ بیان مسئله
۱-۳ ضرورت و اهمیت پژوهش
۱-۴ اهداف پژوهش
۱-۴-۱ هدف اصلی
۱-۴-۲-اهداف فرعی
۱-۵-سئوالات پژوهش
۱-۶- فرضیات پژوهش
۱-۶-۱- فرضیه اصلی
۱-۶-۲- فرضیات فرعی
۱-۷- تعاریف نظری و عملیاتی مفاهیم
۱-۷-۱ تعریف نظری اخلاق حرفه ای
۱-۷-۲- تعریف نظری هوش معنوی
فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه پژوهش
۲-۱ – مقدمه
۲-۲ – تعریف اخلاق
۲-۳ –قدمت اخلاق
۲-۴ – علم اخلاق
۲-۵- فلسفه اخلاق
۲-۶- چرا اخلاق؟
۲-۷- اخلاق نردبان یا سرسره
۲-۸- ماهیت شخصی اخلاق
۲-۹- انواع فرهنگ های اخلاقی
۲-۱۰- سه گام در نهادینه سازی اخلاق
۲-۱۱- الکوی نهادینه سازی اخلاق
۲-۱۲- جایگاه راهبردی اخلاق
۲-۱۳- مدیریت اخلاق در سازمان
۲-۱۴- فواید مدیریت اخلاق در سازمان
۲-۱۵- تدابیرساختاری در مدیریت اخلاق
۲-۱۶- کارکرد های مدیریت اخلاق
۲-۱۷- تحلیل مفهوم اخلاق سازمان
۲-۱۸- سازمان های اخلاقی سازمان های پیش بینی پذیر
۲-۱۹- نقش قوانین اخلاقی در اخلاق سازمانی
۲-۲۰- تداخل اخلاق شخصی،شغلی و سازمانی
۲-۲۱- سطوح سیستم اخلاقی
۲-۲۱-۱- سطح اجتماعی
۲-۲۱-۲- سطح قانونی
۲-۲۱-۳- سطح سازمانی
۲-۲۱-۴- سطح فردی
۲-۲۲- سه مدل رایج اخلاق
۲-۲۲-۱- مدل منفعت طلبی
۲-۲۲-۲- مدل حقوقی
۲-۲۲-۳- مدل عدالت
۲-۲۲ -۳-۱- اصل عدالت توزیعی
۲-۲۲-۳-۲- اصل جوانمردی
۲-۲۲-۳-۳-اصل تکلیف طبیعی یا فطری
۲-۲۳- سه مدل دیگر در عرصه اخلاق سازمانی
۲-۲۳-۱- آغازگرایی
۲- ۲۳-۲- فرد گرایی
۲-۲۳-۳- فصیلت گرایی
۲-۲۴- از تئوری تا عمل
۲-۲۵- تحویلی نگری پرآسیب ترین آثار در اخلاق سازمان
۲-۲۵-۱- ابعاد تحویلی نگری
۲-۲۶- اصول اخلاقی در سازمان
۲-۲۷- شیوه تدوین اصول اخلاق سازمانی
۲- ۲۸- اخلاق حرفه ای
۲-۲۹- اصول اخلاق حرفه ای
۲-۳۰- اهمیت اخلاق حرفه ای
۲-۳۱- ارزش های اصول اخلاق حرفه ای
۲-۳۲- توسعه و ترویج اخلاق حرفه ای
۲-۳۲-۱- استقرار سیستم های کنترل اخلاق حرفه ای
۲-۳۲-۲- توسعه منشور اخلاق حرفه ای
۲-۳۳- اضلاع هشت گانه اخلاق حرفه ای
۲-۳۴- هوش
۲-۳۵- هوش معنوی
۲-۳۶- اسلام و معنویت
۲-۳۷- مؤلفه های هوش معنوی در اسلام
۲-۳۸- ارائه الگویی ساده برای ارتباط انواع هوش
۲-۳۹- ویژگی های هوش معنوی از دیدگاه سانتوس
۲-۴۰- ویژگی های هوش معنوی از دیدگاه سیندی و ویگلزورث
۲- ۴۱- ویژگی های هوش معنوی از دیدگاه بروس لیچفیلد
۲-۴۲- مؤلفه های هوش معنوی از دیدگاه ایمونز
۲-۴۳- مؤلفه های هوش معنوی از دیدگاه آمرام
۲-۴۴- اجزاء هوش معنوی
۲-۴۵- رشد هوش معنوی
۲-۴۶- توسعه هوش معنوی
۲-۴۷- اندازه گیری هوش معنوی
۲-۴۸- هوش معنوی و آگاهی متعالی
۲-۴۹- نقش آگاهی متعالی در ابراز هوش معنوی
۲-۵۰- آگاهی از وجود الهی ورابطه آن با هوش معنوی
۲-۵۱- هوش معنوی و تصویر بزرگتر
۲-۵۲- ایمان،امید و عشق سه ویژگی اصلی انسان های معنوی
۲-۵۳- مقایسه رفتار افراد دارای هوش معنوی قوی و افراد دارای هوش معنوی ضعیف
۲-۵۴-ده عامل که در ترکیب با یکدیگر هوش معنوی را شکل می دهند
۲-۵۵- برخی کاربدهای هوش معنوی در محیط کار
۲-۵۶- هوش معنوی و سلامت روان
۲-۵۷- کاربرد هوش معنوی در محیط کار
۲-۵۸- هوش معنوی،معنویت،مدیریت ورهبری
فصل سوّم: روش انجام پژوهش
۳-۱ مقدمه
۳-۲ روش تحقیق
۳-۳ جامعه آماری
۳-۴ نمونه و برآورد حجم نمونه
۳-۵ ابزار گردآوری داده ها
۳-۶ پایایی ابزار پژوهش
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
۴-۱ اطلاعات جمعیت شناختی
۴-۲ یافته های توصیفی مربوط به آزمودنی ها
۴-۳ آزمون فرضیه ها
۴-۳-۱ فرضیه اصلی
۴-۳-۲ فرضیات فرعی
فصل پنچم: بحث و نتیجه گیری
۵-۱ مقدمه
۵-۲ بررسی سئوالات
۵-۳- فرضیه اصلی
۵-۳-۱ فرضیات فرعی
۵-۳-۲-۱ فرضیه اول
۵-۳-۲-۲ فرضیه دوم
۵-۳-۲-۳ فرضیه سوم
۵-۳-۲-۴ فرضیه چهارم
۵-۳-۲-۵ فرضیه پنجم
۵-۴- نتیجه گیری
۵-۵- پیشنهادات
۵-۶- محدودیت ها
منابع
بررسی رابطه بین اخلاق حرفه ای و هوش معنوی در مدیران دبیرستان های شهرستان مشهد
فهرست جداول
شماره عنوان صفحه
نمودار۲-۱ سازمان های اخلاقی و غیر اخلاقی
نمودار۲-۲ نسبت بین ارزش های اخلاقی و حرفه ای
نمودار۲-۳ منشور اخلاقی
نمودار۲-۴ اضلاع هشت گانه اخلاق حرفه ای
نمودار۲-۵ الگوی ارتباطی سزوح هوش
نمودار۲-۶ سلسله مراتب نیازهای انسان از دیدگاه مزلو
نمودار۲-۷ سلسله مراتب نیازهای انسان از دیدگاه هوش معنوی
جدول۳-۱ بررسی پایایی اخلاق حرفه ای
جدول۳-۲ بررسی پایایی هوش معنوی
جدول۴-۱ سیمای جمعیت شناختی
جدول۴-۲ اطلاعات توصیفی مؤلفه های پرسشنامه اخلاق حرفه ای
جدول۴-۳ ارزش متوسط آزمون
جدول۴-۴ اطلاعات توصیفی مؤلفه های پرسشنامه هوش معنوی
جدول۴-۵ همبستگی بین نمره پرسشنامه اخلاق حرفه ای و هوش معنوی
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.