هنر تحقیقی پیرامون استندهای گرافیکی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
هنر تحقیقی پیرامون استندهای گرافیکی دارای ۹۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد هنر تحقیقی پیرامون استندهای گرافیکی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز هنر تحقیقی پیرامون استندهای گرافیکی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی هنر تحقیقی پیرامون استندهای گرافیکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن هنر تحقیقی پیرامون استندهای گرافیکی :
هنر تحقیقی پیرامون استندهای گرافیکی
هنر گرافیک همچون پوستهای است که هسته حیاتی و فرهنگ ملی را به صورت زیبایی ارائه مینماید. هسته یا محتوای هنرگرافیک بر پایه فرهنگ ملی قراردارد.
در این رساله سعی بر آن شده که از بحث وسیع و گسترده گرافیک ، که یکی از شاخههای این رشته ، استندهای تبلیغاتی است ، تعریف مختصری بیان شده است.
قابل ذکر است که برای ایجاد ارتباط بین اجتماع و دادن اطلاعات به افراد احتیاج به تبلیغات قابل ذکر است که برای ایجاد ارتباط بین اجتماع و دادن اطلاعات به افراد احتیاج به تبلیغات داریم. تبلیغات جنبههای گوناگونی دارد. تبلیغات عمومی و تبلیغات بازرگانی ، که در همه این موارد گرافیک محیطی نقش بسیار فراوانی را در جامعه امروزی ایفاء میکند که خود نیز تقسیمبندی و انواع مختلفی را دارا میباشد.
گرافیک محیطی شامل دو بخش است. گرافیک محیطی دوبعدی و گرافیک محیطی سهبعدی
( حجمی ) ، که حیطه عمل بسیار گستردهای دارد. گرافیک محیطی میتواند جنبه اطلاعرسانی یا حالت تأکید نسبت به موضوعی را داشته باشد و یا جنبههای فرهنگی و اجتماعی و در آخر جنبههای تبلیغاتی ، که همه این عوامل کیفیت و عناصر بصری را دربرمیگیرند.
در بخش گرافیک محیطی ، استندها یکی از موضوعاتی میباشند که در امر اطلاعرسانی و تبلیغات در جامعه امروزی کاربرد فراوانی دارند.
به طور کلی استندها را میتوان به دو شاخه تقسیم نمود :
۱- استندهایی که برای شناسائی یک مکان بکار میروند.
۲- استندهایی که برای تبلیغات هستند ، که در این شاخه ، استندهای تبلیغاتی مورد بررسی قرارگرفته است.
استندهای تبلیغاتی طرحهایی هستند که طرح موضوع مورد نظر را بصورتی برنامهریزی میکند که فرم نهایی به تنهایی و با امکانات ویژه در محل مناسب خود قرارگیرد و سوژه مورد نظر را به خوبی معرفی نماید. استندهای تبلیغاتی را نیز میتوان به دو دسته تقسیم نمود :
استندهایی که در فضای باز قرارمیگیرند و استندهایی که در فضای بسته کاربرد دارند و درباره هریک از این موارد توضیح داده شده است.
قابل ذکر است این رساله در چهار فصل هنر گرافیک ، تبلیغات ، گرافیک محیطی و استندهای تبلیغاتی مورد بررسی قرار گرفته است.
هنر تحقیقی پیرامون استندهای گرافیکی
فهرست مطالب
پیشگفتار مقدمه فصل اول : هنر گرافیک ۱-۱- تاریخچه کوتاهی از هنر گرافیک ۱-۲- بررسی علم ارتباط تصویری و بصری فصل دوم : تبلیغات ۲-۱- سابقه تاریخی تبلیغات ۲-۲- تبلیغات چیست؟ ۲-۳- مضون تبلیغات ۲-۴- شرایط اساسی برای تبلیغات به طرز مؤثر ۲-۵- بررسی رنگ در تبلیغات ۲-۵-۱- تأثیر رنگ در تبلیغات ۲-۵-۲- عوامل مؤثر در انتخاب رنگ ۲-۵-۳- رابطه و رنگ و بیننده در تبلیغات فصل سوم : گرافیک محیطی ۳-۱- گرافیک محیطی ۳-۲- گرافیک محیطی مسطح یا دوبعدی ۳-۳ پیکتوگرامها |
۱ ۳ ۴ ۷ ۸ ۱۴ ۱۵ ۱۵ ۱۶ ۱۷ ۱۸ ۱۹ ۱۹ ۲۰ ۲۲ ۲۳ ۲۵ ۲۹ |
۳-۳-۱- وظیفه و عملکرد پیکتوگرام ۳-۴- گرافیک محیطی حجمی یا سه بعدی ( خط – شکل ، بافت … ) ۳-۵- اقسام گرافیک محیط حجمی ۳-۵-۱- گرافیک محیطی و فضاهای عمومی ۳-۵-۲- گرافیک محیطی فضای باز ۳-۵-۳- گرافیک محیطی فضاهای بسته فصل چهارم : استند ۴-۱- استند چیست؟ ۴-۲- تقسیمبندی استندها ۴-۳- طراحی گرافیکی استند ۴-۴- چگونه باید از رنگ در طراحی استند استفاده کرد ۴-۵- طراحی خط در استند ۴-۶- نمایش و عرضه کالا در استندهای تبلیغاتی ۴-۶-۱- چگونگی نمایش طرحهای استند ۴-۷- تولید ۴-۸- حرکت در استند ۴-۹- تکامل طرحها ۴-۱۰- انواع استند |
۳۰ ۳۳ ۴۵ ۴۶ ۴۹ ۵۰ ۵۳ ۵۴ ۵۵ ۵۶ ۵۸ ۵۹ ۶۳ ۶۴ ۶۷ ۶۹ ۷۱ ۷۵ |
۴-۱۱- طرحهای ثابت و همیشگی ۴-۱۲- استندهای نمایشگاهی ۴-۱۳- استندهای برتر هنر تحقیقی پیرامون استندهای گرافیکی هنر تحقیقی پیرامون استندهای گرافیکی |
۷۸ ۸۰ ۸۲ ۸۵ ۸۶ |
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.