تعیین میزان هوش عاطفی و مهارت های ارتباطی مدیران آموزشی و اجرایی دانشکده ها و گروه های تربیت بدنی دانشگاه های کشور


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تعیین میزان هوش عاطفی و مهارت های ارتباطی مدیران آموزشی و اجرایی دانشکده ها و گروه های تربیت بدنی دانشگاه های کشور دارای ۲۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تعیین میزان هوش عاطفی و مهارت های ارتباطی مدیران آموزشی و اجرایی دانشکده ها و گروه های تربیت بدنی دانشگاه های کشور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز تعیین میزان هوش عاطفی و مهارت های ارتباطی مدیران آموزشی و اجرایی دانشکده ها و گروه های تربیت بدنی دانشگاه های کشور۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعیین میزان هوش عاطفی و مهارت های ارتباطی مدیران آموزشی و اجرایی دانشکده ها و گروه های تربیت بدنی دانشگاه های کشور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تعیین میزان هوش عاطفی و مهارت های ارتباطی مدیران آموزشی و اجرایی دانشکده ها و گروه های تربیت بدنی دانشگاه های کشور :

تعیین میزان هوش عاطفی و مهارت های ارتباطی مدیران آموزشی و اجرایی دانشکده ها و گروه های تربیت بدنی دانشگاه های کشور

توضیحات محصول :

چکیده

این تحقیق رابطه سه متغیر هوش عاطفی، مهارت های ارتباطی و راهبردهای مدیریت تعارض و زیرمجموعه آنها بررسی می شود از انواع محاسبات همبستگی استفاده می شود. ضمناً متغیرهای تحقیق بین دو گروه مدیران آموزش و اجرایی مقایسه خواهد شد. روش جمع آوری اطلاعات این پژوهــش با اســتفاده از پرســشنامه می باشد. پرسشنامه ها به تعداد نمونه های به دست آمده مطابق هر دو جامعه تحت بررسی تکثیر شده و با همکاری اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم و دانشگاه آزاد اسلامی انجام شد.و…

تعیین میزان هوش عاطفی و مهارت های ارتباطی مدیران آموزشی و اجرایی دانشکده ها و گروه های تربیت بدنی دانشگاه های کشور
فهرست مطالب
عنوان صفحه
ویژگی های افراد با هوش عاطفی بالا و پائین …………………………………………………. ۵۰
آموزش و یادگیری هوش عاطفی ……………………………………………….. ۵۲
هوش عاطفی در محل کار ……………………………………………………………………….. ۵۴
خلاصه بحث هوش عاطفی ………………………………………………………………….. ۵۸
ارتباطات (مهارت های ارتباطی) ………………………………………………………………. ۵۹
چهارچوب مفهومی ارتباطات ………………………………………………………… ۶۰
هدف ارتباط ……………………………………………………………………………… ۶۲
اهمیت ارتباطات …………………………………………………………………………….. ۶۳
فرایند ارتباطات …………………………………………………………………………….. ۶۴
انواع ارتباطات ……………………………………………………………………………….. ۶۶
مهارت های ارتباطی مدیران ………………………………………………………… ۶۶
تعریف مهارت های ارتباطی ………………………………………………………………. ۶۷
مهارت های ارتباطی و مؤلفه های آن ……………………………………………………….. ۶۷
مهارت کلامی …………………………………………………………………………………………………….. ۶۷
مهارت بازخورد ……………………………………………………………………………….. ۶۹
مهارت شنود مؤثر ………………………………………………………………………………… ۷۰
خلاصه بحث ارتباطات ………………………………………………………………………… ۷۱
الگو (مدل) ……………………………………………………………………………………….. ۷۲
نظریه های الگوسازی …………………………………………………………………………. ۷۳
انواع الگو (مدل)…………………………………………………………………………………… ۷۴
بیان مسأله ……………………………………………………………………………………………. ۷۶
اهمیت و ضرورت تحقیق …………………………………………………………………. ۷۸
اهداف تحقیق ………………………………………………………………………………… ۸۰
تعیین میزان هوش عاطفی و مهارت های ارتباطی مدیران آموزشی و اجرایی دانشکده ها و گروه های تربیت بدنی دانشگاه های کشور
فهرست مطالب
عنوان صفحه

هدف کلی تحقیق ………………………………………………………………………………………. ۸۰
اهداف …………………………………………………………………………………………………….. ۸۰
فرضیه های تحقیق ………………………………………………………………………. ۸۱
فرضیه های اصلی ………………………………………………………………………………… ۸۱
فرضیه های فرعی ……………………………………………………………………………… ۸۱
پیش فرضهای تحقیق ……………………………………………………………………………….. ۸۱
محدودیت های تحقیق ……………………………………………………………………. ۸۲
تعریف واژه ها و اصطلاحات ………………………………………………………………. ۸۳
فصل دوم پیشینه تحقیق …………………………………………………………………… ۸۶
مقدمه …………………………………………………………………………………………………… ۸۷
تعارض
تحقیقات انجام شده در داخل کشور ………………………………………………. ۸۷
تحقیقات انجام شده در خارج کشور …………………………………………………………… ۹۱
هوش عاطفی
تحقیقات انجام شده در داخل کشور ………………………………………………………. ۹۷
تحقیقات انجام شده در خارج کشور ………………………………………………….. ۹۸
ارتباطات
تحقیقات انجام شده در داخل کشور ………………………………………………….. ۱۰۳
تحقیقات انجام شده در خارج کشور ………………………………………………………… ۱۰۷
نتیجه گیری از مرور ادبیات تحقیق …………………………………………………………. ۱۰۸
فصل سوم روش شناسی تحقیق ………………………………………………….. ۱۱۰
مقدمه…………………………………………………………………………………………………. ۱۱۱
جامعه آماری ………………………………………………………………………………………. ۱۱۱
تعیین میزان هوش عاطفی و مهارت های ارتباطی مدیران آموزشی و اجرایی دانشکده ها و گروه های تربیت بدنی دانشگاه های کشور
فهرست مطالب
عنوان صفحه
نمونه تحقیق …………………………………………………………………………………………. ۱۱۱
انتخاب حجم نمونه لازم …………………………………………………………………………. ۱۱۲
متغیرهای تحقیق ……………………………………………………………………………………… ۱۱۳
ابزار و وسیله تحقیق …………………………………………………………………………………… ۱۱۴
نحوه امتیاز دهی ………………………………………………………………………………………. ۱۱۴
پایایی پرسشنامه های تحقیق ……………………………………………………………………….. ۱۱۵
نحوه جمع آوری اطلاعات ……………………………………………………………………….. ۱۱۷
روش های آماری …………………………………………………………………………………. ۱۱۷
رعایت مسائل اخلاقی ……………………………………………………………………………… ۱۱۸

wordنوع فایل:

سایز: ۲۷۲Kb

تعداد صفحه:۲۱۶

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.