تاثیر ERP در SCM
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تاثیر ERP در SCM دارای ۹۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تاثیر ERP در SCM کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز تاثیر ERP در SCM2 ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر ERP در SCM،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تاثیر ERP در SCM :
تاثیر ERP در SCM
۱-ERP ۱
یک بسته نرم افزاری استاندارد مشتمل بر چندین ماژول مرتبط و یکپارچه است که کلیه فرآیندهای تجاری یک سازمان را اعم از تولید ، منابع انسانی ، مالی ، بازاریابی و فروش و … پشتیبانی می نماید و منجر به به یکپارچگی وظایف در سازمان می شود.
: ERP بر روی یک بانک اطلاعاتی مرتبط قرار می گیرد .
: ERP در حالت صنعتی به مجموعه ای از فرآیندهای مرتبط گفته می شود که توسط یک نرم افزار دارای ماژولهای مختلف پشتیبانی می شود و به مدیریت و اتوماسیون قسمتهای مهم سازمان کمک می نماید .
: ERP به مثابه ستون فقرات اطلاعاتی یک سازمان از لحاظ بانک های اطلاعاتی و فرآیندهای سازمانی محسوب می شود.
: ERP بیشتر به منزله نرم افزاری برای پشتیبانی فرآیندهای داخلی سازمان محسوب می شود.
۱-۱ وظایف اصلی ERP
۱- مدیریت منابع انسانی
۲- مدیریت مالی و حسابداری
۳- مدیریت قراردادها
۴- مدیریت مواد و انبار
۵- مدیریت نگهداری و تعمیرات
۶- ورود و پیگیری سفارشها
۷- انبارداری
۸- ترابری و حمل و نقل
……
۲ – ۱اجرای ERP در سازمان :
زمان اجرای ERP بین ۱ تا ۳ سال می باشد که بیشتر صرف استاندارد سازی فرآیندهای سازمان می گردد۱۲-۱۸ ماه زمان پیاده سازی می باشد
تاثیر ERP در SCM
فهرست مطالب
فصل اول:
۱ ERP -………………………………………………………………………………….. 1
۱-۱ وظایف اصلی ERP……………………………………………………………….. 1
۲ – ۱اجرای ERPدر سازمان :……………………………………………………….. ۱
۳-۱ اهمیت فرآیندها (شناخت فرآیندها): ………………………………………… ۴
۴-۱ ERP موفقیت ها و شکست ها :……………………………………………… ۵
۵-۱تعاریف ……………………………………………………………….. ۸
۶-۱ماژولهای استاندارد در:ERP……………………………………………………. 8
۷-۱مزایای ERP:…………………………………………………………………………. 9
۸-۱نکات مهم درپیاده سازی ERP:………………………………………………… 9
۹-۱دلایل استفاده از ERP در سازمانها :………………………………………….. ۹
۱-۹-۱یکپارچه سازی اطلاعات مالی:……………………………………………… ۱۰
۲-۹-۴۱یکپارچه سازی اطلاعات سفارشات:……………………………………. ۱۰
۳-۹-۱استاندارد سازی و سرعت در فرایندهای تولید:………………………… ۱۰
۴-۹-۱کاهش حجم انبارداری:……………………………………………………… ۱۰
۵-۹-۱استانداردسازی اطلاعات منابع انسانی:……………………………………. ۱۰
۱۰-۱کاربردهای : ERP……………………………………………………………….. 11
۱۱-۱آینده ERP:………………………………………………………………………… 12
۱۲-۱یکپارچگی سیستمهای نرم افزاری :………………………………………….. ۱۲
۱۳-۱راه حل یکپارچه سازی جامع:………………………………………………….. ۱۴
۱۴-۱نتیجه…………………………………………………………………………………… ۱۴
فصل دوم:
۲- SCM…………………………………………………………………………………… 15
۱-۲- مدیریت زنجیره تامین SCM چیست ؟ ………………………………………… ۱۵
۲-۲نرم افزار مدیریت زنجیره تامین چه وظیفه ای دارد ؟…………………………….. ۱۶
۳-۲ آیا نیاز به نصب نرم افزار مدیریت منابع سازمانی ( ERP) قبل از نرم افزار
مدیریت زنجیره تامین (SCM) میباشد ؟ ……………………………………………… ۱۸
۴-۲ هدف از نصب نرم افزار مدیریت زنجیره تامین چیست ؟……………………………..۲۰
۵-۲ چه موانعی بر سر راه نصب نرم افزار مدیریت زنجیره تامین وجود دارد ؟ ………..۲۱
۱-۵-۲ بدست آوردن اطمینان تامین کنندگان مواد اولیه و شرکای تجاری . …………۲۱
۲-۵-۲ مقاومت داخلی در برابر تغییر……………………………………………………. ۲۲
۳-۵-۲ اشتباهات اولیه …………………………………………………………………….. ۲۲
۴-۵-۲آیا استفاده از این سیستمها بهتر است یا تهیه و نصب سیستم خصوصی ؟ …….۲۳
۵-۵-۲ تصمیمات زنجیره تامین در چه حیطه ای هستند ؟ …………………………………۲۴
فصل سوم:
ترجمه: نقش ابزار ERP در تقسیم اطلاعات زنجیره تامین ، همکاری
و بهینه سازی هزینه……………………………………………………………………….. ۲۶
۱-۳خلاصه……………………………………………………………….. ۲۶
۲-۳ مقدمه…………………………………………………………………………………….. ۲۶
۳-۳ابزار ERP :فرصت ها وموانع (محدودیت های) زنجیره تامین یکپارچه…………..۲۷
۴-۳ حمایت کمی برای بهینه سازی زنجیره تامین ……………………………………. ۳۰
۱-۴-۳ : روابط سنتی ………………………………………………………………………. ۳۱
۲-۴-۳:شراکت ، JIT ، همکاری واشتراک سیاست های بهینه…………………… ۳۳
۳-۴-۳ شبکه زنجیره تامین………………………………………………………………… ۳۵
۵-۳ فاکتور های سازمانی………………………………………………………………….. ۳۷
۱-۵-۳راهکارها و موانع …………………………………………………………………… ۳۸
۲-۵-۳ چارچوب همکاری سطوح مختلف ……………………………………………. ۳۹
۶-۳ خلاصه و راهنمای جستجو در آینده ………………………………………………. ۴۱
۱-۶-۳چگونه ما می توانیم در شرکتها برای تبادل اطلاعات انگیزه ایجاد کنیم ؟ ……۴۱
۲-۶-۳ انتخاب وجمع آوری اطلاعات در تقسیم بین شرکاء چگونه است ؟…………..۴۲
۳-۶-۳ یکپارچه سازی وبهینه سازی مدل های تجاری چگونه است ؟…………………۴۲
۴-۶-۳ بهترین عملیات در سیستم همکاری چیست ؟………………………………………..۴۲
فصل چهارم :
ترجمه: تأثیر برنامه ریزی منابع شرکت بر روی مدیریت زنجیره تامیننتیجه
تحقیقات و پژوهش موسسه مطالعاتی اروپایی «دلفی»………………………………………..44
۱-۴ خلاصه………………………………………………………………………………….. ۴۴
۲-۴ مقدمه…………………………………………………………………………………….. ۴۵
۳-۴ مدیریت زنجیره تامین یا همان سیستمSCM در شبکه اقتصادی:…………………..۵۰
۴-۴ سیستم های ERP……………………………………………………………………… 54
۵-۴ روش تحقیق …………………………………………………………………………… ۵۸
۱-۵-۴ طرح تحقیقاتی موسسه دلفی ……………………………………………………. ۵۸
۲-۵-۴ صورت جلسه نهایی تحقیق به روش دلفی ……………………………………. ۶۰
۶-۴ نتایج تحقیق به روش دلفی ………………………………………………………….. ۶۴
۷-۴ بحث و گفتگو و تصمیم گیری …………………………………………………….. ۶۶
۱-۷-۴ موقعیت ها و فرصت های SCMبرای ERP…………………………………… 66
۱-۱-۷-۴ سفارشات انبوه …………………………………………………………………. ۶۶
۲-۱-۷-۴استاندارد سازی………………………………………………………………….. ۶۷
۳-۱-۷-۴ فناوری اطلاعات جهانی ……………………………………………………… ۶۸
۲-۷-۴ ضعف های SCM سیستم های ERP کنونی …………………………………. ۶۹
۱-۲-۷-۴نقص در توسعه کارایی شرکت ……………………………………………… ۷۰
۲-۲-۷-۴ کمبود انعطاف پذیری درسازگاری با تغیرات زنجیره تامین……………. ۷۰
۳-۲-۷-۴ فقدان توانایی حمایت از تصمیمات پیشرفته ………………………………. ۷۳
۴-۲-۷-۴فقدان ساختار سیستمی باز و زیر سیستم ها(ماژول)……………………….. ۷۵
۸-۴ نتیجه گیری ……………………………………………………………………………. ۷۵
مراجع………………………………………………………………………………………….. ۷۷
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.