پروژه آماری بررسی نمرات یک دانش آموز
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
پروژه آماری بررسی نمرات یک دانش آموز دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد پروژه آماری بررسی نمرات یک دانش آموز کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز پروژه آماری بررسی نمرات یک دانش آموز۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پروژه آماری بررسی نمرات یک دانش آموز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن پروژه آماری بررسی نمرات یک دانش آموز :
پروژه آماری بررسی نمرات یک دانش آموز
داده ها:
۱۷-۱۱-۱۴-۵/۱۱-۱۵-۲۰-۱-۱۷-۹-۱۸-۵/۸-۵/۴-۵-۹-۸-۵/۱۲
۱۲-۱۱-۵/۲-۹-۶-۷-۱۹-۱۷-۳-۱-۵/۱-۷-۱۹-۱۲-۱۱-۷-۳-۰-۱۴ ۱۳-۱۱-۱۸-۱۹
کمترین داده – بیشترین داده = دامنه تغییرات
R = 20 – 0 = 20
C =4 فاصله طبقات ۲۰ / ۴ = ۵طبقه یا دسته
جدول توزیع فراوانی: ۱-حدود دسته ۲-خط و نشان ۳-فراوانی مطلق
حدود دسته: فاصله بین دو کران بالا و پایین را نشان می دهد.
خط و نشان: میزان فراوانی را با خط نشان می دهد.
فراوانی مطلق: میزان فراوانی را با عدد نشان می دهد.
مراکز دسته: کران بالا به اضافه کران پایین تقسیم بر۲را مرکز دسته می گویند.
فراوانی نسبی: فراوانی مطلق بر روی مجموع آنها را فراوانی نسبی می گویند.
درصد نسبی: فراوانی نسبی ضرب در۱۰۰را درصد نسبی می گویند.
تجمعی درصد نسبی فراوانی نسبی مراکز دسته فراوانی مطلق خط و نشان حدود دسته
۷ ۵/۱۷ ۴۰ / ۷ ۲ ۷ ||||||| ۴ – ۰
۱۴ ۵/۱۷ ۴۰ / ۷ ۶ ۷ ||||||| ۸ – ۴
۲۴ ۲۵ ۴۰ / ۱۰ ۱۰ ۱۰ ||||||| ۱۲ – ۸
|||
۳۱ ۵/۱۷ ۴۰ / ۷ ۱۴ ۷ ||||||| ۱۶ – ۱۲
۴۰ ۵/۲۲ ۴۰ / ۹ ۱۸ ۹ ||||||| ۲۰ – ۱۶
||
جمع: ۱۰۰ ۴۰
نمودار ستونی:
برای رسم نمودار ستونی حدود دسته روی محورxها و فراوانی مطلق روی محورyها در نظر گرفته می شود. از کران پایین و بالا ستونی رسم می کنیم تا به فراوانی همان دسته برسیم. فراوانی مطلق حدود دسته
۷ ۴ – ۰
۷ ۸ – ۴
۱۰ ۱۰ ۱۲ – ۸
۹ ۷ ۱۶ – ۱۲
۸ ۹ ۲۰ – ۱۶
۷
۶
۵
۴
۳
۲
۱
۲۰ ۱۶ ۱۲ ۸ ۴
نمودار میله ای:
نمودار میله ای بیشتر در متغیرهای کیفی اسمی کاربرد دارد. روی محورxها متغیر و روی محورyها فراوانی مطلق را در نظر می گیریم. از هر کدام میله ای رسم می کنیم تا به فراوانی مربوط به آن برسیم.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.