پروژه کارآفرینی چاپ و تولید عکس رنگی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پروژه کارآفرینی چاپ و تولید عکس رنگی دارای ۶۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پروژه کارآفرینی چاپ و تولید عکس رنگی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز پروژه کارآفرینی چاپ و تولید عکس رنگی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پروژه کارآفرینی چاپ و تولید عکس رنگی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پروژه کارآفرینی چاپ و تولید عکس رنگی :

پروژه کارآفرینی چاپ و تولید عکس رنگی

پروژه کارآفرینی چاپ و تولید عکس رنگی در ۵۵ صفحه ورد قابل ویرایش

پیشگفتار

«کارآفرینی فرایندی است که فرد کارآفرین با ایده‌های نو و خلاق و شناسایی فرصتهای جدید و با بسیح منابع ،‌مبادرت به ایجاد کسب و کار و شرکت‌های نو، سازمانهای جدید و نوآور و رشد یابنده نموده که توأم با پذیرش مخاطره و ریسک است و منجر به معرفی محصول و یا خدمت جدیدی به جامعه می‌گردد.» کار آفرینی زمینه های لازم را برای یافتن فرصتها در بازار کار وتولید برای توانایی فردی مورد بررسی قرار می دهد و مجموعه دانش و مهارتهایی را که برای ورود به بازار کار ورد نیاز است و همچنین راهبردهای لازم را برای موفقیت در کسب و کار ارائه می نماید تا پس ازفراغت ازتحصیل چنانچه تمایل داشته باشی به جای استخدام و کار برای یگران در حد توان مالی و تخصصی به تنهایی یا به کمک دوستان و نزدیکان نسبت به راه اندازی و اداره یک واحد کوچک صنعتی،کشاورزی،خدماتی ویا هنری برای کسب وکارتولیدی اقدام نمایی.سرعت روند تحولات فن اوری واقتصادی درجهان به گونه ای است که حتی راه اندازی و اداره واحدهای تولیدی وخدماتی کوچک نیز نیازمند اطلاعات و دانش است که در این مجموعه سعی شده است این گونه اطلاعات در حد امکان و ضرورت ارائه شود.روحیه و تفکر کار افرینی هم در واحد های بزرگ تولیدی و خدماتی و هم درواحد های کوچک کاربرد فراوان دارد و می تواند خلا قیتها ، نواوریها و موفقیتهای زیادی را به دنبال داشته باشد اما جایگاه اصلی توسعه تفکر کار آفرینی در واحد های کوچک تولیدی و یا خدماتی است.

مقـــدمه :

هدف از اجرای این طرح احداث یک واحد ظهور وچاپ عکس سیاه وسفید ورنگی در ابعاد ۳×2 تا ۷۰×100 بصورت مکانیزه وتجاری جهت استفاده در نمایشگاهها ، تهیه کاتالوگ وبروشورهای تبلیغاتی ، معرفی محصولات تولیدی واحدهای صنعتی ، عکسهای پرسنلی ، یادبود ،مجالس و… می باشد.

روش :

۱- ۱- ظهور فیلم: نخست فیـــــلم عکاســـی درتاریکخانه باز شــــده وتوسط گیـــــره برروی هنگر (Hanger )آویخته می شود.سپس هنگر رابرروی اولین شیار ترانسپورت قرارداده وآنرا بصورت پله ای بلند نموده ودر مخازن مربوطه ، حاوی مواد ظهور وثبوت وشستشو ، به مدت مشخص قرار می دهند. درادامه هنگرها توسط زنجیر نقاله از خشک کن عبورداده شده وپس از قرار گرفتن در یک سطح شیبدار، درقسمت پائین سطح شیبدار برروی یکدیگر جمع می شوندواپراتور با باز کردن درب اتاقک ، هنگرهای آماده چاپ برروی کاغذ را خارج می کند.

۲- ۲- دستگاه ظهور عکس: پس از آنکه ظهور فیلم انجام شد، رول عکس جهت ظهور در تاریکخانه دستگاه ظهور عکس قرار گرفته وتوسط مجموعه ای از غلتکهای ترانسپورت باز شده وبعداز عبور از مخازن ظهور وثبوت وشستشو ، وارد خشک کن می شود. دراین قسمت بوسیله دمنده والمنت های میله ای ، کاغذ خشک شده ودر قسمت جمع کن کاغذ، مجددا روی قرقره پیچیده وآماده برش می گردد.

۳- ۳- دستگاه میکسر: این دستگاه بمنظور مخلوط کردن مواد شیمیایی مختلف جهت مخازن جبرانی دستگاه ظهور عکس وفیلم بکار می رود . بدینصورت که مواد مختلف درداخل ؟آن ریخته شده وتوسط یک دستگاه الکتروپمپ سیرکوله می شود.

الف : تعاریف مفاهیم و اصطلاحات

عکاس کیست ؟

عکاس مترجم واقعیت است و این امر اجتناب ناپذیر است. بنابراین ما مجبور هستیم تا در خصوص پیام و عکس خود فکر کنیم. اگر سعی داریم بگوییم که داشتن نوزاد همراه با خون است پس باید حتماً از عکس رنگی استفاده کنیم، اما در صورتی که بخواهیم ورود یک نوزاد زیبا به دنیایمان را به تصویر بکشیم می‌توانیم از خون صرف‌نظر کرده و توجه خود را به نوزاد معطوف کنیم. ما هنوز در خصوص عکس‌های سیاه و سفید چیزی نگفته‌ایم چگونه می‌توان گفت سیاه و سفید از رنگی گویاتر است؟ آیا چیزی خنده‌دارتر از یک عکس سیاه و سفید از رنگین‌کمان وجود دارد؟ آیا از تمام کسانی که مجذوب و شیفته عکس های آنسل آدامز هستند کسی واقعاً تمایل دارد تنها با قلم سیاه و سفید و در بهار از بوسمیتی عکاسی کند؟ بر حسب اتفاق آنسل آدامز کمتر از مقلدینش در خصوص عکس های سیاه و سفید قاطع بود. اگر کارهای آدامز با گلن راور را مقایسه کنیم مشاهده خواهیم کرد که هر دو عظمت را به خوبی نشان می دهند. می خواهیم محتویات اطلاعاتی یک تصویر را مورد توجه قرار دهیم . ما مترجمان واقعیت هستیم و برخی از جنبه های یک منظره و صحنه را انتخاب کرده و آن را بر روی فیلم بازسازی می کنیم .

پروژه کارآفرینی چاپ و تولید عکس رنگی
فهرست:

پیشگفتار ………………………………………………………………………………………………….. ۱

مقدمه ……………………………………………………………………………………………………….. ۲

فصل اول : کلیات

الف : تعاریف مفاهیم و اصطلاحات…………………………………………………………… ۴

ب: تعریف و تشریح موضوع تحقیق………………………………………………………….. ۱۱

ج : اهداف پروژه………………………………………………………………………………………. ۱۴

فصل دوم : جمع آوری مقدماتی اطلاعات ( پیشینه طرح )

الف : تاریخچه چاپ و تولید عکس در جهان و ایران ……………………………….. ۱۶

ب : تاریخچه طرح …………………………………………………………………………………….. ۲۵

فصل سوم : برنامه عملیاتی

الف : تهیه و تبدیل مواد اولیه ……………………………………………………………………. ۲۷

ب : خدمات طرح ……………………………………………………………………………………….. ۲۸

ج : روشهای بازار یابی و تبلیغات ……………………………………………………………. ۲۸

فصل چهارم : نیروی انسانی

چارت تشکیلاتی ……………………………………………………………………………………….. ۳۰

فصل پنجم : منابع مالی

الف : ضوابط جواز تاسیس و گذفتن مجوز ……………………………………………… ۳۲

ب : توجیه اقتصادی طرح : ……………………………………………………………………….. ۳۳

نتیجه گیری ………………………………………………………………………………………………. ۵۰

پروژه کارآفرینی چاپ و تولید عکس رنگی
فهرست منابع …………………………………………………………………………………………… ۵۲

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.