مقایسه شدت بدشکلی بدنی و چاقی در پسران و دختران دوره متوسطه ناحیه۴ مشهد
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقایسه شدت بدشکلی بدنی و چاقی در پسران و دختران دوره متوسطه ناحیه۴ مشهد دارای ۱۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقایسه شدت بدشکلی بدنی و چاقی در پسران و دختران دوره متوسطه ناحیه۴ مشهد کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مقایسه شدت بدشکلی بدنی و چاقی در پسران و دختران دوره متوسطه ناحیه۴ مشهد۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه شدت بدشکلی بدنی و چاقی در پسران و دختران دوره متوسطه ناحیه۴ مشهد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقایسه شدت بدشکلی بدنی و چاقی در پسران و دختران دوره متوسطه ناحیه۴ مشهد :
مقایسه شدت بدشکلی بدنی و چاقی در پسران و دختران دوره متوسطه ناحیه۴ مشهد
چکیده
گرایش بسیار و روز افزون در خصوص نابهنجاریها و اختلالات بد شکلی بدنی(BDD) باعث ایجاد ارزیابیها و مطالعات بسیار شده است.
این پژوهش پیرامون مفاهیم اختلال و رشد و پیشبرد و ابزارهای ارزیابی و نتایج عملکردها مطالعاتی را انجام داده است و در آن به مقایسه شدت بدشکلی هراس بدن بین دانش آموزان پسر و دختر دبیرستان ناحیه چهار مشهد براساس متغیرهای جنس، سن، وزن، پایه تحصیلی، رشته تحصیلی، آخرین معدل تحصیلی، تحصیلات پدر، تحصیلات مادر، تعداد اعضای خانواده چندمین فرزند و تعداد برادر و خواهر پرداختهایم.
روش تحقیق در مطالعه توصیفی و روش نمونه گیری در دسترس میباشد. جامعه آماری را ۲۶۰ نفر که ۱۳۰ نفر دانش آموزان دختر و ۱۳۰ نفر دانش آموزان پسر دبیرستانی تشکیل دادهاند.
ابزار پژوهش پرسشنامه بدشکلی بدنی و چاقی که دارای ۳۳ آیتم میباشد ۱۹ سؤال ابتدائی در مورد اختلال دیس فیک و14 سؤال بعدیدر مورد اختلال چاقی در پژوهش استفاده شده است .
تجزیه و تحلیل دادهها به وسیله نرمافزار spss انجام شده است و نتیجه پژوهش این بود که این روش تحقیق توصیفی (غیرآزمایشی) میباشد و روش آماری به صورت تصادفی از طریق نمونهگیری در دسترس میباشد.
مقایسه شدت بدشکلی بدنی و چاقی در پسران و دختران دوره متوسطه ناحیه۴ مشهد
فهرست مطالب:
چکیده
فصل اول: کلیات
۱-۱ مقدمه
۱-۲ طرح مسئله و اهمیت آن
۱-۳ اهمیت موضوع پژوهش
۱-۴ اهداف تحقیق
هدف فرعی
۱-۵تدوین فرضیه تحقیق
فرضیه اصلی: بین دانشآموزان دختر و پسر دبیرستانی از نظر بدشکلی بدنی تفاوت معنیداری وجود دارد
فرضیات فرعی
۱-۶ سوالهای تحقیق
۱-۷ تعاریف نظری و عملیاتی واژهها
فصل دوم: پیشینه یا ادبیات
۲-۱ اختلالات شبه جسمی در DSMIV
۲-۴ اختلال بدریختی بدن
A- اختلال جسمانی کردن
وجود یک یا دو
برخی از عوامل پویائی مشابه افسردگی
B- اختلال شبه جسمی نامتمایز
C- اختلال تبدیلی
D- اختلال درد
۳- همهگیرشناسی
E- خود بیمار انگاری
۱-تعریف. ترس یا باور بیمارگونه از مبتلا بودن به یک بیماری جدی در حالیکه چنین چیزی وجود ندارد
۲-تشخیص، علائم و نشانهها
۳-همه گیر شناسی
۶۹-روان پویائی
۷-تشخیص افتراقی
۹-درمان
F-اختلال بدریختی بدن
انواع هذیانی و غیر هذیانی اختلال بدشکلی بدنی
بدشکلی بدنی به عنوان یک عامل متغییر «وسواسی جبری» (OCD)
*بدشکلی بدنی و اختلالات خوردن به عنوان عوامل متغیر یک اختلال تصویر بدن
*بدشکلی بدنی به عنوان یک اختلال روان تنی
۲-۵ – همهگیر شناسی
سبب شناسی
ویژگیهای بالینی
تشخیص افتراقی
سیر و پیش آگهی
درمان
اجزاء درمان
(شیوههای درمانی اضافی)
فصل سوم: روش پژوهش
۳-۱ طرح پژوهش
۳-۲ جامعه و نمونه آماری
۳-۳ ابزار پژوهش
۳-۴ روش تجزیه و تحلیل دادهها
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل دادهها
فصل پنجم: نتایج بحث و پیشنهاد
۵-۱ مقدمه
۵-۲ بحث و نتیجه گیری و تحلیل فرضیهها
۵-۳ پیشنهادات
مقایسه شدت بدشکلی بدنی و چاقی در پسران و دختران دوره متوسطه ناحیه۴ مشهد
فهرست منابع
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.