بررسی سنجش رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و ابعاد مختلف تعهد سازمانی کارکنان سازمان آموزش و پرورش
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی سنجش رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و ابعاد مختلف تعهد سازمانی کارکنان سازمان آموزش و پرورش دارای ۹۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی سنجش رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و ابعاد مختلف تعهد سازمانی کارکنان سازمان آموزش و پرورش کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز بررسی سنجش رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و ابعاد مختلف تعهد سازمانی کارکنان سازمان آموزش و پرورش۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی سنجش رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و ابعاد مختلف تعهد سازمانی کارکنان سازمان آموزش و پرورش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی سنجش رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و ابعاد مختلف تعهد سازمانی کارکنان سازمان آموزش و پرورش :
بررسی سنجش رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و ابعاد مختلف تعهد سازمانی کارکنان سازمان آموزش و پرورش
هدف از این پژوهش ، بررسی سنجش رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و ابعاد مختلف تعهد سازمانی کارکنان سازمان آموزش و پرورش شهر شیراز است . جامعه مورد مطالعه کلیه کارکنان سازمان آموزش و پرورش در سال تحصیلی ۹۰-۱۳۸۹ است . حجم نمونه ، بر اساس اصول علمی و فرمول تعیین حجم نمونه ، ۸۰ نفر بوده که با استفاده از شیوه نمونه گیری تصادفی چند مرحله ای از جمعیت یاد شده انتخاب شده اند . برای بررسی پرسش های پژوهش از دو ابزار زیر استفاده شده است :
الف : به منظور سنجش تعهد سازمانی از پرسشنامه تعهد سازمانی
ب : به منظور سنجش رفتار شهروندی سازمانی از پرسشنامه رفتار شهروندی
و برای تحلیل نتایج آماری توصیفی و آمار استنباطی (روش آماری تحلیل رگرسیون ) به کار بسته شده است . نتایج پژوهش نشان داده است :
بین تعهد سازمانی کارکنان ورفتار شهروندی آنان رابطه معنادار وجود دارد. وهر قدر میزان تعهد سازمانی کارکنان افزایش یابد، تأثیر بیشتری بر رفتار شهروندی داشته و باعث ارتقاء رفتار شهروندی می شود که در مجموع باعث افزایش اثربخشی وکارایی فعالیتهای سازمان می شود.نیروی انسانی وفادار ، سازگار با اهداف و ارزشهای سازمانی و متمایل به حفظ عضویت سازمانی که حاضر است فراتر از وظایف مقرر ، فعالیت کند ،می تواند عامل مهمی در اثر بخشی سازمان باشد .وجود چنین نیرویی در سازمان توأم با بالارفتن سطوح عملکرد و پایین آمدن میزان غیبت ، تأخیر و ترک خدمت کارکنان است و وجهه سازمان را در اجتماع ، مناسب جلوه داده زمینه را برای رشد و توسعه سازمان فراهم می کند.
کلید واژه ها : تعهد سازمانی ،ابعاد تعهدسازمانی ، رفتار شهروندی ، رفتار شهروند سازمانی
بررسی سنجش رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و ابعاد مختلف تعهد سازمانی کارکنان سازمان آموزش و پرورش
فهرست مطالب:
عنوان صفحه
فصل اول 🙁 کلیات تحقیق )
۱-۱- مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………. ۲
۱-۲- بیان مسأله……………………………………………………………………………………………………………………………. ۴
۱-۳- اهمیت موضوع …………………………………………………………………………………………………………………… ۶
۱-۴- اهداف تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………. ۷
۱-۴-۱- هدف اصلی …………………………………………………………………………………………………………………….. ۷
۱-۵- سئوال و فرضیه های پژوهش …………………………………………………………………………………………… ۷
۱-۵-۱- سوال اصلی پژوهش ………………………………………………………………………………………………………. ۷
۱-۵-۲- فرضیات فرعی ……………………………………………………………………………………………………………….. ۷
۱-۶- مدل تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………………… ۸
۱-۷- تعاریف نظری و عملیاتی …………………………………………………………………………………………………… ۸
۱-۷-۱- تعریف نظری…………………………………………………………………………………………………………………… ۸
۱-۷-۲- تعریف عملیاتی………………………………………………………………………………………………………………. ۹
فصل دوم 🙁 مبانی نظری و پیشینه تحقیق )
۲-۱- مبانی نظری ………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۱
۲-۱- ۱- مبانی نظری رفتار شهروندی ……………………………………………………………………………………….. ۱۱
۲-۱-۲- مبانی نظری تعهدسازمانی ……………………………………………………………………………………………. ۲۹
۲-۲- پیشینه تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………….. ۴۴
عنوان صفحه
۲-۲- ۱- پیشینه خارج از کشور………………………………………………………………………………………………….. ۴۴
۲-۲-۲- پیشینه داخل کشور……………………………………………………………………………………………………….. ۴۶
فصل سوم : ( روش تحقیق )
۳-۱- مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………………. ۵۸
۳-۲- روش تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………………….. ۵۸
۳-۳- جامعه آماری و روش نمونه گیری :…………………………………………………………………………………… ۵۹
۳-۴- روش گردآوری اطلاعات (میدانی، کتابخانهای و غیره):……………………………………………………. ۵۹
۳-۵- ابزار اندازه گیری:…………………………………………………………………………………………………………………. ۵۹
۱- پرسشنامه رفتار شهروندی سازمانی ………………………………………………………………………………………. ۵۹
۲- پرسشنامه تعهد سازمانی……………………………………………………………………………………………………………………….. ۵۹
۳-۶- شیوه اجرای پژوهش ………………………………………………………………………………………………………….. ۶۰
۳-۷- روش تجزیه وتحلیل اطلاعات:……………………………………………………………………………………………. ۶۰
فصل چهارم : ( تجزیه و تحلیل داده ها )
۴- ۱ – مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………….. ۶۲
۴-۲ ) آمار توصیفی ……………………………………………………………………………………………………………………… ۶۳
۴-۳) آمار استنباطی……………………………………………………………………………………………………………………… ۶۶
عنوان صفحه
فصل پنجم 🙁 نتیجهگیری و پیشنهادها )
۵-۱- مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۶۹
۵-۲- نتیجه گیری و پیشنهاد ……………………………………………………………………………………………………… ۶۹
۵-۳- محدودیتها …………………………………………………………………………………………………………………………… ۷۳
بررسی سنجش رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی و ابعاد مختلف تعهد سازمانی کارکنان سازمان آموزش و پرورش
فهرست منابع و مآخذ ………………………………………………………………………………………………………………….. ۷۴
الف – فارسی…………………………………………………………………………………………………………………………………. ۷۴
ب- لاتین
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.