بررسی تاثیر پدر و مادر بر خلق خوی کودکان که در م نزل هستند و کودکان مهد کودک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر پدر و مادر بر خلق خوی کودکان که در م نزل هستند و کودکان مهد کودک دارای ۹۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر پدر و مادر بر خلق خوی کودکان که در م نزل هستند و کودکان مهد کودک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز بررسی تاثیر پدر و مادر بر خلق خوی کودکان که در م نزل هستند و کودکان مهد کودک۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر پدر و مادر بر خلق خوی کودکان که در م نزل هستند و کودکان مهد کودک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر پدر و مادر بر خلق خوی کودکان که در م نزل هستند و کودکان مهد کودک :

فصل اول : چارچوب پژوهش

۱. ۱- چکیده ………………………………………………………………………………………………..

۱. ۲- مقدمه ………………………………………………………………………………………………..

۱. ۳- بیان مسأله …………………………………………………………………………………………

۱. ۴- اهمیت موضوع ……………………………………………………………………………………

۱. ۵- هدف پژوهش ……………………………………………………………………………………..

۱. ۶- فرضیه‌های پژوهش …………………………………………………………………………….

۱. ۷- تعریف عملیاتی متغیر‌های پژوهش …………………………………………………………

فصل دوم : پیشینه‌‌ی تحقیق

۲. ۱- مقدمه ………………………………………………………………………………………………..

۲. ۲- تعریف خلق و خوی …………………………………………………………………………….

۲. ۳- پیشینه‌ی نظری ……………………………………………………………………………………

۲. ۴- مؤلفه‌های خلق و خوی ………………………………………………………………………..

۲. ۵- انواع خلق و خو …………………………………………………………………………………..

۲. ۶- ارزیابی خصوصیات خلقی در کودکان نوپا …………………………………………….

۲. ۷- عوامل مؤثر در خلق و خو ……………………………………………………………………

۲. ۷. ۱- عوامل ژنتیکی …………………………………………………………………………………

۲. ۷. ۲- عوامل محیطی …………………………………………………………………………………

۲. ۷. ۲. ۱- خانواده ……………………………………………………………………………………..

۲. ۷. ۲. ۲- مراحل دلبستگی از دیدگاه بولبی ……………………………………………………

۲. ۷. ۲. ۳- انواع دلبستگی ……………………………………………………………………………

۲. ۷. ۳- شیوه‌های فرزند پروری …………………………………………………………………..

۲. ۷. ۳. ۱- انواع شیوه‌های فرزند پروری ……………………………………………………….

۲. ۷. ۴- اصول انضباطی ………………………………………………………………………………

۲. ۸- اختلالات و مشکلات خلقی در کودکان نوپا ……………………………………………..

۲. ۹- محرومیت عاطفی و اثرات نگهداری کودکان در مؤسسات شبانه‌روزی ……..

فصل سوم : روش تحقیق

۳. ۱- مقدمه ………………………………………………………………………………………………..

۳. ۲- جامعه‌ی آماری …………………………………………………………………………………..

۳. ۳- نمونه و روش نمونه‌گیری ……………………………………………………………………

۳. ۴- ابزار پژوهش ……………………………………………………………………………………..

۳. ۵- روش گردآوری داده‌ها ……………………………………………………………………….

۳. ۶- نوع پژوهش ……………………………………………………………………………………….

۳. ۷- روش آماری ………………………………………………………………………………………

فصل چهارم: یافته‌های پژوهش

۴. ۱- مقدمه ………………………………………………………………………………………………..

تجزیه و تحلی نمرات میانگین و انحراف استاندارد متغیر‌های …………………………….

خلق و خو در دو گروه عادی و بهزیستی ……………………………………………………….

تجزیه و تحلیل نمرات متغیر خلق و خوی منفی در دو گروه ………………………………

تجزیه و تحلیل نمرات متغیر شدت ابراز احساسات …………………………………………..

تجزیه و تحلیل نمرات متغیر غریبگی کردن ………………………………………………………

فصل پنجم :‌بحث و نتیجه‌گیری …………………………………………………………………….

بحث و نتیجه‌گیری فرضیه‌ی دوم پژوهش ………………………………………………………

بحث و نتیجه‌گیری فرضیه‌ی سوم پژوهش ……………………………………………………..

بحث و نتیجه‌گیری فرضیه‌ی چهارم پژوهش …………………………………………………..

بحث و نتیجه‌گیری فرضیه‌ی پنجم پژوهش ……………………………………………………..

۵. ۷- محدودیت‌‌های پژوهش …………………………………………………………………………

۵. ۸- پیشنهاد‌های پژوهشی……………………………………………………………………………

۵. ۹- پیشنهاد‌های اجرایی …………………………………………………………………………….

منابع فارسی ………………………………………………………………………………………………..

منابع انگلیسی ………………………………………………………………………………………………

هدف از انجام این پژوهش مقایسه‌ی خلق و خوی کودکان نوپا در شیرخوارگاه‌های مراکز بهزیستی با کودکان نوپای همسال در شرایط عادی بوده است. در این پژوهش سعی کردیم خلق و خوی کودکان نوپا در گروه را از لحاظ چهار مؤلفه‌ی خلق و خو شامل: خلق و خوی منفی، کندی سازگاری با تغییرات، شدت ابزار احساسات و غریبگی کردن را با هم مقایسه کنیم.

جامعه‌ی آماری در این پژوهش، شامل ۳۰ کودک نوپا در شیرخوارگاه‌های مراکز بهزیستی و ۳۰ کودک نوپای همسال که در شرایط عادی رشد و پرورش می یابند، می‌باشد. که ما برای دسترسی به آنها، این کودکان را به صورت تصادفی از سه مهد کودک در شمال، جنوب غرب و شرق تهران انتخاب کردیم.

وسیله‌ی اندازه‌گیری، آزمون ارزیابی تصویری خلق و خوی، کلارک استورات، فتیز پاتریک و گلدبرگ می‌باشد. این آزمون که برای اندازه‌گیری دشواری خلق و خوی کودکان نوپا در سال ۲۰۰۰ میلادی ساخته شده است، خلق و خوی کودکان نوپا را از لحاظ، منفی بودن، کندی سازگاری با تغییرات، شدت ابراز احساسات و غریبگی کردن مورد ارزیابی قرار می‌دهد. که برای ارزیابی میزان پایایی و اعتبار آزمون در ایران، ابتدا آن را بر روی نمونه‌ای ۵۰ نفری از کودکان نوپای عادی که از سه مهد کودک در شمال، جنوب غرب و شرق تهران به طور تصادفی انتخاب شده بودند اجرا کردیم که میزان اعتبار آزمون ۹۳% درصد بدست آمد که نشان می‌دهد، آزمون از اعتبار بالایی برخوردار است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.