بررسی تاثیر پدر و مادر بر خلق خوی کودکان که در م نزل هستند و کودکان مهد کودک
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تاثیر پدر و مادر بر خلق خوی کودکان که در م نزل هستند و کودکان مهد کودک دارای ۹۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تاثیر پدر و مادر بر خلق خوی کودکان که در م نزل هستند و کودکان مهد کودک کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز بررسی تاثیر پدر و مادر بر خلق خوی کودکان که در م نزل هستند و کودکان مهد کودک۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر پدر و مادر بر خلق خوی کودکان که در م نزل هستند و کودکان مهد کودک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تاثیر پدر و مادر بر خلق خوی کودکان که در م نزل هستند و کودکان مهد کودک :
فصل اول : چارچوب پژوهش
۱. ۱- چکیده ………………………………………………………………………………………………..
۱. ۲- مقدمه ………………………………………………………………………………………………..
۱. ۳- بیان مسأله …………………………………………………………………………………………
۱. ۴- اهمیت موضوع ……………………………………………………………………………………
۱. ۵- هدف پژوهش ……………………………………………………………………………………..
۱. ۶- فرضیههای پژوهش …………………………………………………………………………….
۱. ۷- تعریف عملیاتی متغیرهای پژوهش …………………………………………………………
فصل دوم : پیشینهی تحقیق
۲. ۱- مقدمه ………………………………………………………………………………………………..
۲. ۲- تعریف خلق و خوی …………………………………………………………………………….
۲. ۳- پیشینهی نظری ……………………………………………………………………………………
۲. ۴- مؤلفههای خلق و خوی ………………………………………………………………………..
۲. ۵- انواع خلق و خو …………………………………………………………………………………..
۲. ۶- ارزیابی خصوصیات خلقی در کودکان نوپا …………………………………………….
۲. ۷- عوامل مؤثر در خلق و خو ……………………………………………………………………
۲. ۷. ۱- عوامل ژنتیکی …………………………………………………………………………………
۲. ۷. ۲- عوامل محیطی …………………………………………………………………………………
۲. ۷. ۲. ۱- خانواده ……………………………………………………………………………………..
۲. ۷. ۲. ۲- مراحل دلبستگی از دیدگاه بولبی ……………………………………………………
۲. ۷. ۲. ۳- انواع دلبستگی ……………………………………………………………………………
۲. ۷. ۳- شیوههای فرزند پروری …………………………………………………………………..
۲. ۷. ۳. ۱- انواع شیوههای فرزند پروری ……………………………………………………….
۲. ۷. ۴- اصول انضباطی ………………………………………………………………………………
۲. ۸- اختلالات و مشکلات خلقی در کودکان نوپا ……………………………………………..
۲. ۹- محرومیت عاطفی و اثرات نگهداری کودکان در مؤسسات شبانهروزی ……..
فصل سوم : روش تحقیق
۳. ۱- مقدمه ………………………………………………………………………………………………..
۳. ۲- جامعهی آماری …………………………………………………………………………………..
۳. ۳- نمونه و روش نمونهگیری ……………………………………………………………………
۳. ۴- ابزار پژوهش ……………………………………………………………………………………..
۳. ۵- روش گردآوری دادهها ……………………………………………………………………….
۳. ۶- نوع پژوهش ……………………………………………………………………………………….
۳. ۷- روش آماری ………………………………………………………………………………………
فصل چهارم: یافتههای پژوهش
۴. ۱- مقدمه ………………………………………………………………………………………………..
تجزیه و تحلی نمرات میانگین و انحراف استاندارد متغیرهای …………………………….
خلق و خو در دو گروه عادی و بهزیستی ……………………………………………………….
تجزیه و تحلیل نمرات متغیر خلق و خوی منفی در دو گروه ………………………………
تجزیه و تحلیل نمرات متغیر شدت ابراز احساسات …………………………………………..
تجزیه و تحلیل نمرات متغیر غریبگی کردن ………………………………………………………
فصل پنجم :بحث و نتیجهگیری …………………………………………………………………….
بحث و نتیجهگیری فرضیهی دوم پژوهش ………………………………………………………
بحث و نتیجهگیری فرضیهی سوم پژوهش ……………………………………………………..
بحث و نتیجهگیری فرضیهی چهارم پژوهش …………………………………………………..
بحث و نتیجهگیری فرضیهی پنجم پژوهش ……………………………………………………..
۵. ۷- محدودیتهای پژوهش …………………………………………………………………………
۵. ۸- پیشنهادهای پژوهشی……………………………………………………………………………
۵. ۹- پیشنهادهای اجرایی …………………………………………………………………………….
منابع فارسی ………………………………………………………………………………………………..
منابع انگلیسی ………………………………………………………………………………………………
هدف از انجام این پژوهش مقایسهی خلق و خوی کودکان نوپا در شیرخوارگاههای مراکز بهزیستی با کودکان نوپای همسال در شرایط عادی بوده است. در این پژوهش سعی کردیم خلق و خوی کودکان نوپا در گروه را از لحاظ چهار مؤلفهی خلق و خو شامل: خلق و خوی منفی، کندی سازگاری با تغییرات، شدت ابزار احساسات و غریبگی کردن را با هم مقایسه کنیم.
جامعهی آماری در این پژوهش، شامل ۳۰ کودک نوپا در شیرخوارگاههای مراکز بهزیستی و ۳۰ کودک نوپای همسال که در شرایط عادی رشد و پرورش می یابند، میباشد. که ما برای دسترسی به آنها، این کودکان را به صورت تصادفی از سه مهد کودک در شمال، جنوب غرب و شرق تهران انتخاب کردیم.
وسیلهی اندازهگیری، آزمون ارزیابی تصویری خلق و خوی، کلارک استورات، فتیز پاتریک و گلدبرگ میباشد. این آزمون که برای اندازهگیری دشواری خلق و خوی کودکان نوپا در سال ۲۰۰۰ میلادی ساخته شده است، خلق و خوی کودکان نوپا را از لحاظ، منفی بودن، کندی سازگاری با تغییرات، شدت ابراز احساسات و غریبگی کردن مورد ارزیابی قرار میدهد. که برای ارزیابی میزان پایایی و اعتبار آزمون در ایران، ابتدا آن را بر روی نمونهای ۵۰ نفری از کودکان نوپای عادی که از سه مهد کودک در شمال، جنوب غرب و شرق تهران به طور تصادفی انتخاب شده بودند اجرا کردیم که میزان اعتبار آزمون ۹۳% درصد بدست آمد که نشان میدهد، آزمون از اعتبار بالایی برخوردار است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.