پاورپوینت بررسی رابطه بین کیفیت زندگی­کاری و فرهنگ مطالعاتی با عملکرد آموزشی دبیران راهنمایی شهرستان شاوور


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت بررسی رابطه بین کیفیت زندگی­کاری و فرهنگ مطالعاتی با عملکرد آموزشی دبیران راهنمایی شهرستان شاوور دارای ۴۱ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت بررسی رابطه بین کیفیت زندگی­کاری و فرهنگ مطالعاتی با عملکرد آموزشی دبیران راهنمایی شهرستان شاوور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز پاورپوینت بررسی رابطه بین کیفیت زندگی­کاری و فرهنگ مطالعاتی با عملکرد آموزشی دبیران راهنمایی شهرستان شاوور۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت بررسی رابطه بین کیفیت زندگی­کاری و فرهنگ مطالعاتی با عملکرد آموزشی دبیران راهنمایی شهرستان شاوور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت بررسی رابطه بین کیفیت زندگی­کاری و فرهنگ مطالعاتی با عملکرد آموزشی دبیران راهنمایی شهرستان شاوور :

یکی از اساسی­ترین نهادهای هر جامعه که در واقع نقش تعیین کننده در توسعه جامعه دارد، آموزش و پرورش است. امروزه در مدیریت معاصر، مفهوم کیفیت زندگی کاری معلمان به موضوع اجتماعی عمده‌ای در سراسر دنیا مبدل شده است. یکی از معضلات اصلی آموزش و پرورش شهر شاوور این است که شدت تنگناهای اجتماعی و سازمانی، کیفیت ادراکات معلمان این منطقه را نسبت به شرایط شغلی و حرفه­ای خویش را تضعیف نموده و به کاهش کیفیت عملکرد آنها منجر شده است. لذا ارتقای برنامه کیفیت زندگی­کاری معلمان شامل هرگونه بهبود در فرهنگ مطالعاتی آنها، باعث رشد و تعالی عملکرد معلمان در این منطقه می‌شود. بر این اساس هدف این تحقیق شناسایی رابطه بین کیفیت زندگی‌کاری و فرهنگ مطالعاتی با عملکرد آموزشی دبیران راهنمایی شهر شاوور است. در این پژوهش با استفاده از روش نمونه‌گیری تصادفی‌ساده، پرسشنامه در بین ۱۶۴ نفر از دبیران مقطع راهنمایی تکمیل گردید. طبق نتایج، در بین معلمان با سابقه کار زیر ۵ سال، ۵ تا۱۰ سال، ۱۰تا ۱۵ سال و بالای ۱۵ سال از نظر کیفیت زندگی‌کاری، فرهنگ مطالعاتی و عملکرد آموزشی آنان تفاوت معنی‌داری وجود ندارد. بین کیفیت زندگی‌کاری و عملکرد آموزشی معلمان در سطح پنج درصد رابطه مثبت و معنی‌دار وجود دارد. همچنین، بین فرهنگ مطالعاتی و عملکرد آموزشی معلمان رابطه معنی‌دار وجود ندارد. در نهایت، بر اساس نتایج بدست آمده، پیشنهاد می‌گردد که نیازهای کلیدی دبیران این منطقه شناسایی گردد و در جهت ارتقای کیفیت زندگی کاری آنان برنامه‌ریزی استراتژیک به عمل آید.

واژه های کلیدی: کیفیت‌زندگی کاری، فرهنگ مطالعاتی، عملکردآموزشی، دبیران راهنمایی، شاوور.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.