بررسی شیوع اختلالات روان شناختی بر اساس آزمون های ترسیمی در دانش آموزان دختر و پسر ۱۲-۷ ساله


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی شیوع اختلالات روان شناختی بر اساس آزمون های ترسیمی در دانش آموزان دختر و پسر ۱۲-۷ ساله دارای ۱۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی شیوع اختلالات روان شناختی بر اساس آزمون های ترسیمی در دانش آموزان دختر و پسر ۱۲-۷ ساله  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز بررسی شیوع اختلالات روان شناختی بر اساس آزمون های ترسیمی در دانش آموزان دختر و پسر ۱۲-۷ ساله۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی شیوع اختلالات روان شناختی بر اساس آزمون های ترسیمی در دانش آموزان دختر و پسر ۱۲-۷ ساله،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی شیوع اختلالات روان شناختی بر اساس آزمون های ترسیمی در دانش آموزان دختر و پسر ۱۲-۷ ساله :

کودک دوران اول زندگی خود را که مهم ترین قسمت زندگی است، در خانواده ی خود می گذراند، نخستین تجربه های سازشی وی با اعضای خانواده اش تحقق می یابد. کودک باید بتواند آن چه در دل دارد، آزادانه بیان کند و نقاشی ابزاری مناسب برای بیان این آزادی است. بررسی های جدید در زمینه نقاشی های کودکان از اواخر قرن ۱۹ آغاز شده است و بسیاری از پژوهندگان پیشین بر این گمان بوده اند که نقاشی کودک نسخه ای از یک تصویر در ذهن او می باشد و بنابراین نقاشی های یک کودک، دریچه ای گشوده بر اندیشه ها و احساسات اوست. جامعه آماری این پژوهش کلیه دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی شهر در سال تحصیلی ۹۴-۱۳۹۳انتخاب شده و نمونه آن ۱۸۰ نفر از کودکان گروه سنی (۱۲-۷) سال بوده اند که ۹۰ نفر آن دختر و ۹۰ نفر آن پسر می باشند که از هر پایه ۱۵ نفر که به صورت نمونه گیری تصادفی از ۶ مدرسه شهر انتخاب شده اند.

بررسی شیوع اختلالات روان شناختی بر اساس آزمون های ترسیمی در دانش آموزان دختر و پسر ۱۲-۷ ساله
فهرست مطالب

فصل اول: کلیات تحقیق

مقدمه…………………………………………………………………………………………

بیان مسئله…………………………………………………………………………………….

ضرورت و اهمیت به نقاشی کودکان…………………………………………………………..

کاربرد نتایج تحقیق……………………………………………………………………………

اهداف پژوهش………………………………………………………………………………..

سوالات تحقیق……………………………………………………………………………….

مفاهیم کلیدی ………………………………………………………………………………..

فصل دوم: ادبیات تحقیق

مقدمه…………………………………………………………………………………………….

نقاشی چیست……………………………………………………………………………………..

سیر تحول نقاشی در کودک………………………………………………………………………..

عوامل موثر بر نقاشی کودک………………………………………………………………………

انگیزه نقاشی……………………………………………………………………………………….

تحلیل و تفسیر نقاشی براساس معنی رمزی عناصر نقاشی………………………………………….

تفسیر کلی تست ترسیم آدمک……………………………………………………………………..

روش بررسی عواطف بر اساس تست ترسیم آدمک…………………………………………………

روش تحلیل نقاشی آدمک……………………………………………………………………………

جنبه های کلی نقاشی……………………………………………………………………………..

رمز گرائی رنگ ها………………………………………………………………………………

جنبه های تحلیلی نقاشی……………………………………………………………………………

نظریات نقاشی…………………………………………………………………………………….

پیشینه ی تحقیق…………………………………………………………………………………..

فصل سوم: روش شناسی

مقدمه……………………………………………………………………………………………

روش تحقیق……………………………………………………………………………………..

جامعه آماری…………………………………………………………………………………….

نمونه گیری و روش نوشتن نمونه………………………………………………………………..

متغیرها………………………………………………………………………………………….

ابزارپژوهش……………………………………………………………………………………

روشاجرایپژوهش…………………………………………………………………………….

تجزیه و تحلیل داده های آماری…………………………………………………………………..

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل اطلاعات

مقدمه…………………………………………………………………………………………..

توصیف داده ها…………………………………………………………………………………

تحلیل داده ها……………………………………………………………………………………

فصل پنجم: یافته های پژوهش و بحث درباره ی نتایج آن………………………………………

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.